Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz maja 21, 2009 15:42 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
olek napisał(a):
Dzisiaj rano byliśmy z Raffim i kr m.in. w tej sprawie w BDiK, prawdopodobnie we wtorek będzie spotkanie z projektantem.


Który z wielkim zaskoczeniem i oburzeniem będzie udawał, że nie wiedział, że ktokolwiek będzie tam jeździł rowerem. Ale ten argument będzie akurat najłatwiej obalić, skoro budują dwie estakady dla których prognoza ruchu wynosi ZERO.

A pismo do ZMiD i GDDKiA polecam napisać, co by czasem nie mogli powiedzieć, że nikt Im się nie burzył na brak drogi rowerowej tam.

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 21, 2009 19:00 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
A jak kształtuje się sytuacja całkowitego odcięcia węzłem drogowym przystanku kolejowego Służewiec od cywilizacji miejskiej?

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 21, 2009 19:15 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
Cytuj:
To na deser jeszcze projekt S-2 tej samej firmy:

http://zm.org.pl/tmp2/s2/


I wreszcie w Warszawie spełni się amerykański sen: "Dziesięc pasów ruchu i... korek w każdą stronę". Nie mogę się doczekać!

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz maja 21, 2009 19:20 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
- Rowerowa obwodnica węzła "Opacz" - tego sam diabeł by lepiej nie wymyślił.
- Rozumiem te środkowe dwa pasy ruchu o przekroju 2x3 to dla tego 10% tranzytu co to niby jeździ przez miasto. Widzę tu jakiś nadmiar przepustowości - rozumiem dbają o płynność ruchu.
- To skrzyżowanie o przekroju na S-2 2x3+2x2+2x2 to z Aleją Krakowską?

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 22, 2009 13:23 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
Wojtek napisał(a):
I wreszcie w Warszawie spełni się amerykański sen: "Dziesięc pasów ruchu i... korek w każdą stronę". Nie mogę się doczekać!


Bądź spokojny, projektanci zadbali by do tego nie doszło. Zgodnie z zasadą sensownego wydawania publicznych pieniędzy w czasach kryzysu, przy Marynarskiej powstaną dwie estakady o prognozie ruchu 0 aut na godzinę, pozawaląjące zjechać od Żwirki i Wigury i dojechać do... Żwirki i Wigury 300m dalej.

Te dwie raczej się nie zakorkują ;-)

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt cze 23, 2009 10:29 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 9:46
Posty: 307
Lokalizacja: Ursus
Dostałem odpowiedź ze ZMID na swoje pismo w sprawie olania rowerów w projekcie węzła Marynarska/Trasa NS (http://www.zm.org.pl/?a=sluzewiec-095):
Cytuj:
W odpowiedzi na Pana wystąpienie informujemy, że opracowywanie dokumentacji projektowej węzła Marynarska z Trasą N-S nie jest zakończone. Wniesione przez Pana uwagi zostały przekazane do autorskiego biura projektowego DHV Polska z prośbą o udzielenie odpowiedzi.

Dodatkowo informujemy, że węzeł "Marynarska" opracowywany jest na zlecenie GDDKiA, na zlecenie ZMID dokonywana jest korekta ww. węzła do rozwiązania docelowego uwzględniającego kontynuację trasy N-S.

_________________
www.rowerowy-ursus.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lip 25, 2009 13:08 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 9:46
Posty: 307
Lokalizacja: Ursus
I odpowiedź DHV Polska...

DHV Polska napisał(a):
W nawiązaniu do w/w Opinii DHV POLSKA, przedstawia swoje stanowisko odnośnie pisma Pana Pawła Tarnika załączonego do tej Opinii. Brak ścieżki rowerowej w węźle "Marynarska" wynika bezpośrednio z wydanej przez Inżyniera Ruchu m.st. Warszawy w grudniu 2006 pozytywnej opinii komunikacyjnej dla projektu budowlanego Trasy NS wraz z węzłem "Marynarska". Opinia ta nie wspomina o ruchu rowerowym w obrębie węzła. Projektant bazując na niej opracował projekt a GDDKiA uzyskała pozwolenie na budowę i jest w końcowej fazie wyłaniania wykonawcy.
W związku z powyższym, na obecnym etapie, w ramach tej inwestycji nie ma technicznych ani formalnych możliwości wprowadzenia zmian do, zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę, projektu budowlanego.

Dodatkowo pragniemy zaznaczyć, że nasz projekt nie uniemożliwia budowy w przyszłości przejazdu dla rowerów nad trasą NS i linią kolejową[dobry żart tynfa wart]. Równocześnie jednak należy wskazać na stopień skomplikowania węzła Marynarska, w którym krzyżuje się droga ekspresowa - Trasa NS, ul. Marynarska oraz linia kolejowa nr 8 relacji Warszawa-Radom. Ze względu na wysokościowe ukształtowanie węzła, przeprowadzenie ruchu rowerowego w kierunku wschód-zachód wymagałoby wykonania kilkusetmetrowych estakad, których koszt na pewno będzie znaczący[i już wiemy, na czym polegał dowcip]. A przecież użytkownicy ścieżek rowerowych chcąc przemieścić się ze skrzyżowania ul. Suwak i ul. Marynarskiej do skrzyżowania ul. Sasanki i ul. Żwirki i Wigury będą mieli do dyspozycji nowoprojektowany wiadukt nad linią kolejową nr 18 Warszawa-Radom i Trasą NS w ciągu ul. Cybernetyki.

Da się powiedzieć, kto tu w końcu zawinił? Przez czyją bezmyślność powstanie węzeł ignorujący istnienie rowerzystów - wyłącznie GDDKiA, czy faktycznie Inżynier Ruchu też się do tego przyczynił? W dodatku węzeł będzie dowiązany do przebudowywanej ul. Marynarskiej, gdzie drogi rowerowe powstaną (i skończą się ślepo).
Można tym jakoś zainteresować media?

_________________
www.rowerowy-ursus.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lip 25, 2009 17:33 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz lut 01, 2007 20:03
Posty: 371
Lokalizacja: Służew
A na piechotę da się tam przejść czy istnienie pieszych też nie zostało uwzględnione :roll: ?

_________________
Walcz o połaczenie rowerowe Ursynowa i Służewca:
http://www.facebook.com/RoweremNaSluzewiec
pisz wnioski do Burmistrza: burmistrz@mokotow.waw.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lip 26, 2009 17:24 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 9:46
Posty: 307
Lokalizacja: Ursus
Projekt jest tutaj:
http://www.zm.org.pl/tmp2/sluzewiec/

Ja tu zbyt wielu chodników nie widzę (jeśli to żółte to chodniki), ale nie wydaje mi się to możliwe, więc albo źle patrzę, albo ten projekt nie jest na tyle szczegółowy?

_________________
www.rowerowy-ursus.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr lip 29, 2009 20:51 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
Tarciu napisał(a):
Da się powiedzieć, kto tu w końcu zawinił? Przez czyją bezmyślność powstanie węzeł ignorujący istnienie rowerzystów - wyłącznie GDDKiA, czy faktycznie Inżynier Ruchu też się do tego przyczynił?


Byłeś na spotkaniu w BDiK, słyszałeś tłumaczenia obu stron. Ja jestem skłonny uwierzyć IR - to dość częsty chwyt wujów z branży drogowej: najpierw tłumaczymy, że to jest taka wstępna ogólna koncepcja, nic nie jest przesądzone, przebieg dróg rowerowych ustali się później itp., a potem się okazuje, że projekt jest już w zasadzie gotowy i nic się nie da zmienić. Ale jednak IR nie powinien się tak dawać robić i trochę bardziej stanowczo wymagać chociażby zgodności ze SUiKZP.

Cytuj:
Można tym jakoś zainteresować media?


Można spróbować.

Można też poprosić ZMID (zamawiającego uzupełnienie projektu) o udostępnienie informacji publicznej - kopię umowy z DHV / SIWZ do przetargu na projekt. Bo jeśli w SIWZ jest zapisane np., że projekt ma być zgodny ze studium, to powinni uwzględnić ścieżki niezależnie od opinii IR. Poza tym niewykluczone, że w momencie podpisywania umowy obowiązywało już zarządzenie prezydenta nr 380/2007.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL