Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt maja 16, 2017 13:37 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz wrz 06, 2007 19:35
Posty: 302
Lokalizacja: Bemowo
pzinek napisał(a):
Dziwne że jest ten prawo skręt , bo po skosie (koło BASF) nie ma, a skrzyżowanie jest dosyć symetryczne. W ogóle to rondo jest słabe. Dużo lepiej sobie radzi jak sygnalizacja nie działa. Brakuje na nim jednego kompletu przejść/przejazdów.
BTW był projekt do BP na zoragnizowanie pod wiaduktami parkingów. Nawet było proponowane przejście dla pieszych https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... 9232?user=

Trochę już offtopic się robi, ale:
- zdecydowanie lepiej jak nie działają tam światła,
- brakujące przejścia by się przydały, parking w sumie też by nie przeszkadzał, tylko raczej to nie przejdzie (są już zresztą wyniki wstępnej weryfikacji na tej stronie), nie ma za bardzo możliwości zrobić wyjazdu z tego parkingu (droga klasy GP, brak możliwości wykonania pasów włączenia) a poza tym ten parking byłby w zasadzie tylko dla biurowców, np. wieczorem tam jest pustynia, więc chyba faktycznie nie ma sensu wydawać na to kasy.

Cytuj:
Cytuj:
Dla mnie wzorowo działającym rondem jest np. Górczewska / Lazurowa - ruch spory a nic się nie zatyka, wszyscy skręcają bez problemu we wszystkich kierunkach.

Czy wzrocowo przechodzi się też przez obie jezdnie na jednym cyklu?


Jak się szybko idzie, to da radę w jednym :)

Cytuj:
Cytuj:
Ogólnie nie wiem czy tutaj da się wiele poprawić dla samochodów, po prostu odkąd trwa budowa metra i np. nie da się przejechać Płocką ani skręcić w Górczewską to skrzyżowanie jest dużo bardziej oblegane. Ale na pewno nie można robić jakiś kretyńskich rozwiązań ze skracaniem światła dla rowerzystów.

Ta strzałka nie jest zbyt skuteczna bo prawoskkręt jest wspólny dla relacji "prosto".
Przy pełnym nasyceniu samochodami nie da się za dużo zrobić dobrze samochodom. Można spróbować zrobić lepiej autobusom. Można pokusić się o kawałek buspasa. Można go wyznaczyć na pasie Wjazdu wyjazdu ze stacji Orlen. Dalej trzeba by trochę poszerzyć jezdnię (obecnie jest tam bardzo szeroki pas i kawałeczek bez sensu wydzielonego czegoś - w sumie 6m) i zabrać pas wyłączenia z ruchu. Buspas by ciągnął się aż do ronda. Prawy pas stałby sie pasem dla autobusów (prosto i prawo) i prawoskrętem dla pozostałych.
Ale widomokto jest teraz specem od objazdów w ZTM, więc nie spodziewajmy się za dużo ;)


Nie wiem czy taki buspas cokolwiek by dał, a trochę dłubania by przy nim było (przesuwanie bramownicy) a i tak właśnie przez prawoskręt zatykałby się tak czy inaczej. Autobusy jadące prosto często korzystają ze środkowego pasa, bo prawy stoi. Ogólnie faktycznie niewiele chyba da się tu poprawić... Ale utrudnianie rowerzystom też naprawdę niczego nie poprawi.

Cytuj:
Po poszerzeniu przystanku a jednocześnie CPR jest tam naprawdę komfortowo


A gdzie tam komfortowo... Było faktycznie jeszcze gorzej, ale co z tego że sam przystanek jest szerszy, skoro na samym narożniku jest największa maskara.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL