plzeton napisał(a):
rowery serwisowane wyglądające na sprawne
Na to jest sposób - dzwonisz na infolinię i przekonujesz operatora, żeby przełączył w systemie rower na "aktywny". Pomaga w jakichś 80% przypadków. Co ważniejsze, "odzyskany" w ten sposób rower po tym jak już go zwrócisz - jest dostępny dla innych osób.
Pozostałe 20% przypadków to głównie problemy z elektrozamkiem - komunikat jest "rower serwisowany", ale problemem jest tak naprawdę zablokowany elektrozamek.
plzeton napisał(a):
Jeżdzę codziennie i CODZIENNIE mam z Veturilo jakiś problem. Wczoraj z pracy do domu jechałem 35 minut bo się uparłem na Veturilo. Pieszo idę 20.
(...)
Powoli z uważnego obserwatora problemów oczekującego na poprawę sytuacji zamieniam się w hejtera
Zamiast hejtować, pisz codziennie rzeczowy, nieemocjonalny raport ze swoich przygód na adresy:
ck@veturilo.waw.pl,
rowery@um.warszawa.plJa zacząłem tak robić. Muszę zgłosić wczorajsze uszkodzenie rury w której jest mocowane siodło w jednym z rowerów, i kompletny brak hamulca w drugim...
Niech wiedzą, że są problemy, i niech nie mają możliwości wyprzeć się tej świadomości. To jest to, co możemy zrobić dla systemu.