Cytuj:
A czy ja gdzieś napisałem o konieczności budowy w centrum parkingów??
Chodzi mi o możliwość przejazdu przez centrum,
Czy ja dobrze czytam? Ty nawet w pewnej organizacji pro-drogowej byś poparcia nie znalazł! Ale mam dla Ciebie wyjście kompromisowe. Zbuduj sobie te swoje szerokie drogi pod ziemią (zamiast tych parkingów co ich nie chcesz), a powierzchnię zostaw tym pieszym, rowerzystom, a nawet komunikacji publicznej - np. metro można by na powierzchnię wpuścić i innym co ich tak nie lubisz na jezdni. Umowa stoi?
Cytuj:
chcę szerokich dróg, a nie szerokich parkingów, żeby było można bezpiecznie i sprawnie się poruszać
Trzeba było obrać drogę kariery jak Kubica, albo Hołowczyc, a nie Kowalski.
Cytuj:
chcę szerokich dróg, a nie szerokich parkingów, żeby było można bezpiecznie i sprawnie się poruszać (czytaj: omijać korki)
Ominąć korki? Hm.
W ramach edukacji ekologicznej mam dla Ciebie kilka obrazków "szerokich dróg, po których można_by ominąć korki".
- Kuwejt (bynajmniej nie jest to biedne państwko):
- Pekin (policz sobie liczbę pasów - 7 czy 8?)
- Los Angeles (5 pasów w każdą stronę):
- Karachi (tak, tak - Pakistan)
- Moskwa (miasto z jedną z najgęstszych i najbardziej zatłoczonych sieci metra na świecie)
- Nowy Jork
- Filadelfia (tak na koniec policz sobie liczbę pasów ruchu i się nie pomyl!)