Mam pytanie dotyczące Twojego projektu:
olek napisał(a):
1. Zrzucenie parkowania na Chłodnej z chodnika na jezdnię. "Ucho" przy Żelaznej wyznacza krawędź pasa faktycznie potrzebnego do ruchu - widać, ile jest miejsca na parkowanie, a niektóre tłumoki pod sam mur podjeżdżają:
https://www.google.pl/maps/@52.237152,2 ... IoaWaA!2e0Rozumiem, że chodzi o odcinek między Żelazną, a Towarową? Pomysł świetny, bo tam jest delikatnie mówiąc dość okropnie i zapchane chodniki tylko pogłębiają to wrażenie ziemi niczyjej. A jak chcesz zorganizować parkowanie na jezdni? Równoległe na całości? Tam momentami jest na tyle szeroko, że na paru odcinkach po północnej stronie można by nawet w całości na jezdni upchnąć skośne/prostopadłe, a jakby się uprzeć, to może i gdzieniegdzie po obu stronach(a może i naprzemiennie, żeby zygzakowanie było? no może mnie fantazja ponosi
) . Będzie wtedy węziej, a powinno się dążyć do uspokojenia tego odcinka, wbrew pozorom są amatorzy gazowania po bruku przy obecnej szerokości jezdni, można by wymusić to organizacją parkowania. Wtedy będzie odcinek uspokojony, a przecież taka właśnie w założeniu powinna być Chłodna.
olek napisał(a):
olek napisał(a):
4. Pasy rowerowe na Grzybowskiej od JP2 do Waliców włącznie.
Mnie się wydaje, że taki kawałek to trochę półśrodek i może lepiej byłoby zrobić większy odcinek, jak sugerują przedmówcy. Z drugiej strony, może i lepiej tyle, niż nic, bo faktycznie wydłużenie wydaje się mało realne w tej chwili. Trzeba przemyśleć.
Pozdrawiam,
Robert