Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N sty 27, 2013 22:41 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N mar 01, 2009 12:43
Posty: 368
Zezwolenie na ruch pod prąd na jednokierunkowych bez malowania wydzielonego pasa też jest sprzeczne z dogmatami inżyniera Galasa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lut 07, 2013 23:20 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Bardzo mnie interesuje reakcja Galasa na owe łamanie jego dogmatów, bo jakoś będzie musiał się do tej koncepcji odnieść i nawet, jeśli będzie chciał wykazać jej niesłuszność w kwestii pasów dla rowerów i miejsc parkingowych, to wydaje mi się, że nie wystarczy już "bo ja tak mówię" a innych 'argumentów' za bardzo nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lis 10, 2013 13:20 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lip 30, 2010 22:42
Posty: 360
Lokalizacja: Ochota
Swoją drogą parę dni temu pełnomocnik na fcb wrzucił projekt DDR wzdłuż waryńskiego.
http://www.sendspace.com/file/hg1rks
http://www.sendspace.com/file/r4lzqv
http://www.sendspace.com/file/hprpm4
Ktoś to oglądał, komentował, wysyłał uwagi?
Ja nie rozumiem, co ma się dziać na placu konstytucji oraz wnioskował bym o przejazd pod normalnym kątem przy Zebra Tower.

_________________
"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." - A. Sapkowski


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lis 10, 2013 15:12 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 9:12
Posty: 93
Hermes napisał(a):
Swoją drogą parę dni temu pełnomocnik na fcb wrzucił projekt DDR wzdłuż waryńskiego.
http://www.sendspace.com/file/hg1rks
http://www.sendspace.com/file/r4lzqv
http://www.sendspace.com/file/hprpm4
Ktoś to oglądał, komentował, wysyłał uwagi?
Ja nie rozumiem, co ma się dziać na placu konstytucji oraz wnioskował bym o przejazd pod normalnym kątem przy Zebra Tower.

Tak, poruszałem na spotkaniu wszystkie te wątpliwości. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać na poprawiony projekt ul. Waryńskiego wraz z przesuniętą drogą rowerową pod zebrą, wjazdem na Pole Mokotowskie, nie wpuszczaniem rowerzystów pod prąd na ul. Polną itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lis 10, 2013 15:35 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Jeżeli dobrze odczytuję, że przebudowują przystanek autobusowy przy Metrze Politechnika, powinno go poszerzyć do maksimum, a nie zostawiać jezdnię o szerokości 3,4 m w tym miejscu. Tak wciąż ludzie czekający, wsiadający i wysiadający wciąż nie będą się mieścić na chodniku.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lis 12, 2013 11:57 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): N kwi 03, 2011 21:10
Posty: 199
Fajnie, że będą przejścia dla pieszych z ddr na wszystkich ulicach przy rondzie Jazdy Polskiej. Największe wątpliwości mam co do ddr przy metrze politechnika (strona zachodnia Waryńskiego) będzie ultra ciasno a ruch pieszych jest tam ogromny. Oraz: o ile dobrze czytam plan to w planach jest miejscowe zmniejszenie jezdni (zakładam, że z jedni odjęty zostanie zakreskowany fragment pasa)? dlaczego zatem nie zwęzić jezdni na całej długości od skrzyżowania z Nowowiejską?


Co do placu konstytucji to spytałem na Fejsie o to czy budowana ddr będzie dociągnięta do tej zaczynającej się przy ul. Koszykowej, odpisał:

Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej napisał(a):
Posadzka pl. Konstytucji jest pod ochroną konserwatora. Rowerzyści będą mogli pokonać plac po ciągu pieszo-rowerowym.


patrząc na plan to chyba cały plac będzie oznaczony jako ten ciąg.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr gru 04, 2013 7:21 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Ze względu na dość przypadkowe przypisywanie terenu Pola Mokotowskiego do różnych dzielnic, wydzieliłem posty o budowie murów przez ZOM do odrębnego wątku o Polu:

viewtopic.php?f=1&t=398

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lut 19, 2014 17:10 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Projektów pasów rowerowych na Miodowej:

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... iodowa.zip

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 21, 2014 1:56 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N lut 11, 2007 10:02
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa
dalej brak możliwości skrętu w lewo z Kapucyńskiej?

_________________
Stojaki.waw.pl - dobre parkingi rowerowe w Warszawie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lut 21, 2014 11:09 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
Propozycja opinii:

Stowarzyszenie Zielone Mazowsze opiniuje projekt pozytywnie, z następującymi uwagami:

1) Dopuścić możliwość skrętu w lewo rowerom z ulicy Kapucyńskiej w Miodową w kierunku pl. Krasińskich (kierunek północny) analogicznie do rozwiązania zastosowanego na skrzyżowaniu ulic Miodowej i Schillera.
2) Dopuścić możliwość skrętu w lewo rowerom z ulicy Miodowej (z północy) w Kapucyńską oraz z ulicy Miodowej (z południa) w ulicę Kapitulną analogicznie do rozwiązania zastosowanego na skrzyżowaniu ulic Miodowej i Schillera.
3) Rozważyć możliwość zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu ul. Miodowej i Senatorskiej w taki sposób by pas do skrętu w prawo na ulicy Miodowej (północny wlot skrzyżowania) wykształcał się po prawej stronie pasa do jazdy na wprost i w lewo – zmiana ta korzystnie wpłynie na ruch rowerów i autobusów w relacji na wprost, gdyż zniknie konieczność wykonywania niebezpiecznego manewru zmiany pasa ruchu w lewo.
4) Dublowanie znaku B-21 przed skrzyżowaniem ul. Miodowej i Kapucyńskiej uznajemy za zbędne. Usunięcie zdublowanego znaku pozwoli na likwidację jednego przewężenia w chodniku spowodowanego obecnością słupka, co pozytywnie wpłynie na komfort ruchu pieszych.
5) Za szczególnie pozytywną cechę projektu uznajemy wyniesione przejścia dla pieszych przez ulice Schillera i Kapucyńską – rozwiązanie to w pełni popieramy. Należy jednak zadbać o to by przejście z chodnika na przejście dla pieszych nie zmuszało pieszych do pokonywania jakichkolwiek uskoków, czy różnic wysokości (w szczególności przykrawężnikowych rynienek kanalizacyjnych).

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL