mikeleg napisał(a):
A co myślicie o DDR na Solidarności na odcinku Karcelak - JPII po północnej stronie?
Jak złożysz, to fajnie. Ja widzę 3 potencjalne problemy:
1. sygnalizacja na skrzyżowaniu z Żelazną - pamięta czasy dynastii Jagiellonów, jest niezgodna z przepisami, i pewnie przy weryfikacji dopiszą Ci ze 3 mln do kosztów;
2. rejon przystanku pod Urzędem Dzielnicy - niby jest tam prawie 8 m, ale ludzi też dużo, poza tym jeszcze jakieś miejsce postojowe dla niepełnosprawnego; na Targowej przy Ząbkowskiej jest podobna szerokość i jest słabo;
3. strona północna jest mi osobiście kompletnie nie po drodze
i ogólnie łatwiej jest ją objechać ulicami lokalnymi: Żytnia - Nowolipie
mikeleg napisał(a):
Okopowa - Skwer Pamięci wariantowo:
Wariant A:
- Pasy rowerowe na ulicy Leszno od Okopowej do Solidarności (z kontrapasem)
Wariant B:
- DDR po północnej stronie Solidarności + objazd Skweru Pamięci kontrapasem
Z tych dwóch wariantów - raczej DDR. Jeśli na Leszno za Okopową ma być DDR po stronie północnej i w al. Solidarności też, to robienie kontrapasa na odcinku 300 m tylko stworzy niepotrzebne punkty kolizji. Kontrapas na Leszno miałby sens w przypadku gdyby zrobić przejazd przy Wroniej i dalej pasy lub jednokierunkowe DDR w al. Solidarności.