Cytuj:
Fajne, tylko szkoda że wygrodzili pas wewnętrzny, a nie zewnętrzny. Zewnętrzny bardzo by się przydał pod poszerzenie ciągu pieszo-rowerowego na narożniku skrzyżowania i na przystanku autobusowym pod wiaduktem kolejowym.
Ech, kolejne pismo do napisania.
Obstawiam, że odpiszą tak:
- to jest czasowa organizacja ruchu, w związku z budową II linii metra i zmniejszeniem ruchu na ul. Kasprzaka;
- wygrodzenie lewego pasa zamiast prawego wynika z tego, że przed skrzyżowaniem lewy pas jest teraz tylko do skrętu w lewo;
- po zakończeniu budowy metra wygrodzenie zniknie i dalej będą wszystkie pasy;
A tak naprawdę to zgadzam się, że w ogóle powinno się tam zlikwidować prawy pas. Tym bardziej, że i bez tego najbardziej skrajnego dalej by zostały 3, trochę tylko trzeba by zmienić układ pasów na skrzyżowaniach z Prymasa i z Bema. Widać to na schemacie na tej stronie:
http://www.metro2.ztm.waw.pl/wylaczone_ulice.php?c=12&i=1 - "Organizacja ruchu na skrzyżowaniach ul. Kasprzaka z al. Prymasa Tysiąclecia i ul. Płocką" wysyłając ewentualne pismo warto rozrysować proponowany układ na bazie tego schematu. Może właśnie jak będą kończyć budować metro to będzie okazja żeby to doprowadzić do porządku ?