Lukasz napisał(a):
Przy takim rozwiązaniu zielone dla rowerzysty zaświeci się na 4-5 sekund po czym zgaśnie i przez następne 1,5 min cyklu świtel będzie się świecić czerwone dla rowerzystów - równocześnie cały czas, bo na ok 30-40 sekund świecić się będzie zielone dla pieszych na przejściu obok przejazdu.
A kto tak powiedział? Po pierwsze nic nie napisano ile ma trwać faza strzałki (1,5 min to absurdalna przesada) a po drugie to na pewno pomysł ma polegać na czerwonym dla pieszych w opisywanej sytuacji.
Lukasz napisał(a):
Gdyby nie stosować tego rozwiązania zielone dla rowerzysty paliło by się przez 30-40 sekund. Tymczasem dla samochodów jadących na wprost wzdłuż DDR zielone będzie się świecić tak jak na przejściu 30-40 sekund. Uważasz, że to nie jest dyskryminujące. 4 sekundy dla rowerzysty i 40 dla samochodów jadących w tej samej relacji?
Jak w tej samej? Przy zielonym ogólnym dla samochodów strzałka przecież nie funkcjonuje!
Kompletnie mieszasz. Myślisz że ktoś miałby taki pomysł żeby było czerwone dla rowerzystów przy zielonym dla pieszych w tej samej relacji? To by było absurdalne i nie o to w tym wszystkim chodzi. Raczej o to że strzałka będzie się zapalać tylko gdy będą chętni a gdy przy ich nadmiarze pojawi się rowerzysta to obsługujemy go natychmiast ale w jak najkrótszym czasie (a pieszych olewamy).