Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr kwi 06, 2016 17:29 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Wg mnie również bardziej przydałaby się DDR po stronie wschodniej. Raz, że istniejąca DDR przy Czerniakowskiej jest po stronie wschodniej. Dwa, że jak ktoś już jest po zachodniej stronie Powsińskiej i jedzie do centrum, to w sumie nie ma daleko do Sobieskiego.

Ale jakby już dłubać w istniejącym projekcie, to:

1. Powiększyć wyspę dzielącą w NE narożniku skrzyżowania kosztem 1 pasa ruchu w kierunku na północ (który i tak kończy się 100 m za skrzyżowaniem). Na istniejącej wyspie dzielącej brak miejsca na akumulację rowerzystów, co w połączeniu z długimi czasami oczekiwania na zielone światło, powoduje bardzo chaotyczne zachowania. Rowerzyści oczekujący na zielone na przejeździe przez Czerniakowską blokują ruch wzdłuż Czerniakowskiej, część zostaje na jezdni po zmianie świateł, inni objeżdżają blokadę po przejście dla pieszych.

2. Zlikwidować zatokę i solidnie wysłupkować teren przed meczetem (przed skrzyżowaniem z ul. Lentza). Tam jest naprawdę ciasno.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lut 11, 2017 13:13 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Ogłoszono przetarg. Z tego co zauważyłem w dokumentacji większość sensownych zmian, które były proponowane w konsultacjach nie zostały w ogóle uwzględnione. Na odcinku Gołkowska - Bonifacego pozostanie nadal 820 metrowy odcinek z DDR tylko po stronie zachodniej bez żadnej możliwości przedostania się na stronę wschodnią (dużo bloków i szkoła) wymuszający na osobach które potrzebują się tam dostać, korzystanie z trzypasmowej jezdni.
Opcje były dwie:
1. DDR również po stronie wschodniej
2. Przejazd rowerowy przez Powsińską wzdłuż Limanowskiego
Wybrano opcję 3, nic.
Po kiego grzyba te konsultacje???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lut 11, 2017 18:20 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Przecież przy Limanowskiego nie ma skrzyżowania, a po wschodniej stronie chodnik ma czasem max 2 metry. Niby jak miały zostać uwzględnione te postulaty? Ta inwestycja nie polega na zaoraniu całej ulicy i wybudowaniu w jej miejscu lokalnej uliczki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn lut 13, 2017 8:34 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Dla kogoś kto jedzie do Limanowskiego ta DDR będzie tylko problemem, bo będzie nadal musiał korzystać z jezdni a kierowcy będą mu wymyślali. Przy tej skali inwestycji można było coś z tym zrobić. Najprościej przejazd pod kładką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lut 14, 2017 18:07 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
Czy dla kogoś kto jedzie do Limanowskiego (strzelam że ok. kilkadziesiąt osób dziennie) warto inwestować 500 tys. w kolejną sygnalizację świetlną? Nie ma już innych rowerowych inwestycji, na które można wydać tę kasę?
Nie mówiąc już o tym, jak wytłumaczyć kilkudziesięciu tysiącom osób (kierowców i pasażerów) dlaczego muszą stać na kolejnych światłach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lut 15, 2017 0:23 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Warto. Powstaje coś co mogłoby być znakomitym przykładem jak należy prawidłowo rozwiązać problemy dojazdu na takiej trasie likwidując wszystkie problemy. Coś do czego nie musimy wykładać 100% kasy bo jest dofinansowywane. Tymczasem dostajemy jednostronną DDR dokładnie tam gdzie jest najbardziej potrzebna dwustronna. I nie jest to sprawa tylko mieszkańców Limanowskiego bo dojazd z okolic ZUSu do powiedzmy TVNu przez konieczność dwukrotnego przekraczania Powsińskiej będzie wyglądał kuriozalnie (w skali podobnej do Poleczki). Dlaczego nie można było dać DDR po wschodniej stronie? Dwumetrowy chodnik przy cmentarzu mógłby być jako CPR i byłoby ok.

Wybacz Mikołaj że tak narzekam ale na konsultacjach ten problem był głośno poruszany i proponowane rozwiązania poparli wszyscy, włącznie z projektantem. Czy można gdzieś znaleźć raport z konsultacji i odpowiedź inwestora na te propozycje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lut 15, 2017 13:00 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr lip 28, 2010 23:16
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa Ursynów / Mokotów
O ile mnie oczy nie mylą to na ostatniej prostej pojawiła się w projekcie sygnalizacja u wylotu Okrężnej przy pętli Sadyba. Jak pisałem w 2016 uwagi do projektu to jej sobie nie przypominam. I do tego ta nowa sygnalizacja nie przewiduje ani przejścia dla pieszych ani nawet przejazdu rowerowego umożliwiającego wygodne przejechanie rowerem w ciągu Okrężnej (zwłaszcza w kierunku z zachodu na wschód)!
Widać tutaj 500 tys. było zasadne (mimo, że wyjechać z pętli można swobodnie jak pali się czerwone na przejściu przy Morszyńskiej), ale te same 500 tys. przy Limanowskiego dające nową jakość dla pieszych(!) i rowerzystów już nie jest zasadne.
Podobnie jak nie udało się zwęzić zachodniego wylotu Okrężnej koło szkoły nr 115 i będzie miał 5,5m! Z uliczki lokalnej zwężającej się blisko dwukrotnie 50m dalej.
Projekt po poprawkach jest w sumie całkiem niezły, ale do optymalnego uwzględnienia potrzeb pieszych, rowerzystów i ich bezpieczeństwa jeszcze trochę brakuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lut 15, 2017 18:31 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
pszyszek napisał(a):
Wybacz Mikołaj że tak narzekam ale na konsultacjach ten problem był głośno poruszany i proponowane rozwiązania poparli wszyscy, włącznie z projektantem. Czy można gdzieś znaleźć raport z konsultacji i odpowiedź inwestora na te propozycje?

To że coś popierają wszyscy nie oznacza że jest to możliwe. Po stronie wschodniej jest za mało miejsca, a budżet inwestycji nie jest z gumy i nie można go podwoić. Raport z konsultacji jest na stronie ZDM i CKS.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 29, 2017 19:36 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Budowa ruszyła kilka dni temu. Narazie tylko po zachodniej stronie na odcinku od Witosa do Idzikowskiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lip 22, 2017 21:46 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2009 6:25
Posty: 128
Lokalizacja: Ursynów
Być może za wcześnie na oceny ale to co wykonano lub jest w trakcie wykonywania nie napawa optymizmem. Brak ciągłości nawierzchni na wszelkich możliwych przejazdach zarówno przez podrzędne wjazdy na osiedla jak i na posesje. No chyba że na razie nie chcą prowadzić prac na przejazdach i będzie to uzupełniane.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL