zm.org.pl http://forum.zm.org.pl/ |
|
Przejścia dla pieszych http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=2&t=1899 |
Strona 8 z 8 |
Autor: | axxenfall [ Wt sty 30, 2018 14:10 ] |
Tytuł: | Re: Przejścia dla pieszych |
m.pienkos napisał(a): Rozbieżność stąd że w Warszawie cena dotyczy skrzyżowania, a w Bristolu - samego przejścia dla pieszych. Sygnalizacja dla przejścia dla pieszych przez jednojezdniową ulicę to koszt 150 tys. zł (o ile nie ma żadnych robót dodatkowych, np. brukarskich). Hm, daleko nie szukając - projekt dot. budowy sygnalizacji na przejściu poza skrzyżowaniem przez jednojezdniową jezdnię z zeszłorocznego BP: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/5929 . Koszt: 1 mln zł. Choć faktycznie jest i 4 razy tańszy, ale wciąż za 250 tys.: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/2986 . |
Autor: | m.pienkos [ Wt sty 30, 2018 14:49 ] |
Tytuł: | Re: Przejścia dla pieszych |
Bo tak jak napisałem - to wszystko zależy od lokalizacji. Trudno porównywać np. ul. Estrady z centrum miasta. A projekt z ul. Olbrachta jest z 2015, W I edycji weryfikacja kulała. |
Autor: | axxenfall [ Śr sty 31, 2018 11:56 ] |
Tytuł: | Re: Przejścia dla pieszych |
m.pienkos napisał(a): A projekt z ul. Olbrachta jest z 2015, W I edycji weryfikacja kulała. Faktycznie. Zmyliła mnie data modyfikacji z 2017 r. |
Autor: | axxenfall [ Wt lut 06, 2018 7:24 ] |
Tytuł: | Re: Przejścia dla pieszych |
https://zdm.waw.pl/aktualnosci/zmieniam ... w-tym-roku Plus za obniżone znaki, nie na wysokości oczu oczekujących, tak jak te na sąsiednim zdjęciu tej samej inwestycji... |
Autor: | axxenfall [ Śr cze 20, 2018 8:49 ] |
Tytuł: | Re: Przejścia dla pieszych |
Widzę, że postprawda zyskuje na popularności w ZDM: https://zdm.waw.pl/aktualnosci/nowoczes ... zwyciezcow ZDM napisał(a): Aby skrzyżowanie [Saska/Zwycięzców] stało się wygodniejsze także dla pieszych, przejście we wschodnim wlocie ul. Zwycięzców zostało odsunięte od tarczy skrzyżowania, przesunęliśmy też „zebrę” w południowym wlocie ul. Saskiej. Przejście po stronie wschodniej było w linii chodnika - jedynego po stronie południowej i prowadzącego do przystanku po stronie północnej. Owszem, na północ jest drugi chodnik, prowadzący wzdłuż budynków, ale ustawienie przejścia w jego linii poprawia wygodę tylko w relacjach skrętnych N<->E. Po południowej stronie już teraz przejście było odsunięte o 6-7m od skrzyżowania, poza linię chodnika. |
Strona 8 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |