Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn kwi 18, 2011 20:02 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt kwi 04, 2008 11:21
Posty: 416
Lokalizacja: Laski - Warszawa
Mam problem z naprawą gwarancyjną i pewnie nie jestem wyjątkiem. Rok temu kupiłem miejskiego Kellysa z dwuletnią gwarancją. Psuje się często, wracał już w międzyczasie do fabryki i obecnie poza ramą ma niewiele oryginalnych części. Dotąd jednak wszystkie naprawy miałem bezpłatne, w ramach gwarancji. Tak też było pod koniec zimy, kiedy rozsypała się przerzutka w tylnej piaście. Przyczyna awarii była ponoć taka, że dostała się tam woda, zamarzła i rozwaliła wszystko. Dziś posypały się szprychy, trzeba wyplatać od nowa koło. W warsztacie zasugerowali jednak od razu, że lepiej przy okazji wymienić przerzutkę, bo po wspomnianej awarii jest w fatalnym stanie i może się rozsypać w każdej chwili. Rzeczywiście mam wrażenie, że się zacina, a tylna piasta nie chodzi gładko. Stwierdziłem jednak, że powinno to być zrobione w ramach gwarancji. W odpowiedzi usłyszałem, że producent takiej naprawy/wymiany gwarancyjnej nie zaakceptuje, bo awaria jest efektem zużycia części i to w dodatku w ekstremalnych, bo zimowych warunkach. Chcę się jeszcze z nimi wykłócać, bo przecież rower miejski to nie jest zabawka na lato, a gwarancja powinna objąć dwa lata użytkowania sprzętu, a nie jego przechowywania w komfortowych warunkach.
Czy możecie coś poradzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn kwi 18, 2011 20:51 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 21:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
marek.slon napisał(a):
gwarancja powinna objąć dwa lata użytkowania sprzętu, a nie jego przechowywania w komfortowych warunkach.
Czy możecie coś poradzić?

Może napisać do Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego? (organizacja producentów i importerów).

Z częściami Shimano (Pawlak w Poznaniu) zawsze były problemy.

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt kwi 19, 2011 6:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 14:05
Posty: 694
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
Jeżeli w instrukcji obsługi nie napisano, że użytkowanie zimą niweluje gwarancję, to nie mają prawa się do tego przyczepić.
Rzecznik Praw Konsumenta?

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL