Usprawnienie ruchu pieszego i rowerowego w dzielnicy Włochy (rejon Okęcie) 2016 (plany)
https://bp2016warszawa.zetwibo.pl/taskPropose/2376Z obserwacji moich wynika, że ul. Hynka rowerem nie powinno się jeździć na Służewiec. (na zdjęciu widnieje chodnik).
Potem są Żwirki i Wigury, poroniony nowy projekt kładek nad koleją radomską. To jest hardcor MTB, rower pod pachę i na kładki potem dojeżdżamy do Rzymowskiego i klops jak chcemy dojechać do Centrum Mokotów. Ciekawe kto za to beknie.
http://forsal.pl/artykuly/919231,mordor ... ekszy.htmlWiadukt wzdłuż ul. Marynarskiej. Pod koniec ubiegłego roku Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych otworzył oferty w przetargu na przebudowę ul. Marynarskiej. Inwestycja jest zaplanowana na lata 2016-2017. W ramach niej powstanie wiadukt za ok. 49 mln zł (to najniższa oferta w przetargu), który ma zapewnić bezkolizyjny przejazd na 800-metrowym odcinku – od ul. Taśmowej do Rzymowskiego przy Galerii Mokotów. Nie brakuje opinii, że ta inwestycja tylko zwiększy zamęt komunikacyjny, wtłaczając do systemu nowe samochody. Miasto odpowiada jednak, że Marynarska to fragment tzw. obwodnicy centrum, wzdłuż której nie powinno być świateł. Według Adriana Furgalskiego, wiadukt na Marynarskiej ma sens, jeśli powstanie Trasa N-S w kierunku Ochoty i Woli (czyli przedłużenie na północ istniejącego odcinka, który dochodzi do Lotniska Chopina). Tej trasy nie ma jednak na razie w miejskich planach.
Urząd dzielnicy usilnie poleca ul. 17 stycznia oraz jazdę na przemian wzdłuż ulicy. Ja to olewam i jadę na wprost.
Za rok znowu ktoś stwierdzi, że zatoki są potrzebne. Nie ma jak dobrze wykorzystane pieniądze UE.(plany)
Najważniejsze jest że są ścieżki rowerowe na Cybernetyki i kładka rowerowa przy Rzymowskiego, aczkolwiek kładka mogłaby być na dwie strony.