Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz cze 26, 2014 9:42 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz lut 01, 2007 21:03
Posty: 371
Lokalizacja: Służew
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... firma.html
Cytuj:
Garaż pod E. Plater zbuduje miasto. Prywatna firma boi się

Co z planowanymi od lat parkingami podziemnymi w Śródmieściu? Prywatni inwestorzy nie palą się do ich budowy, więc ratusz chce to zrobić sam. Pierwszy garaż na blisko 700 aut ma powstać pod ul. Emilii Plater


Za 150 mln zł, czyli 214 tyś. za komfort jednego kierowcy stojącego cały dzień. Niech im miasto taksówki wynajmie, będzie taniej.

_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiec
pisz wnioski do Burmistrza: burmistrz@mokotow.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn cze 30, 2014 22:18 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz lut 01, 2007 21:03
Posty: 371
Lokalizacja: Służew
W nawiązaniu do super interesu czyli parkingu za 150mln który pod EP zbuduje miasto:
http://zlotetarasy.pl/aktualnosci/zosta ... kuj-taniej

Od pierwszego kwietnia uległy zmianie opłaty parkingowe.
Wychodząc naprzeciw naszym klientom maksymalna stawka dzienna wynosić będzie 34 złote.

Nowe opłaty parkingowe:
Do 30 minut - 6 zł
1-2 godz. - 5zł/godz.
3-8 - 4 zł/godz.
Po 8. godzinie za darmo*

*Po przekroczeniu 24 godzin postoju opłata naliczana jest ponownie


I zawsze 900-500 miejsc wolnych...

_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiec
pisz wnioski do Burmistrza: burmistrz@mokotow.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz paź 23, 2014 0:49 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 22:55
Posty: 2010
Lokalizacja: Śródmieście, trzecie piętro
Mamy cudotwórcę!
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 46911.html
Cytuj:
"NIE DLA DYSKRYMINACJI KIEROWCÓW"
Wipler i "inwestycje-widma" pytają o podziemne parkingi
Kandydat na prezydenta Warszawy Przemysław Wipler wytyka prezydent stolicy totalne fiasko programu budowy podziemnych parkingów. Na konferencję przyszedł w towarzystwie widm symbolizujących inwestycyjne porażki Hanny Gronkiewicz-Waltz.
Kandydat Kongresu Nowej prawicy stwierdził, że obecne władze Warszawy dyskryminują kierowców, czego dowodem plac Powstańców Warszawy, gdzie zlikwidowano wiele miejsc parkingowych, nie oferując w zamian obiecanego parkingu podziemnego.
- Proponujemy wprowadzenie polityki antydyskryminacyjnej przy remontach i modernizacjach stołecznych ulic, placów i skwerów. Wprowadzimy żelazną zasadę, żeby przy następnych remontach nie likwidować kolejnych miejsc parkingowych, póki w ich pobliżu nie powstaną podziemne parkingi – deklarował Przemysław Wipler.

Obiecanych parkingów brak
Przypomniał, że takie parkingi były w kolejnych programach wyborczych Hanny Gronkiewicz-Waltz. Poza wspomnianym pod placem Powstańców Warszawy, także pod placami Trzech Krzyży, Teatralnym, Bankowym, Konstytucji, Wilsona, na Mariensztacie pod ul. Emilii Plater i przy Wybrzeżu Gdyńskim. Do dziś nie powstał żaden.
Jedną z przeszkód miała być alternatywna w postaci miejsc naziemnych, które czynią inwestycję nieopłacalną.
– Nie zaproponowano w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego takiego podziału obowiązków między miastem a inwestorami, aby ktokolwiek podjął ryzyko inwestycji. Miasto musi zadbać o uregulowanie kwestii własnościowych i zapewnienie dobrego połączenie parkingów podziemnych. Stawki za parkowanie powinny być pozostawione w swobodzie firmom, nie mogą być z góry narzucane – tłumaczył polityk.

Po buspasie samochodem?
Zadeklarował też wprowadzenie na buspasach możliwość jazdy motocyklom i samochodom, które wiozą co najmniej trzech pasażerów. Za egzekwowanie przepisów ma odpowiadać policja.
– Bo straży miejskiej już nie będzie, zlikwidujemy ją – zauważył trzeźwo. – Zresztą nigdy nie widziałem, żeby strażnicy miejscy egzekwowali przestrzegania przepisów na buspasach, a policjantów widziałem wielokrotnie w takich sytuacjach w różnych punktach miasta – dodał.
Wipler zapowiedział też dokończenie budowy obwodnicy śródmiejskiej.

Biorąc pod uwagę dokonania kandydata pod pewnym warszawskim klubem, nasuwa się odpowiedź na zaprezentowany program: -- A po mordzie chcesz? :mrgreen:

_________________
We made it idiotproof. They grow better idiots.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz paź 23, 2014 18:52 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): So sty 06, 2007 14:58
Posty: 447
Lokalizacja: grochów
Znajomość przepisów przez Mr. Wiplera też świetna - jak SM ma zatrzymywać za jazdę po bus-pasie, kiedy nie jest do tego uprawniona?

W skrócie jego wypowiedzi ująłbym za korwinistyczne, a w naszym mieście "zmęczenie" społeczeństwa przez partie wiodące nie osiągnęło jeszcze takiego poziomu, by ten Pan miał szanse na zauważalne poparcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 29, 2015 8:27 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 21, 2010 22:03
Posty: 277
W sumie nie Warszawa, nie Śródmieście, ale artykuł ciekawy a zwłaszcza - wypowiedzi mieszkańców...

http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/ ... .html#Prze

_________________
Powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne stanowisko. Nie może być uznawana za oficjalne lub nieoficjalne stanowisko jednostki, organizacji bądź firmy z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz sty 29, 2015 17:38 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2583
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
G.Madrjas napisał(a):
W sumie nie Warszawa, nie Śródmieście, ale artykuł ciekawy a zwłaszcza - wypowiedzi mieszkańców...


Szczególnie jak się zestawi egzystencjalny przymus parkowania pod blokiem z obiektywną koniecznością posiadania trzech samochodów...

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn mar 23, 2015 9:32 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2583
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... miast.html

Jacek Różalski napisał(a):

(...)

Najazd Hunów na warszawską zieleń

(...)

Straż miejska przyznaje, że za parkowanie na klepisku faktycznie ukarać nie może. Zapewnia jednak, że kierowców stawiających auta na trawnikach ściga. - Staramy się przyjeżdżać do każdego zgłoszenia, ale priorytetem są te zagrażające bezpieczeństwu - podkreśla Monika Niżniak, rzeczniczka straży miejskiej.

W 2013 r. do stołecznej straży wpłynęło 13 098 zgłoszeń dotyczących samochodów zaparkowanych na trawnikach, w 2014 r. - 15 589. Tylko w styczniu tego roku alarmów dotyczących niszczenia zieleni strażnicy dostali ponad 2 tys.

Gdy strażnikom uda się już przyłapać takiego kierowcę na gorącym uczynku, bywa, że wystawiają mu mandat. W dwóch ostatnich latach wypisali ich około 1,8 tys. na sumę od 50 do 500 zł. Parkowanie na trawie często wiąże się jedynie z pouczeniem (994 razy w 2014 r.) lub ostrzeżeniem (25 przypadków). Trudno się więc dziwić, że kierowcy czują się bezkarni.

Do Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieście od 2013 r. do stycznia tego roku wpłynęło tylko 155 wniosków o ukaranie kierowców za niszczenie zieleni. 124 zakończyły się grzywną (od 50 zł do 600 zł), dziesięć - naganą. Jedną sprawę umorzono, w czterech przypadkach zapadły wyroki uniewinniające. Pozostałe sprawy są w toku. W Sądzie Rejonowym dla Mokotowa w tym samym okresie roku zarejestrowano 724 takie sprawy, dla Żoliborza - 523, dla Pragi-Północ i Pragi-Południe - 388. W zdecydowanej większości orzekane były kary grzywny w podobnej wysokości jak te w Śródmieściu.

Tymczasem na utrzymanie terenów zielonych w tym roku Warszawa wyda prawie 74 mln zł. Na odtworzenie 6,5 ha zniszczonych trawników przeznaczono prawie 300 tys. zł. Zarząd Oczyszczania Miasta ustawi też prawie 10 km ogrodzeń chroniących zieleń przed kierowcami - wyda na to ponad pół miliona złotych. W ubiegłym roku takich płotów zamontowano również ponad 10 km za ponad 650 tys. zł. Na ich utrzymanie (np. malowanie) ZOM wydaje co roku około 100 tys. zł.


Ciekawe, jak często reagują na to, że aby dojechać na "klepisko", kierowca musiał przejechać przez chodnik, jak na zdjęciu w artykule, co jest osobnym wykroczeniem (parkowanie nie bezpośrednio przy krawędzi jezdni).

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt mar 24, 2015 7:05 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Pt lut 19, 2010 15:05
Posty: 684
Lokalizacja: Warszawa, daleko za Wawrem
axxenfall napisał(a):
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17641465,Parkowanie_bez_szacunku_dla_zieleni__Klepiska_zamiast.html

Jacek Różalski napisał(a):

Straż miejska przyznaje, że za parkowanie na klepisku faktycznie ukarać nie może. Zapewnia jednak, że kierowców stawiających auta na trawnikach ściga. - Staramy się przyjeżdżać do każdego zgłoszenia, ale priorytetem są te zagrażające bezpieczeństwu - podkreśla Monika Niżniak, rzeczniczka straży miejskiej.

Dlatego krawężniki powinny być nieprzekraczalną barierą oddzielającą samochody od reszty miasta. Radźcie sobie sami w przestrzeni drogowej, ale poza nią nawet jednym kołem nie wolno wyjechać. Skończyłoby się zastanawianie, w jakich warunkach można zaparkować na chodniku, DdR, trawniku, klepisku, itd. Auto po niedrogowej stronie krawężnika z automatu dostałoby mandat, bez pouczeń itp.

_________________
Ważne jest dokąd zmierzamy, a nie jak szybko.

"... we humans tend to screw up everything that's good enough as it is...or everything that we're attracted to, we love to go and defile it." - Chris Cornell


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt cze 23, 2015 14:39 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2583
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 49861.html

Cytuj:
Jak podkreśla Łukasz Puchalski, półtora metra dla pieszych, zapisane w przepisach, to powinna być minimalna szerokość chodnika w nielicznych przypadkach, a nie reguła – zwłaszcza w centrum. Taka szerokość bardzo utrudnia poruszanie się, zwłaszcza w przypadku wózków. W wielu miejscach nie ma zresztą uzasadnienia, żeby kierowcy zajmowali tyle miejsca. Jako przykład podaje Złotą, która jest w gestii dzielnicy. – W tej chwili jezdnia ma między 10 a 11 metrów. Przesunięcie samochodów na jezdnię nie spowoduje utrudnień komunikacyjnych, natomiast w przypadku chodnika metr by zrobił dużą różnicę – wylicza Puchalski.

(...)


Szef ZDM-u zapowiada też wzmocnienie kontroli strefy parkowania. Wprowadzone zostaną mieszane patrole inspektorów ZDM i Straży Miejskiej. W tej chwili bowiem kontrolerzy ZDM-u nie mają prawnych możliwości podjęcia działań wobec źle zaparkowanych pojazdów poza strefą płatnego parkowania.

(...)

– Ja nie jestem zwolennikiem przycisków w centrum miasta – nie ukrywa Puchalski. Przywołuje przykład skrzyżowania obok siedziby ZTM, w której do niedawna – jako szef pionu inwestycyjnego – pracował. – Pierwsze dni od zamontowania przycisku sprawiły, że dużo ludzi przechodziło na czerwonym – mówi.


Jeśli słowa przełożą się na czyny, przeboleję odrzucenie niektórych projektów w BP - bilans powinien wyjść na plus.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt cze 23, 2015 16:43 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 623
axxenfall napisał(a):
Jeśli słowa przełożą się na czyny, przeboleję odrzucenie niektórych projektów w BP - bilans powinien wyjść na plus.

Pozdrawiam,
Maciek

Według ostatnich zapowiedzi może sie okazac że lepiej mieć projekt negatwynie zweryfikowany niż zweryfikowany pozytywnie a nie wybrany. :)

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 67, 68, 69, 70, 71  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL