Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: crowdsourcing
PostNapisane: Pt maja 18, 2012 19:48 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr kwi 29, 2009 9:47
Posty: 112
Drodzy forumowicze,

Jestem informatykiem. Od kilku lat noszę się z myślą napisania jakiejś aplikacji czy portalu, który by pomógł mi minimalizować (sobie i innym) czas i nakład pracy potrzebny do tego, żeby pisać pisma do urzędów. Gdzieś już o tym tu pisałem. Czasu mam coraz mniej, pism do napisania coraz więcej. W zasadzie, jak to ujęła bodajże Savil, chciałbym urządzić warszawskim urzędom DDoS via k.p.a w niektórych sprawach.

Mijają dni, plany pozostają planami, nadal chałupniczo piszę pisma. Doszedłem dziś do wniosku, że w tym tempie zamiast zamków z piasku lepiej zrobić coś prostszego, ale działającego tu i teraz, a nie w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Co teraz nastąpi jest pomysłem. Czy to nabierze ciała zależeć będzie od odzewu, jaki zbierze tu, w tym wątku.

1. Postawię w sieci wiki (serwis, gdzie każdą stronę mogą edytować zarejestrowani użytkownicy).
2. Zmodyfikuję silnik wiki, aby dodać grupę specyficznych tagów funkcjonalnych (np. [adresat][/adresat], albo [sygnatura][/sygnatura])
3. Stworzę stronę - listę spraw. Na początek prosta lista, potem to można skomplikować.
4. Każda sprawa niech ma swoją stronę, uzupełnianą jak pismo: adres nadawcy, temat, sygnatura, treść stopka, lista doręczeń - albo miejsce na takie części.
5. Wszelkie sprawy powiązane (np. odpowiedzi, albo pisma wysłane) możnaby dodawać poniżej albo w linkach do dalszych stron wiki.

W ten sposób mógłbym się podzielić z innymi pracą nad kolejnym pismem, ułatwić współdzielenie templatek, umożliwić pisanie "kawałków" zamiast całości.