Jamaika napisał(a):
Bardzo ciekawa propaganda.
Problem w tym, że ścieżka leży na granicy Włoch i Ursusa. A zdjęcie wykonano przy Stadionie RKS w Ursusie Płd czyli Czechowicach
Zdjęcie nie trafione ale akurat treść jest prawdziwa. Osiedla przy Skoroszewskiej jako jedyne w Południowym Ursusie mają ścieżkę rowerową. Pełnej ciągłości do Nowolazurowej nie ma ale da się dojechać
Jamaika napisał(a):
Nowe pomysły w Ursusie 2017
Co to oznacza dla mnie? Złośliwie odpowiem, że emeryci będą mieli teraz swobodny dojazd do Mokpola(supersam). Sęk w tym, że nigdy nie mieli z tym problemu.
Nie rozumie w czym problem
Jamaika napisał(a):
Natomiast wyjazd ze szkoły na ul. Drzymały będzie bardzo niebezpieczny, bo trzeba będzie się użerać z rowerami przy zastawionych chodnikach i autobusach. Obstawiam, że postawią znak 30km/h.
Co pogorszą pasy rowerowe w tym temacie? Co ma do tego 30km/h
Jamaika napisał(a):
Wojna z autobusami, a może trzeba część autobusów zlikwidować? Będą oszczędności.
Po co likwidować autobusy
Jamaika napisał(a):
I ostatnie, co miałaby łączyć ścieżka na Kompani Kordian? To nie główny ciąg rowerowy. Bardziej interesował by mnie z dworca do Michałowic.
Wg pomiarów to najczęściej wybierany ciąg w tej część Urusa. Dlaczego? BO nie ma dla niego alternatywy w relacji WZ, nie ma równoległych ciągów. W relacji NS jest kilka takich ciągów.
http://rowery.um.warszawa.pl/sites/rowe ... 014205.gifJamaika napisał(a):
Najbardziej rozmieszyła mnie opcja ulicy Drzymały. Ulica jednokierunkowa i zastawiona samochodami. Nowy blok w parku. Ja tam nawet na piechotę nie chodzę od lat bo nie ma jak. Oznacza to, że Hanka chce wypowiedzieć wojnę parkingowi i wprowadzić zakaz postoju.
Przeczytaj projekt :
Cytuj:
2. Przywrócenie dwukierunkowego ruchu rowerowego na jednokierunkowej ulicy Drzymały (odcinek Kompanii Kordian - Sosnkowskiego) poprzez dodanie tabliczek T-22 (nie dotyczy rowerów) pod odpowiednimi znakami. Wyznaczenie pasa rowerowego nie jest konieczne, gdyż ulica posiada fizyczne ograniczenie prędkości do 30 km/h.
Jeszcze 2 lata temu ruch odbywał się dwukierunkowo. Bez problemu zmieści się rower i samochód. Co ma do tego Hanka ? To projekt mieszkańca.
Jamaika napisał(a):
Czy opłaca się przyjechać do Ursusa dla relaksu na rowerze? Kategorycznie nie.
Autostrada i lotnisko zrobiły swoje. To nikt nie pali węglem bo nie ma ludzi.
Benzoalfapiren to efekt palenia śmieciem a nie komunizacji. Jakby była winna komunikacja to wykres wyglądałby.
Jamaika napisał(a):
Ursus Płd wyludniał.
Nowe osiedla na Skoroszach to najlepszy przykład