axxenfall napisał(a):
Sukces! Dzięki intensywnej promocji transportu samochodowego, doganiamy Amerykę
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... ponad.htmlCytuj:
"Rzeczpospolita": Rząd staje do walki z otyłością. Ponad 60 proc. mężczyzn i 40 proc. kobiet ma nadwagę
jagor, PAP 28.08.2015 06:4
Do Sejmu trafił Narodowy Program Zdrowia do roku 2020, w którym rząd stawia sobie za główny cel uporanie się z problemem otyłości Polaków - informuje "Rzeczpospolita".
W Polsce nadmierną masę ciała ma już 61 proc. mężczyzn i 42 proc. kobiet. Otyłych jest w sumie 17 proc. Polaków. Otyłość jest co roku przyczyną 1,5 mln pobytów w szpitalu; jej leczenie pochłania 14,5 mld zł, czyli 21 proc. budżetu na ochronę zdrowia. Polskie dzieci tyją najszybciej w Europie.
W nowym programie po raz pierwszy na cel walki z otyłością przeznaczone zostaną konkretne pieniądze: 60 mln zł rocznie. Rząd zapowiada powstanie grup wsparcia dla otyłych, a także zespołów terapeutycznych pomagających rodzinom, w których problem otyłości dotyczy dwóch lub więcej osób.
W artykule nie ma(?) niestety mowy o samochodach.
http://www.rp.pl/artykul/1225609.html?print=tak&p=0Ale jestem przekonany, że to wynik rządów firm napędzających konsumpcję i bezwładu państwa.
Taki przykład; zwróciliście uwagę, że w reklamach nie widać ognisk? Jak kiełbasa to na grilla. Mam taką teorię, że chodzi tu o komercjalizowanie całej scenerii filmu reklamowego, nie tylko sprzedawanego produktu. Bo ognisko to znaleziona kłoda do siedzenia, to znaleziony chrust, to znalezione patyki do kiełbasy a grill to specjalny węgiel, to kupny osprzęt, na kłodzie też raczej przy grillu się nie siedzi.
Szczególnie ciekawe są reklamy z Rodzinką.pl
Np. tu:
https://www.youtube.com/watch?v=wdV31QeKYx0Poza reklamowanymi produktami jest też grill, który zaczyna przesadnie płonąć, więc co robią biwakowicze? Przynoszą gaśnicę. Akcja dzieje się nad jeziorem, wkoło pełno wody a chłopak gasi grill gaśnicą, która przecież też jest produktem, towarem handlowym, może nie codziennej potrzeby, ale jednak.