Cytuj:
Według mnie pasy też niespecjalnie mają rację bytu, ze względu na bardzo duży popyt na miejsca parkingowe, generowany przez okoliczne biurowce. Na granicy strefy bydło parkuje w trzech rzędach na dojazdach pożarowych. Pasy rowerowe byłyby notorycznie zastawione.
No ale przecież m.in. dlatego ten projekt, żeby zrobić porządek z parkowaniem i uniemożliwić nielegalne parkowanie, jak będą wszędzie wygrodzenia to powinno wystarczyć. A sam pas rowerowy byłby chyba zbyt wąski aby na nim zaparkować nie blokując pasa dla samochodów.
Cytuj:
Optymalne z mojego punktu widzenia byłoby zorganizowanie wyłącznie prawoskrętów na skrzyżowaniu Żelazna/Grzybowska bez możliwości przejazdu na wprost czy w lewo dla samochodów, ale dla KM i rowerów już tak.
To moim zdaniem zbyt radykalne i nie ma co liczyć że przejdzie.
Cytuj:
Prosta.
1. Jestem za rozwiązaniem z PAT-em.
Ja też, jak najbardziej. Tu jest tylko 1 linia tramwajowa a autobusów też znowu nie aż tak wiele, a pewnie będzie jeszcze mniej po uruchomieniu 2 linii metra, więc ten PAT nie będzie nadmiernie zapchany.
Cytuj:
3. Zakaz skrętu w lewo z Prostej w Żelazną na skrzyżowaniu, niezależnie od kierunku. Rozwiązanie z rondkiem na tym skrzyżowaniu to najgorsze z możliwych rozwiązanie dla tramwajów.
No ale czy wtedy, jak nie będzie skrętu w lewo ani w Twardą, ani w Żelazną, to czy nie zatka się totalnie skręt w lewo ze Świętokrzyskiej w Al. Jana Pawła II ? Już teraz jest tam zawsze spory tłok.