http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7, ... dlami.htmlCytuj:
Urzędnik GDDKiA dodał, że tunel na Bemowie mógłby być dłuższy, gdyby władze stolicy zadeklarowały, że na przedłużeniu drogi S7 przez Odolany, Szczęśliwice na Służewiec w ciągu 30 lat nie powstanie Trasa N-S. Ta inwestycja wypadła z planów finansowych miasta do 2042 r., ale ratusz wciąż rezerwuje pod nią teren. Z informacji „Stołecznej” wynika, że miejscy urzędnicy dyskutowali, czy dałoby się ograniczyć skalę Trasy N-S i doprowadzić ją od północy tylko do ul. Górczewskiej, a od węzła Marynarska na południu – przez ul. Hynka, Łopuszańską i tereny przemysłowe, wzdłuż ul. Szybkiej do Al. Jerozolimskich, zamiast koło osiedli na Rakowcu i przy ul. Włodarzewskiej na Szczęśliwicach. Ten wariant pomógłby ograniczyć ruch tranzytowy.