Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 02, 2007 9:51 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Pt lut 02, 2007 8:53
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Napisze także krótko!

Robert_C vel vampir vel siskom_tak to znaczy lobbysta drogowy

jego celem jest zrobienie durni ze wszystkich i wszystkiego, co inaczej mysli, patrzy i czuje niż on i siskom.,

Używa dętej retoryki i sofistyiki, żeby "udowodnić" swoje racje i skłócić współpracujące środowiska. Opluwa niewygodnych sobie ludzi i organizacje używając np. innych nicków jak płyn_z_wislą czy jakiś innych, nieco przypadkowych - sprawiając wrażenie, ze jest więcej ludzi o jego poglądach.

Nie dajcie się znim wciągnać w dyskusję, jej próbkę i to maleeeeeeeńska mcie wyżej. Zero konkretów, sama demagogia, spiskowa teroia dziejów etc.

Wasze Stwoarzuszenie jest przez niego na wielu forach -w ym Gazety Wyborczej, naszym na Chomiczówce, czy innych m.in. dot. Doliny Rospudy - wyśmiewane i opluwane.

Facet siedzi godzinami w necie, wliczając noce - wystarczy poatrzeć na godzony wpisw na naszym forum, żeby wiedziec, to coś wiecej niż czyste zainteresowanie...

Przykłady pulcia w twarz:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=830&w=51767766

cyt: "Lewactwo z Zielonego Mazowsza i Zielonych 2004 ......"

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html? ... a=51219185

"Przyjazne Miasto, Ekostrada, Światowid, Chomiczówka przeciw degradacji, Nie przez miasto Wesoła, Zielone Mazowsze. Do tego próbuje
doszlusować partia Zieloni 2004.
Wszystko to jedna banda, powiązana ze sobą. Ktoś powie że nie prawda? Zaraz jakiś pseudo-ekolog się zapieni? To dlaczego
współpracują ze sobą i urządzają wspólne akcje, gdzie nie chodzi o ekologię ale o wąsko pojmowane interesiki jakichś grupek?
Dlaczego ręka w rękę działają przeciw rozwojowi Warszawy?...."

do tego moga was jeszcze nazwać faszystami,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0023e.html

a na biurkach wieleu rzędów znajdziecie potem pisma lobbujące na jego rozwiązaniami badź wstawki o charakterze szkalującym przeciwników w sprawie

a jak wygląda jego podejście do demokratycznej dyskusji?? - o wlasnie tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 55a2a.html

_________________
Serdecznie zapraszam na Forum!
http://chomiczowka.vh.pl/index.php?ap=83


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 02, 2007 13:26 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
Jeśli chcesz nas przekonać - robercie_c, że pałka jest lepsza od kija to proszę bardzo. Ja bym jednak nie upierał się przy tym, że wszyscy zaraz musimy na siebie naskakiwać, bo mamy odmienne zdania w przypadku jakiejś inwestycji. Natomiast uprzejmie dziekuję, że zwracasz uwage na to, że powinniśmy ze sobą pogadać, bo coś sie może nie zgadzać. Zapewniam Cię, że co jakiś czas to robimy. Ciągłe naskakiwanie na siebie prowadziłoby tylko do konfliktów pomiędzy organizacjami. No chyba, że...

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: krotko
PostNapisane: So lut 03, 2007 13:24 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): N sty 28, 2007 19:36
Posty: 50
Lokalizacja: Warszawa
Maciek napisał(a):
Napisze krotko.
Wkladasz w nasze usta tego czego nie ma. Nikt z nas nie chce tras szybkiego ruchu przez miasto w zadnym wariancie, wiec cala ta krytyka jest nie na miejscu.

A czy ja gdzieś napisałem, że chcecie trasy przez miasto?
Cytuj:
W przeciwienstwie do Twoich postulatow i Siskomu w sprawie tras szybkiego ruchu przez miasto i jesli juz kogos krytykowac za ten aspekt, to raczej Ciebie i Siskom.

Mała poprawka. W przypadku Warszawy hasło "Nie przez miasto" oznacza "przez lasy".
Cytuj:
Poza tym zauwazylem, iz bardzo lubisz stosowac ogolniki, tajemnicze okreslenia bez podawania konkretow (np. ze popieramy jakas tam organizacje i nie podajesz jej nazwy). Trudno w zwiazku z tym dyskutowac.

Konkrety?
Dobrze - a więc ZM współpracuje z:
1. Chomiczówką Przeciw Degradacji - organizacją typu NIMB, która powstała tylko po to, by wprowadzić trasę S7 w Las Bemowski
2. SK "Nie przez miasto" Wesoła - organizacja również typu NIMB, która powstała tylko po to, by wywalić tarsę ekspresową w lasy poligonu wojskowego pomiędzy Rembertowem, a Zielonką, w lasy gdzie przyrodnicy planują utworzenie parku krajobrazowego
3. Ekologicznym Ursynowem - pseudoekologami, którzy chcą A2 przez Całowanie
4. Do tego placze się wśród was stowarzyszenie z Łomianek "Przeciwko zagrożeniom komunikacyjnym i powodzi" (czy jakoś tam) - organizacja, która powstała tylko po to, by lobbowac za trasą S7 wzdłuż Wisły w granicach rezerwatu Ławice Kiełpińskie.

Wszystkie te organizacje krzyczą własnie "Nie przez miasto".

Cytuj:
Jeśli chcesz nas przekonać - robercie_c, że pałka jest lepsza od kija to proszę bardzo. Ja bym jednak nie upierał się przy tym, że wszyscy zaraz musimy na siebie naskakiwać, bo mamy odmienne zdania w przypadku jakiejś inwestycji.

A kto tak powiedział?
Jakieś nieco pomylone (umysłowo) jednostki usiłują wmówić wam, że ktoś taki jak "plyn_z_wisla", ktory na was naskakuje to ktoś z SISKOM. A to nieprawda. My nawet nie wiemy kto to jest.

Cytuj:
Natomiast uprzejmie dziekuję, że zwracasz uwage na to, że powinniśmy ze sobą pogadać, bo coś sie może nie zgadzać. Zapewniam Cię, że co jakiś czas to robimy.

A po co ja tu wlazłem?
Właśnie żeby pogadać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 04, 2007 10:38 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
"Nie przez miasto" nie koniecznie musi oznaczać "tak dla trasy przez las". Może też oznaczać "nie dla trasy w jakimkolwiek wariancie". Jak już Ci tu nadmieniano, pomiędzy dżumą a cholerą wybierać nie trzeba.

A co do Chomiczówki i innych. Ja tam się specjalnie nie dziwię, że ludzie nie chcą mieć hałaśliwej, smrodzącej i zapewne w niedługim czasie zakorkowanej arterii pod domami i tylko w tym celu tworzą stowarzyszenia czy się zrzeszają. I choć nie jestem za wariantem przez las, to wariant przy łżkach ludzi też mi się nie podoba. Może dlatego, że mieszkam przy podobnej trasie i wiem co Ich czeka.

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 20, 2007 15:01 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
robert_c napisał(a):
Chcecie konkretnej analizy? Proszę bardzo.


Dziękuję bardzo. Szkoda jednak, że zupełnie pominąłeś w swej analizie kluczowe fragmenty deklaracji, np. ten:

Cytuj:
Koalicja uważa, że aby osiągnąć powyższy cel najważniejsza jest racjonalizacja potrzeb transportowych, a w drugiej kolejności zwiększanie udziału w podziale zadań transportowych przyjaznych środowisku form transportu - takich jak: transport zbiorowy, rowerowy, kolej, a także ruchu pieszego.


W zasadzie można by na tym skończyć polemikę, bo dyskutowanie o zrównoważonym transporcie na poziomie "czy lepiej smrodzić na lewo, czy na prawo" mija się z celem. Kiedyś spotkałem się z politykiem, który uważał że zrównoważony transport oznacza równą liczbę autostrad w każdym województwie. Wydawało mi się, że już nic lepszego nie da się wymyśleć, ale Twoja wersja też jest niezła.

A, w ramach pracy organicznej skomentuję jednak parę fragmentów.

robert_c napisał(a):
Analizując negatywny wpływ na ludzi wariant IIB lepszy jest tylko dla dwóch bloków na Chomiczówce, w zamian na negatywny wpływ na kilkadziesiąt domów zabudowy jednorodzinnej


Nie chce mi się sprawdzać, o które bloki może chodzić i czy rzeczywiście tylko dwa, chciałbym jednak zwrócić uwagę, że nawet w dwóch zupełnie niedużych blokach mieszka zazwyczaj więcej ludzi niż w kilkudziesięciu domach jednorodzinnych. A zdarzają się nawet bloki odpowiadające kilkuset domom. Czyżby specjaliści z SISKOM nie byli w stanie samodzielnie wykonać takich prostych rachunków?

robert_c napisał(a):
Paradoksalnie Warszawa również ma najbardziej przestarzałą sieć ulic i niemal zupełny brak tras wysokich klas w sieci tych ulic.


A jednocześnie chyba najszersze drogi klasy "L" i "Z". Jak chcesz się użalać na udział wysokich klas, to pokaż miasta europejskie, w których drogi niskich klas mają po 4, 6 a nawet 8 pasów ruchu (+ dodatkowe pasy skrętne przed skrzyżowaniami i zatoczki autobusowe).

robert_c napisał(a):
Cytuj:
Należy zwrócić uwagę, że zjawiska te są także wynikiem działań władz publicznych, które często wspierają nieprzyjazne środowisku formy transportu kosztem tych przyjaznych

Tia... i jedno ze stowarzyszeń, które pod tym się podpisało, lobbuje za wycięćiem Lasu Bemowskiego.


Nie wiem, co wspólnego mają formy transportu z wyborem, czy puszczać samochody przez osiedle czy przez las - to cały czas ta sama, jedna z najbardziej nieprzyjaznych dla środowiska form transportu.

Przyjazne środowisku formy transportu to np. kolej, komunikacja miejska, rowery, chodzenie na piechote...

robert_c napisał(a):
I podpisują się pod tym osoby, które właśnie nie respektują zasad państwa prawa (ustanowione rezerwy wg pzp)


Dążenie do aktualizacji czy zmiany planów nie jest sprzeczne z zasadami państwa prawa. Zwłaszcza, że o ile się orientuję, mówisz o planach uchwalonych dawno temu, bez demokratycznej procedury zapewniającej szeroki udział społeczny, i już od lat nieobowiązujących.

Obwodnica Augustowa przez dolinę Rospudy też ma ustanowioną rezerwę wg pzp. W przeciwieństwie do obwodnicy przez Chodorki.

robert_c napisał(a):
Niekorzystnego wpływu na co? Na domy, gdzie akurat mieszka zarząd stowarzyszenia?


Na system przyrodniczy i zdrowie ludzi oraz zabudowę mieszkaniową. Którego słowa nie rozumiesz?

Aha - nikt z zarządu ZM nie mieszka na Chomiczówce. Na Ursynowie czy w Wesołej też chyba nie.

robert_c napisał(a):
Przyjrzyjmy się jeszcze innym członkom Koalicji.
(...) Jest stowarzyszenie z Wesołej, które powstało tylko po to, by wprowazić WOW w lasy rembertowsko-okuniewskie w tereny byłego poligony, gdzie LOP i CMOK planują utworzyć park krajobrazowy lub włączyc w MPK.


O ciekawe, które to? Polski Klub Ekologiczny - Okręg Dolnośląski? Czy może Inicjatywa Obywatelska 2002 - Grodzisk Mazowiecki? Kurcze, co i rusz się człowiek nowych rzeczy dowiaduje..

robert_c napisał(a):
Jest stowarzyszenie z Łomianek, które działa tylko i wyłacznie w kierunku wprowadzenia S7 w Ławice Kiełpińskie.


Ach, to na pewno musi być Stowarzyszenie Rowerowy Białystok.

robert_c napisał(a):
Co do przejścia S7 w Dąbrowie przy granicy z KPN - zawsze uważałem, że nie nalezy być swietszym od Papieża.


Hipokryzja. Powtórzę pytanie, na które nie raczyłeś odpowiedzieć: czy sądzisz, że firma DHV, na którą się powołujesz, niewłaściwie zidentyfikowała, co jest najistotniejsze dla środowiska przyrodniczego?

robert_c napisał(a):
Poza tym tam nie trzeba wycinac 5 ha lasu, jak piszesz.


A ile? 4,5 ha? Byłeś w terenie, który ma przeciąć trasa?

robert_c napisał(a):
Co do przeciecia szlaków migracji -pisałem już o tym, a nawet zalinkowałem stronę, gdzie opisane są metody zapobiezenia zjawisku powstawania bariery ekologicznej.


To może jeszcze zalinkuj przykłady udanych realizacji z Polski.

robert_c napisał(a):
Napisałem też, ze istniejaca DK7 w Łomiankach jest o wiele bardziej szkodliwa dla środowiska i stanowi idelana bariere ekologiczną dzieląca trwale oba obszary N2000.


To, co napisałeś, nie zmieni faktu, że istniejąca DK7 w obecnym kształcie pozostanie barierą ekologiczną niezależnie od budowy lub nie alternatywnego wylotu. Tak czy owak trzeba DK7 przebudować.

Przy czym warto zwrócić uwagę, że istniejącą DK7, czyli ulicę Kolejową, wybudowano jako obwodnicę Łomianek, po to by, bla bla bla, odciążyć od uciążliwego ruchu ulice, na których, bla bla bla, ruch był nieadekwatnie zbyt duży do ich klas. A konkretnie ulicę Warszawską. Piękny przykład na to, że odciążanie dróg przez budowę nowych przypomina gaszenie pożaru benzyną.

Na marginesie - trzeba też wybudować tramwaj do Łomianek, a być może nawet lewobrzeżną linię kolejową do Modlina. Niewykluczone, że to byłoby lepsze zastosowanie dla dawnej rezerwy pod S-7 niż kolejna droga napychająca samochody do miasta i sprzyjająca urban sprawl, a przez to generująca nowe potrzeby transportowe.

robert_c napisał(a):
Do tego placze się wśród was stowarzyszenie z Łomianek "Przeciwko zagrożeniom komunikacyjnym i powodzi" (czy jakoś tam) - organizacja, która powstała tylko po to, by lobbowac za trasą S7 wzdłuż Wisły w granicach rezerwatu Ławice Kiełpińskie.


Pierwsze słysze o takim stowarzyszeniu. Ale oczywiście całkiem niewykluczone, że się plącze, bo to kolejne ogólnikowe określenie, które insynuuje jakiś związek, a jednocześnie niczego nie przesądza - być może np. dyskretnie pikietują pod naszym biurem w weekendy. Ot, takie rewelacyjki na poziomie raportu o WSI.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL