Jest projekt kontynuacji DDR w Radzymińskiej do Trasy Toruńskiej:
https://zdm.waw.pl/aktualnosci/kolejne- ... la-rowerowMoje wrażenia po pierwszym przejrzeniu:
- Na skrzyżowaniu z Młodzieńczą i Łodygową pozostanie dramatycznie mało miejsca dla pieszych i pasażerów na uczęszczanym przystanku autobusowym w kierunku centrum. Trzeba zabudować zatokę (kompletnie niepotrzebna, bo na tym skrzyżowaniu zaczyna się buspas), w razie potrzeby korygując projekt Łodygowej zrobiony przez ZMID.
- Przejścia i przejazdy do wyniesienia: Lotnika, Określona, Gniazdowska, Mroźna. Jeszcze lepiej: likwidacja tych wlotów, ewentualnie zamiana w jednokierunkowe z kontraruchem rowerowym (np. Określona w jedną stronę, a Gniazdowska w drugą), żeby ograniczyć liczbę punktów kolizji. Wszystkie te ulice mają dojazd z dróg niższych klas, nie muszą generować zagrożenia na Radzymińskiej, utrudniać ruchu rowerów i autobusów.
- Do wyniesienia też zjazdy na stacje paliw przy Radzymińskiej 283.
- Bardzo słabo rozwiązane skrzyżowanie z Bystrą - nie ma możliwości ani zjazdu w ul. Bystrą w kierunku Ząbek, ani sensownego wjazdu z Bystrej na DDR. Należy albo doprojektować komplet przejazdów, albo włączyć DDR jako 4. wlot skrzyżowania (z sygnalizatorem S-1a) zamiast przejazdu po północnej stronie.