jacor napisał(a):
Mimo tego, że mieszkam w tej okolicy w niektórych przypadkach miałem trudności z domyśleniem się jakiego odcinka dotyczą te mapy. Obawiam się, że inni, którzy chcieli by pomóc przy tym, będą mieli z tym jeszcze większy problem.
Dlatego zapraszam do biura. Dość trudno pokazać taki duży projekt tak by widać było zarówno ogół jak i szczegół. Oczywiście, da się, ale wymaga to sporo czasu, którego obecnie nie mam.
Cytuj:
Przejazd pod mostem Św+. koniecznie, ale warto też bardziej wyłukować istniejące wjazdy na most. Obecne nie dość, że mają za mały promień, to jeszcze są wyprofilowane na zewnątrz. A tam jest mnóstwo miejsca i nie powinien to być żaden problem nawet jeśli byłaby to dodatkowa odnoga.
Mówiliśmy o tym na naradzie, dobrze znam ten łuczek
Projektant trochę marudził, że to może być już teren RZGW, ale to chyba tylko tak dla zasady się opierał
Cytuj:
to fragment ścieżki przy moście (wzdłuż szczecińskiego) - zawijas przy przystanku autobusowym (średnio jeden pasażer na godzinę).
Ze zdjęć wynika, że ścieżka będzie teraz zamieniona miejscami z chodnikiem (bliżej jezdni), a jak to ma wyglądać w tym miejscu?
Na to też zwróciliśmy uwagę - przystanek być może zostanie przeniesiony za skrzyżowanie, tak by był wspólny dla linii jadących z Sokolej i Wybrzeża Szczecińskiego. Ale tutaj projektant czeka jeszcze na opinię ZTM.
Podobnie jak w przypadku przystanków przy Zamoyskiego / Targowej - tam zwracaliśmy uwagę na zbyt znaczne rozstrzelenie przystanków autobusowych. Przy tej lokalizacji stacji nie da się moim zdaniem obsłużyć jednym zespołem przystankowym zarówno przesiadek na metro/kolej jak i na tramwaj.
Cytuj:
A w ogóle w jakim zakresie ten projekt jest modyfikowalny?
Ciężko powiedzieć. Projekt w dużej mierze opiera się na wcześniej zaklepanej koncepcji, więc np. skrzyżowanie z Targową byłoby ciężko ruszyć (zgoda konserwatora na wyburzenia itp.)
Cytuj:
i do kiedy ten projekt jest "w konsultacjach"?
Nie ma oficjalnego terminu, ale myślę że dobrze by było przekazać uwagi w tym tygodniu.