Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So lip 28, 2007 12:41 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Ogłoszenie, rysunek i tekst planu można sobie ściągnąć z:
http://www.bip.warszawa.pl/informacja.asp?mn_id=2508

Jakby ktoś się zastanawiał, gdzie te Pola, to są to tereny poprzemysłowe na pograniczu dzielnic Włochy, Ursus i Bemowo.

Robocza wersja uwag:

Cytuj:
Zaplanowana sieć dróg rowerowych jest niezwykle bogata w stosunku do niewielkiego obszaru planu, ale nie bierze pod uwagę zasad organizacji ruchu rowerowego, a w szczególności zróżnicowania sposobu prowadzenia ruchu rowerowego w zależności od klasy funkcjonalnej ulicy. Podręczniki projektowania infrastruktury rowerowej zalecają przy niewielkich natężeniach i prędkościach ruchu samochodowego, jakie występują na drogach lokalnych i dojazdowych, integrację, nie segregację ruchu rowerowego i samochodowego. Segregacja na drogach lokalnych i dojazdowych wyrządza zwykle więcej szkód niż pożytku ze względu m.in. na gorszą widoczność na skrzyżowaniach i wyjazdach z posesji, konflikty z parkowaniem, nieczytelne dla kierowców zachowania rowerzystów przy zmianie kierunku jazdy. Z drugiej strony, dla dróg głównych, ze względu na duże odległości pomiędzy skrzyżowaniami, zalecana jest budowa wydzielonych dróg rowerowych po obu stronach ulicy.

Dlatego wnioskujemy o dokonanie następujących zmian w wyłożonym planie:

- wykreślenie dróg rowerowych w ulicach 3KDL, 4KDL, 6KDL, 9KDD, 11KDD, 12KDD;

- dodanie dróg rowerowych wzdłuż ulicy 1KDG (Nowo-Lazurowej) po stronie zachodniej na odcinku na północ od ul. ks. Chróścickiego i po stronie wschodniej na południe od ul. ks. Chróścickiego, tak by na całym odcinku objętym planem drogi rowerowe przebiegały po obu stronach tej ulicy;

- wyprostowania przebiegu drogi rowerowej w ulicy 2KDL (ks. Chróścickiego), tak by prowadziła konsekwentnie po jednej stronie ulicy.

Dodatkowo proponujemy:

- dodanie dróg rowerowych w ciągach 13KP-J (brakujący odcinek) i 15KP-J (przejazd pod torami w rejonie przystanku kolejowego Ursus Pn.);

- połączenie ciągów pieszo-rowerowych 13KP-J i 14KP-J w jeden, z zachowaniem poziomu niwelety i ciągłości posadzki przy przejściu przez ulicę 9KDD;

- dodanie nowego przejścia pieszo-rowerowego pod torami kolejowymi (17KD-KK) w północno-zachodnim krańcu planu, w rejonie skrzyżowania ulic 4KDL i 5KDL (połączenie z dzielnicą Ursus), a także w miarę możliwości - kładki pieszo-rowerowej nad torami towarowymi (połączenie z dzielnicą Bemowo, tylko częściowo w granicach planu).

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL