Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz cze 01, 2017 15:51 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://urzadochota.waw.pl/page/index.php?id=546&str=803

Urząd Dzielnicy Ochota napisał(a):
Poprawa bezpieczeństwa ruchu to priorytet! Ale jak pogodzić interesy zmotoryzowanych (miejsca parkingowe) i rowerzystów (ciąg pieszo-rowerowy)?

Zapraszamy na konsultacje społeczne, podczas których zostaną przedstawione warianty przebudowy układu drogowego al. Bohaterów Września (na odcinku ul. Opaczewska – ul. Drawska). Planowane spotkanie konsultacyjno-informacyjne pomoże stworzyć optymalnie dostosowaną do oczekiwań mieszkańców, spójną koncepcję zagospodarowania tego obszaru.

Spotkajmy się 12 czerwca 2017 r. o godzinie 17.30
w Warszawskiem Klubie Tenisowym „Mera” przy al. Bohaterów Września 12, aby przedyskutować warianty projektu i wiążące się z nimi uwarunkowania.

Zainteresowani projektem, którzy nie będą mogli wziąć udziału w spotkaniu, mogą nadsyłać swoje uwagi na adres:

ochota.konsultacjespoleczne@um.warszawa.pl

Opinie zbieramy do 23 czerwca 2017 r.
Serdecznie zapraszamy do udziału w dyskusji!


A oto jak wygląda wg U.Dz. poprawa bezpieczeństwa:

Obrazek

Jeśli nie tylko mi się wydaje to, oględnie rzecz ujmując, nie najbardziej fortunnym rozwiązaniem, zachęcam do zgłaszania uwag.

Na drugim końcu zamiast normalnego czwartego wlotu, we wszystkich wariantach poza CPR nie ma w ogóle powiązania ze ścieżką w Parku Szczęśliwickim.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 01, 2017 16:07 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Wariant 1b jest chyba tylko po to żeby Wysocki na iOchota miał używanie na rowerzystów jak to chcą zabrać miejsca parkingowe.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 01, 2017 17:27 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 22:42
Posty: 360
Lokalizacja: Ochota
1) Wariant 1 (z rondem) jest dużo korzystniejszy. Zastosowanie ronda jest w tej sytuacji uzasadnione gdyż potoki pojazdów są rozłożone w miarę równomiernie na wszystkich kierunkach. Skrzyżowanie z pierwszeństwem na Bohaterów Września będzie tamowało ruch na Opaczewskiej, zaś postulowane rondo upłynni ruch (nie będzie przestojów) jak i też wymusi ostrożność przed wjazdem na skrzyżowanie gdzie znajdują się przejścia dla pieszych.

2) Należy całkowicie zrezygnować w infrastruktury rowerowej na ulicy Bohaterów Września odcinku od Opaczewskiej do Drawskiej. Jest to ulica lokalna, o małym natężeniu ruchu, bez ruchu komunikacji miejskiej, z progami zwalniającymi i ograniczeniem do 30 km/h. W tej sytuacji nawet średnio, i mało zaawansowani rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się po jezdni.

3) W miejscu planowanych dróg dla rowerów i ciągów pieszo rowerowych należy zaprojektować szerokie, komfortowe chodniki (min. 3 metry szerokości).

4) Na skrzyżowaniu Drawskiej z Bohaterów września (zamiast przejazdu w wariancie 1b) należy wybudować łącznik do drogi dla rowerów w Parku Szczęsliwickim jako 4 wlot do skrzyżowania. Umożliwi on dalsze poruszanie się na zasadach ogólnych po ulicy Bohaterów Września.

5) Na skrzyżowaniu Opaczewskiej i Bohaterów Września należy pozostawić wlot, drogę dla rowerów i przejazd po stronie wschodniej, tylko jeśli planowana jest dalsza budowa drogi dla rowerów na ulicy Bohaterów Września w stronę Ronda Zesłańców Syberyjskich. Do czasu jej wyznaczenia nie należy wprowadzać oznakowania infrastruktury rowerowej na skrzyżowaniu gdyż je fragmentaryczne zastosowanie pogarsza zarówno bezpieczeństwo jak i komfort jazdy rowerem.

6) Bardzo dobrze, że zdecydowano się na montaż azyli. Dodatkowo wszystkie przejścia dla pieszych i ewentualne przejazdy rowerowe (tam gdzie nie jeździ autobus) należy zrobić w formie wyniesionej co poprawi bezpieczeństwo niechronionych uczestników ruchu.

_________________
"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." - A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 01, 2017 21:17 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Ad4
Dać przykład takiej inwestycji z Warszawy np Zagłoby x Orlat Lwowskich

AD 6
azyl powinien być też na przejściu przez Drawska.

7. Skrzyżowanie z Drawska można zrobić w formie ronda- zysk podanie jak przy Opaczewskiej. Jeśli nie rondo to wyniesione tarcza skrzyżowania razem z przejściami ktore powinny być w poziomie chodnika. Można podać przykład Apartamentowej.

Trzeba się zastanowić do czego podpiąć chodnik prowadzący od przejścia przez Drawska.
Można zaproponować żeby zamiast budować ddr to zrobili uspokojenie ruchu na całej BW.
Trzeba wszystko okraść przykładami i zdjęciami bo pani projektant ma duże zaległości w domenie BRD.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt cze 23, 2017 10:31 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
8. Proponuję wprowadzenie strefy ograniczonej prędkości do 30 km/h - tzw strefy-30 (ang ZONE-30). Obecnie ograniczenie do 30 km/h mają następujące ulice: Drawska, Opaczewska, Kurhan, Mierzejewskiego, Bohaterów Września (Drawska - Opaczewska). Wprowadzenie strefy uspójniłoby zasady ruchu na tych ulicach, a także pozwoliłoby na zmniejszenie liczby znaków, co poprawiłoby estetykę przestrzeni. Do strefy można byłoby włączyć całą ulicę Bohaterów Września ponieważ ma ona podobny charakter jak pozostałe. Strefa obejmowałaby więc obszar ograniczony ulicami Aleje Jerozolimskie-Bitwy Warszawskiej 1920 roku - Szczęśliwicka - Park Szczęśliwicki - Śmigłowca (oczywiście z wyłączeniem tych ulic/parku).

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL