Piękna autostrada, gdyby jeszcze ją poszerzyć, wyciąć drzewa i umocnić betonem podłoże...
Ten plakat robi wrażenie. Złe wrażenie, mam nadzieję, że Znalazłeś go w jakiejś niszy.
Dziś rano widziałem pod rząd takie oto trzy reklamy:
Reklama RMF - radosna grupowa jazda samochodem. W sumie lepiej na głos słuchać rada w aucie, niż gdzieś w pociągu czy autobusie, no i jazda większą gromadą też jest na plus.
http://www.youtube.com/watch?v=lS-B3Urz8ZwMusieli się wybrać autem. Reklama ING. Puste przestrzenie, szerokie drogi, idealne Detroit.
http://www.youtube.com/watch?v=Ve3BWWzw-YgMężczyzna dba bardziej o swój samochód niż o swoją prostatę. No dobrze, pokazana troska o samochód jako przesadna, więc negatywna, ale z wysokiego pułapu to porównanie.
http://www.youtube.com/watch?v=wzPqXqtYaAQTa powyższa reklama była połączona z kolejnym przykładem mężczyzny dbającego o siebie. Mężczyzny wysiadającego z transportu publicznego jeden przystanek wcześniej, żeby się przejść. Niby OK, ale mogli akurat to pokazać na przykładzie parkowania samochodu w oddali. Przystanki autobusowe już same w sobie często są oddalone od celów podróży.
W zamian tego znalazłem coś takiego. Kampania nie jedź autobusem tylko się przejdź. Normalnie, helou! Przykład z autem by się przydał, centralnie.
http://www.youtube.com/watch?v=RHJD30D6JXQI jeszcze jakiś dziadek biegnie za autobusem, chyba zbyt często te pojazdy tam nie jeżdżą. Zwróciliście uwagę, że spośród tylu otaczających nas usług tak wiele jest oferowanych nachalnie, ale za usługą przewozu, za autobusem ludzie dalej biegają?