olek napisał(a):
1. Jest to dokładnie ta relacja, którą można przydusić w związku z otwarciem obwodnicy. Można zrobić sygnalizatory kierunkowe, dać skręcającym np. połowę tego zielonego co dla jadących na wprost, a w drugiej połówce puszczać pieszych i rowerzystów.
Można spróbować zgłosić ale
Cytuj:
Urzędnicy zaznaczają, iż wstępne analizy wykazały, że zmiany są możliwe bez strat dla kierowców.
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1, ... mnego.htmlolek napisał(a):
2. Można w ogóle nie dotykać tej połówki skrzyżowania i zostawić to przejście podziemne. Jadący wzdłuż Jerozolimskich z zachodu po północnej stronie dostaną bezkolizyjny objazd przy torach (200 m tam i z powrotem, max 1 minuta, czyli prawdopodobnie krócej niż czekanie na światłach). Skręcający w BW 1920 r. będą musieli przejechać na południową stronę jedno skrzyżowanie wcześniej. Poszkodowani będą w zasadzie tylko dojeżdżający rowerami z centralnej Ochoty do Reduty
Plus piesi ktorzy nie przejdą od Zachodniego (od przystanku w stronę Woli) do Reduty(do przystanku w stronę Ursusa).
olek napisał(a):
i oni będą musieli poczekać do bardziej kompleksowej przebudowy skrzyżowania.
Który się odbędzie razem z budową DDR do Ursusa wzdłuż torów
olek napisał(a):
Za połowę kasy rozwiązujesz 90% problemów.
Jak jest kasa, a podobno jest, to lepiej zrobić 100% z powodu jw.
olek napisał(a):
Wracając do Kasprzaka, może by nad Kasprzaka też zrobić bezkolizyjną estakadę rowerową przytuloną do wiaduktu kolejowego?
No jasne że tak. W pakiecie z DDR do Ursusa nad torami i "bardziej kompleksową przebudową skrzyżowania" w terminie opisanym w poprzednich postach
Przejechałem się wczoraj od Kasprzaka do RZS. Mam jeszcze parę przemyśleń
Wracając do jezdni serwisowych. Przy Armatniej na jezdni serwisowej było zawalone samochodami. Tam jest jakiś warsztat. Wpychanie tam rowerów to zły pomysł. Tym bardziej że włączenie DDR w serwisówke często wygląda tak :
https://www.facebook.com/12269839206615 ... =3&theaterSerwisówka przy Moczydle faktycznie jest mniej zastawiona, ale w każdą niedzielę odbywa się jakiś targ i jest spory kocioł.
Wymyśliłem jeszcze jedno usprawnienie. W okolicach tunelu po obu stronach mamy rollercoaster. Warszawscy drogowcy próbują zamienić Krainę Mazowiecko-Podlaską w Małopolskę czy inny Śląsk. Zazwyczaj wygląda to tak że niweleta na maksymalnie dużej długości jest taka sama jak niweleta jezdni. W miejscu gdzie już się nie da jest dosyć spory podjazd . Proponuję wiec po obu stronach maksymalnie wypoziomować DDR i zaproponować żeby DDR za przystankiem nie miał tej samej niwelety co chodnik, ale żeby był maksymalnie poziomy. Po stronie Woli schody mogłyby mieć fragment pieszy, a nie od razu schodzą na DDR. W ramach inwestycji można by też zamontować szynę na tych schodach.
Pytanie: czy wyspy trzeba powiększać? Akumulacja jest potrzebna wtedy gdy jedno światło pali się zielono a drugie czerwono . Jakby na najbardziej obciążonych relacjach dobrze zrobić światła to nie potrzeba dużo miejsca na akumulację.