zm.org.pl
http://forum.zm.org.pl/

Przejścia dla pieszych
http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=2&t=1899
Strona 8 z 8

Autor:  axxenfall [ Wt sty 30, 2018 14:10 ]
Tytuł:  Re: Przejścia dla pieszych

m.pienkos napisał(a):
Rozbieżność stąd że w Warszawie cena dotyczy skrzyżowania, a w Bristolu - samego przejścia dla pieszych. Sygnalizacja dla przejścia dla pieszych przez jednojezdniową ulicę to koszt 150 tys. zł (o ile nie ma żadnych robót dodatkowych, np. brukarskich).


Hm, daleko nie szukając - projekt dot. budowy sygnalizacji na przejściu poza skrzyżowaniem przez jednojezdniową jezdnię z zeszłorocznego BP: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/5929 . Koszt: 1 mln zł.

Choć faktycznie jest i 4 razy tańszy, ale wciąż za 250 tys.: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/2986 .

Autor:  m.pienkos [ Wt sty 30, 2018 14:49 ]
Tytuł:  Re: Przejścia dla pieszych

Bo tak jak napisałem - to wszystko zależy od lokalizacji. Trudno porównywać np. ul. Estrady z centrum miasta. A projekt z ul. Olbrachta jest z 2015, W I edycji weryfikacja kulała.

Autor:  axxenfall [ Śr sty 31, 2018 11:56 ]
Tytuł:  Re: Przejścia dla pieszych

m.pienkos napisał(a):
A projekt z ul. Olbrachta jest z 2015, W I edycji weryfikacja kulała.


Faktycznie. Zmyliła mnie data modyfikacji z 2017 r.

Autor:  axxenfall [ Wt lut 06, 2018 7:24 ]
Tytuł:  Re: Przejścia dla pieszych

https://zdm.waw.pl/aktualnosci/zmieniam ... w-tym-roku

Obrazek

Plus za obniżone znaki, nie na wysokości oczu oczekujących, tak jak te na sąsiednim zdjęciu tej samej inwestycji...

Obrazek

Autor:  axxenfall [ Śr cze 20, 2018 8:49 ]
Tytuł:  Re: Przejścia dla pieszych

Widzę, że postprawda zyskuje na popularności w ZDM:

https://zdm.waw.pl/aktualnosci/nowoczes ... zwyciezcow

ZDM napisał(a):
Aby skrzyżowanie [Saska/Zwycięzców] stało się wygodniejsze także dla pieszych, przejście we wschodnim wlocie ul. Zwycięzców zostało odsunięte od tarczy skrzyżowania, przesunęliśmy też „zebrę” w południowym wlocie ul. Saskiej.


Przejście po stronie wschodniej było w linii chodnika - jedynego po stronie południowej i prowadzącego do przystanku po stronie północnej. Owszem, na północ jest drugi chodnik, prowadzący wzdłuż budynków, ale ustawienie przejścia w jego linii poprawia wygodę tylko w relacjach skrętnych N<->E.

Po południowej stronie już teraz przejście było odsunięte o 6-7m od skrzyżowania, poza linię chodnika.

Strona 8 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/