Efekta konsultacji:
http://konsultacje.um.warszawa.pl/aktua ... asinskiegoMoje żale do projektu po zmianach:
Plac Wilsona:- brak wspólnego przystanku tramwajowego w stronę mostu;
- przystanek autobusowy w stronę mostu pozostaje w nowej, mniej dogodnej niż historyczna, lokalizacji;
- zamiast (części) tej jezdni serwisowej można było zrobić miejsca postojowe dostępne z jezdni i więcej zieleni. Na oko szpalery wyjdą dość szczerbate.
Węzeł z Wisłostradą:- jezdnie wciąż bardzo rozsunięte, ciężko będzie przejść na raz;
- przeniesienie przystanków tramwajowych na wschodnią stronę węzła powoduje, że nie będą dostępne z dwóch stron;
- jeśli już przeniesiono przystanki, to można było zrobić bezkolizyjne zejście ze wschodnich krańców przystanków tramwajowych nad Wisłę;
- przejazd / przejście pod mostem wciąż ciasnym tunelem, co rozwali (przydusi) ciągłość bulwaru, z którego tak dumne jest miasto.
Jagiellońska:- brak wspólnych przystanków tramwajowych w kierunku mostu i ronda Starzyńskiego;
- przejazd rowerowy między torowiskiem a jezdnią, co wymusi wielokrotne przecinanie torowiska i DDR po zachodniej stronie Jagiellońskiej;
- wciąż po 5 pasów na wlotach Jagiellońskiej;
- wciąż bardzo duże zajęcie terenu przez jezdnie serwisowe po stronie wschodniej, do tego niezgodne z warunkami technicznymi ich podłączenie do Jagiellońskiej.