Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Co z ruchem rowerowym na ul. Grzybowskiej?
Wydzielona droga rowerowa 7%  7%  [ 3 ]
Pasy rowerowe na jezdni 64%  64%  [ 27 ]
Uspokojenie ruchu 29%  29%  [ 12 ]
Nic nie robić 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 42
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz cze 13, 2013 18:42 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 11:44
Posty: 2019
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
G.Madrjas napisał(a):
Czy wolisz autobusy "na siłę", nawet jeśli tam nie są potrzebne, by uzasadnić zatoki i/lub TTA?


Nie, nie wolę, skąd ten pomysł?

Jeśli autobusy są potrzebne, to wolę PAT. Jeśli nie, to nic. Tak czy owak budowa zatok jest bez sensu.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 09, 2013 21:03 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 11:44
Posty: 2019
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Ciężki przypadek przyrostu d4 do fotela:

http://www.gazetaecho.pl/mieszkancy-cza ... wska_65094

Cytuj:
[...]
Pan Tomasz
Powiedzmy, że chcę dostać się do Dworca Centralnego. Prawdziwe cuda muszę wyczyniać! Muszę wyjechać z mojej uliczki w kierunku Jana Pawła II i albo pojadę w lewo do Hali Mirowskiej - tamtędy jakoś przedostanę się do Marszałkowskiej albo podjadę przed Jana Pawła i zrobię nawrót (za co mogę dostać mandat). Jak już to zrobię, to potem w lewo w Żelazną i przez Aleje Jerozolimskie, bo wszystkie inne drogi są pozamykane. Kiedyś jechałem pięć minut, teraz 25. Można piechotą? Można. Ale po co, jak ma się samochód?

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 05, 2014 21:09 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 22:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
Drugi koniec tego samego:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 25127.html
Obrazek

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt kwi 10, 2015 10:05 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 628
ZMID chce zaktuallizaować projekt dla Grzybowskiej
http://zmid.waw.pl/index.php?id=44&tx_ttnews[tt_news]=1136&cHash=b5d107e1a57116b9fa094ebbe906c51f
W treści zamówienia nie ma zbyt dużo o tym jak ma wyglądać ta ulica


Google mi znalazl coś takiego
http://www.zm.org.pl/download/projekty/ ... 080508.jpg
Na ile to jest aktualne to nie wiem

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 10, 2015 20:56 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2589
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
ZMID chce zaktuallizaować projekt dla Grzybowskiej
http://zmid.waw.pl/index.php?id=44&tx_ttnews[tt_news]=1136&cHash=b5d107e1a57116b9fa094ebbe906c51f
W treści zamówienia nie ma zbyt dużo o tym jak ma wyglądać ta ulica


Google mi znalazl coś takiego
http://www.zm.org.pl/download/projekty/ ... 080508.jpg
Na ile to jest aktualne to nie wiem


Tu jest o dwa lata nowsza wersja z 2010 roku, która ma stanowić podstawę do aktualizacji:

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/projekty/ ... 4.2010.pdf

Według deklaracji ZMID na dzisiejszym KDS, sami nie dają wykonawcy żadnych wytycznych do zmian, za to są otwarci na propozycje, co należałoby zmienić.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 10, 2015 22:13 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 628
To po co cokolwiek zmieniać?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 0:20 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2589
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Chodzi o uzyskanie na nowo wszystkich zdezaktualizowanych uzgodnień i pozwoleń.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 8:04 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 628
Dokumantacje przygotowuje sie zazwyczaj żeby ulice poszerzyć, dostosować do nowych potrzeb, uspokoić, zwęzić, przerobobić w deptak. Jakiś cel muszą mieć. Jeśli nie mają to tak samo można postąpić z każdą ulicą. Sprawdzić czy może by coś zmienić.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 19:30 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 11:44
Posty: 2019
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
pzinek napisał(a):
Dokumantacje przygotowuje sie zazwyczaj żeby ulice poszerzyć, dostosować do nowych potrzeb, uspokoić, zwęzić, przerobobić w deptak. Jakiś cel muszą mieć.


Jak rozumiem, pytanie "co należy zmienić" odnosi się nie do stanu obecnego, ale do projektu sprzed 5 lat.

Punktem wyjścia jest zatem rozbudowa do 2x2 na odcinku Towarowa - JP2. Co nie jest szczególnie szczęśliwym pomysłem, pytanie czy da się to jakoś wyperswadować. Pomijając już kwestię sensowności dopychania dodatkowych samochodów do centrum, to tam nie ma tyle miejsca, żeby obok 2x2 zapewnić wystarczającą przestrzeń dla pieszych, rowerzystów, zieleni.

Wg mnie powinno być albo 2x1 + pasy rowerowe albo 1x2 + obustronne DDR. Płynność ruchu samochodowego można by poprawić trochę przez wydzielenie pasów do skrętów na skrzyżowaniach.

Skrzyżowanie z Żelazną powinno być zrobione pod pasy rowerowe w Żelaznej, do rozważenia małe rondo.

Parę poważnych błędów w szczegółach:

1. przejście przez 4 pasy ruchu bez wyspy dzielącej przy Karolkowej;

2. 2 pasy ruchu na nieosygnalizowanym wlocie podporządkowanym Przyokopowej;

3. Brak widoczności na drodze dla rowerów na skrzyżowaniu z Żelazną (zarówno rowerzysta - pieszy jak i kierowca - rowerzysta).

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N cze 21, 2015 12:49 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2589
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
olek napisał(a):
2. 2 pasy ruchu na nieosygnalizowanym wlocie podporządkowanym Przyokopowej


To tylko kwestia bezpieczeństwa, czy gdzieś jest wprost zakaz takich rozwiązań?

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL