robert_c napisał(a):
/.../
Metro jest alternatywą, ale niestety nie wszyscy jeżdżą do centrum.
A gdzie prowadzi ul. Kasprowicza jak nie w stronę centrum?
Trudno tej ulicy przypisać jakąś kluczową rolę, która by takie posunięcie uzasadniała. Zarówno w relacjach do centrum (w zasięgu są inne alternatywne trasy: Żeromskiego, Marymoncka, Wisłostrada), jak i dla innych relacji (TMP będzie jak znalazł).
Z pewnością docelowo ubędzie autobusów i to da sporą rezerwę.
Uderza mnie, że tak skwapliwie chce się doinwestować tę ulicę i przekształcić ją w arterię nie podając przy tym ani symulacji ruchu, ani wyników konsultacji społecznych, ani ogólniejszych wariantowych wizji zagospodarowania biorących pod uwagę jej parkowy (niegdyś) charakter. czyżby pozbycie się z niej drzew przesądzało o oddaniu jej motoryzacji?
Priorytetem powinny być teraz ulice prostopadłe do K. z myślą o transporcie publicznym (linie dowozowe do metra). Wcale bym się nie zdziwił, gdyby za rok okazało się, że np. nie są przystosowane do ruchu i postoju autobusów.