Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn cze 08, 2009 8:54 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Wt sty 30, 2007 16:03
Posty: 487
Lokalizacja: Bielany
Mazowiecka lokomotywa

Trzy lata temu, gdy z okręgu podwarszawskiego kandydowałem do Sejmiku Mazowsza, jednym z priorytetów mojego programu był rozwój transportu szynowego, zwłaszcza w metropolii warszawskiej.

Po wyborze na przewodniczącego komisji strategii i rozwoju regionalnego zaproponowałem sejmikowi strategiczny zwrot. Postawiliśmy na koleje i wszelką komunikację szynową. Nie zapomnieliśmy oczywiście o nowych drogach, ale samorząd województwa zro-zumiał, że samochód czy autobus, nawet na sześcio-pasmowej drodze może stanąć w korku.

Na początku 2007 roku na mój wniosek sejmik uchwalił rozpoczęcie prac nad strategią rozwoju i modernizacji transportu szynowego na Mazowszu. Uchwała ta oznaczała rewolucję w myśleniu oraz go-towość do podjęcia wielu konkretnych działań - na-wet bez czekania na strategię. W kolejnych budże-tach województwa, a także w planach operacyjnych wydawania funduszy z Unii Europejskiej zaczęto zwiększać środki na koleje metropolitarne i regionalne.

Szczegółowy i obszerny projekt tej strategii już powstał. Proponuje prawdziwą rewolucję kolejową: między innymi budowę nowych linii kolejowych i tramwajo-wych na centralnym Mazowszu - między innymi dla przedłużenia warszawskiego metra i tramwajów poza granice stolicy - jak też w całym województwie. Ale to nie wszystko. Strategia przewiduje również przystosowanie do komunikacji pasażer-skiej torów dotąd wykorzystywanych jedynie w celach przemysłowych lub wojsko-wych, jak na przykład linia prowadząca z Warszawy nad Jezioro Zegrzyńskie, linia z Nowego Dworu Mazowieckiego do lotniska w Modlinie, czy też linia z Piaseczna przez Konstancin-Jeziorną do Siekierek w Warszawie. Jednym z punktów strategii jest też rewitalizacja, czyli przywrócenie do życia, kolejek wąskotorowych - nie tylko do celów rekreacyjnych czy turystycznych, ale do codziennego dojeżdżania do pracy i szkoły w stolicy, albo na weekendowy piknik poza miasto. Do tych celów mogłaby służyć kolejka jeżdżąca kiedyś z Piaseczna przez Zalesie Dolne do Tar-czyna i dalej do Grójca. Razem powstałaby wielka i gęsta sieć połączeń, jak w me-tropoliach zachodnioeuropejskich - Paryżu, Berlinie, czy Szkokholmie.

Kolej jest oszczędna dla gospodarki, jest też najbezpieczniejszą formą tran-sportu z najmniejszą liczbą wypadków i ofiar. Sprzyja ponadto zachowaniu nieska-żonej przyrody, a więc poprawie jakości życia nas wszystkich. Francuzi, Niemcy, Szwedzi i Szwajcarzy, a także poza Europą, na przykład Japończycy dawno już się o tym przekonali. Oni postawili na komunikację szynową wiele lat temu. Gdy rzą-dzący planowali jak najlepiej wydać ponad 67 miliardów euro funduszy rozwojo-wych przyznanych Polsce na lata 2007-2013, Komisja Europejska nalegała, aby wysoki procent tych środków przeznaczony był na transport szynowy - pasażerski obok towarowego. Polska początkowo opierała się przed takim rozwiązaniem, ale teraz zaczyna rozumieć, że nie ma innej drogi. Mazowsze zrozumiało to jako jedno z pierwszych. Lista faktów jest długa. Przez ostatnie trzy lata samorząd wojewódz-twa przejął na własność Koleje Mazowieckie i zaczął kupować dla nich nowoczesne pociągi. Wspólnie z lokalnymi samorządami przejął na własność WKD - Warszaw-ską Kolej Dojazdową - i przeznaczył dla niej wielkie środki na zupełną wymianę pociągów i modernizację infrastruktury. Kupił linię kolejową do lotniska w Modlinie na potrzeby metropolitalnego połączenia z centrum Warszawy i lotniskiem Okęcie. Przyśpieszył budowę parkingów "Parkuj i jedź" do kilkunastu rocznie. Wartość do-konanych i planowanych inwestycji kolejowych sięga około dwóch miliardów zło-tych, głównie z funduszy Unii Europejskiej. Najnowszym sukcesem jest przywró-cenie po 15-letniej przerwie komunikacji kolejowej z Warszawy przez Piaseczno i mazowieckie lasy do Góry Kalwarii. Na tej trasie - życiowo ważnej dla kilku mazo-wieckich miast, a turystycznie atrakcyjnej dla trzech milionów mieszkańców War-szawy i metropolii - właśnie ruszają nowoczesne szybkie pociągi. Po trzech latach odważne plany stały się rzeczywistością.

Grzegorz Kostrzewa-Zorbas
Autor jest radnym
sejmiku mazowieckiego

Szynobusem na Wólkę?

Pomysł wykorzystania bocznic kolejowych na terenie Warszawy i okolic jest bardzo dobry. Wielu specjalistów uważa, że na to powinny pójść pieniądze w pierwszej ko-lejności, bo znacznie więcej można uzyskać przy pomocy istniejącej infrastruktury kolejowej niż budując tylko kawałek drugiej linii metra. Dyrektor Zarządu Tran-sportu Miejskiego Leszek Ruta zapowiada poważne prace nad modernizacją i włą-czeniem istniejącej (używanej i nie) infrastruktury kolejowej do systemu miejskiej komunikacji. Jak powiedział "Echu", już teraz istnieją koncepcje wykorzystania to-rów prowadzących z Bemowa do Huty Warszawa. Bocznica jest połączona z całym układem linii kolejowych w mieście. Mogłaby prowadzić nie tylko do węzła Młociny, ale i na Cmentarz Północny. - To jednak - jak podkreślał w rozmowie z nami dy-rektor ZTM - dopiero pomysł, do jego realizacji jeszcze długa droga. Jednak z dru-giej strony - kto kilka lat temu przypuszczał, że z Piaseczna do Legionowa będzie można przejechać na jednym bilecie? Pozostaje więc tylko czekać, aż z Bemowa dojedzie się na Wólkę Węglową drogą żelazną - z wykorzystaniem torów biegną-cych przez Groty, Koło, las w Babicach i Radiowo. Infrastruktura jest, a pomysł jak najbardziej realny. Doczekamy?

za Echo Łomianek i Bielan nr 10 (133) 5 czerwca 2009

PS. Choć to tylko słowa na papierze, miło się czyta...

PS2. ciekawe czy kiedyś wpadną na to by łamać tekst po wrzuceniu na stronę

_________________
--
pzdr.

Jack


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn cze 22, 2009 12:36 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://www.kolejnametro.pl/

Cytuj:
Celem projektu jest maksymalne wykorzystanie istniejącej infrastruktury kolejowej na potrzeby zbiorowej komunikacji na terenie Metropolii Warszawskiej oraz w przyszłości dalsza rozbudowa systemu metra naziemnego.

Nasza inicjatywa nie przesądza z góry docelowej formy prowadzenia przewozów, przebiegu linii czy kwestii własności infrastruktury i taboru. Ta strona będzie przede wszystkim miejscem ścierania się koncepcji wszystkich, dla których istotne są kwestie sprawnej i wydajnej komunikacji publicznej. Pamiętajmy, że chociaż ostateczne decyzje inwestycyjne należeć będą do właściwych instytucji państwowych i samorządowych, głos mieszkańców nie pozostanie bez znaczenia dla ostatecznego kształtu i tempa realizacji programu.

Szczególną wagę przykładamy do prowadzonych obecnie przez kolej prac modernizacyjnych w kontekście zapewnienia możliwości wykorzystania tych linii do ruchu osobowego. Przykładem, dość szczegółowo opisanym w naszym projekcie, jest koncepcja budowy przystanków kolejowych Fort Wola, Wola Park i Powązkowska, która miała być integralną częścią realizowanego obecnie remontu torów na odcinku Warszawa Gdańska - Józefinów. Warto wykorzystać fakt, że modernizacja dostosowuje układ torowy do prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich dalekobieżnych i podmiejskich z prędkością 80 km/h. Wcześniej układ torowy pozwalał wyłącznie na ruch pociągów towarowych i to nie szybciej niż 40 km/h.


Póki co strona wygląda dosyć 'roboczo', ale miło że jacyś politycy się tym zainteresowali. Można podpisać listę poparcia.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 24, 2009 7:41 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
http://www.polskatimes.pl/warszawa/stro ... ,id,t.html

Grzegorz Bruszewski napisał(a):
Na Bemowo metrem
2009-06-23 08:40:41, aktualizacja: 2009-06-23 08:40:41

Naziemne metro można zbudować w jeden rok - przekonują przedstawiciele siedmiu dzielnic i Legionowa, którzy szukają alternatywy dla zakorkowanych dróg. Postanowili walczyć o dostosowanie istniejącej linii kolejowej do potrzeb szybkiej kolejki.

PKP PLK nie ma pieniędzy. Jest za to przychylność władz miasta, strona internetowa z głosami poparcia i pomysł, by w finansowanie projektu zaangażować marszałka województwa, deweloperów i właścicieli centrów handlowych.

Linia naziemnego metra, która w przyszłości mogłaby sięgać nawet z Ożarowa Mazowieckiego do Legionowa, miałaby biec na remontowanej właśnie przez PKP PLK linii z Józefinowa do Dworca Gdańskiego, którą wykorzystują teraz wyłącznie pociągi towarowe. Nowe tory położone będą tu do końca roku. Remont pozwoli pociągom osiągnąć prędkość do 80 km/h.

Do zmiany przeznaczenia tej linii potrzeba jednak jeszcze trzech stacji: Fort Wola (pod wiaduktem na ul. Połczyńskiej, niedaleko centrum handlowego i parkingu Park&Ride), Wola Park (pod wiaduktem na ul. Górczewskiej, niedaleko centrum handlowego) i Powązkowska (pod wiaduktem kolejowym między Powązkami Starymi a Powązkami Wojskowymi, nieopodal parkingu przy ul. Tatarskiej). Na ich budowę potrzeba ok. 35 mln zł.

PKP PLK tych pieniędzy nie ma. - Inwestycja została wstępnie przesunięta na przyszły rok. Cieszy nas jednak decyzja samorządów, aby do niej wrócić. Z tym, że nie ma pewności, czy znajdziemy na to pieniądze w przyszłym roku - tłumaczy Marta Szklarek, rzecznik mazowieckiego oddziału PKP PLK. Udział kolejarzy w projekcie jest niezbędny, bo to właśnie do nich należy teren. Na to, że brakujące fundusze w przyszłorocznym budżecie PLK się znajdą, liczą władze miasta. - Pieniądze na budowę stacji miasto ma zarezerwowane - mówi Marcin Ochmański, zastępca rzecznika ratusza. Jest to dokładnie 21 mln zł (po 10,5 mln zł na ten i przyszły rok).

Największe nadzieje z pomysłem budowy naziemnej kolejki wiążą jednak mieszkańcy coraz bardziej zakorkowanego Bemowa. To właśnie z ich inicjatywy powstała strona internetowa Kolejnametro.pl. Znajdziemy tam szczegółowy opis projektu, sposób finansowania i listę osób popierających ideę. Już dziś jest ich 300. Akcji patronują władze Bemowa. - My tylko im pomogliśmy - mówi skromnie Krzysztof Zygrzak, rzecznik Bemowa. Burmistrz tej dzielnicy zdążył już jednak spotkać się z dyrektorem Zarządu Transportu Miejskiego i burmistrzami dzielnic, przez które linia miałaby przebiegać. W czwartek władze Włoch, Ursusa, Bemowa, Woli, Żoliborza, Targówka, Białołęki, a także Legionowa zamierzają wypracować oficjalne stanowisko w sprawie budowy naziemnej kolejki i zaplanować dalsze kroki.

Inicjatorzy projektu zamierzają szukać pieniędzy na budowę linii, gdzie się tylko da. Chcą się starać o dofinansowanie również z budżetu państwa, z funduszy infrastrukturalnych Unii Europejskiej, ale też u innych inwestorów.

- Zdajemy sobie sprawę, że miasto czy PKP może nie mieć funduszy na całą inwestycję, ale deweloperzy i sieci handlowe pomagając wybudować stacje, mogą przecież zwiększyć liczbę swoich klientów - mówi Bogdan Olesiński, burmistrz Ursusa, który jest bardzo entuzjastycznie nastawiony do pomysłu. Sam przyznaje, że nie powinno to nikogo dziwić, bo w Ursusie powstaje coraz więcej osiedli, m.in. na słabo skomunikowanych obszarach dzielnicy.

Podobne motywacje ma rozbudowująca się Białołęka. W ciągu najbliższych kilku lat przeniosą się tu kupcy ze Stadionu X-lecia, a z nimi ich klienci. - Nam zależy, żeby mieszkańcy mogli szybko dojechać do metra, więc popieramy każde takie rozwiązanie - mówi Bernadeta Włoch-Nagórny, rzecznik Białołęki. - Gdy ruch przeniesie się na tory, ubędzie samochodów na ulicach - dodaje.

Według założeń pomysłodawców projektu kolej obsługująca nowe połączenie miałaby być włączona do systemu stołecznej komunikacji miejskiej. - Nie chcemy rozsądzać, czy przewoźnikiem miałyby być Koleje Mazowieckie czy Szybka Kolej Miejska, bo jeszcze na to za wcześnie - mówi Krzysztof Zygrzak. - Poza tym u obu z nich obowiązują w obrębie Warszawy przejazdy na podstawie karty miejskiej - dodaje.

Naziemna kolejka nie byłaby zdaniem jej zwolenników żadnym zagrożeniem dla II linii metra podziemnego. - Nawet jeśli przetarg ogłoszony byłby dziś, to i tak inwestycja nie zakończy się szybciej niż w 2014 r. Za to trzy stacje naziemne można wybudować w rok - zarzeka się Krzysztof Zygrzak.


Mam nadzieję, że nie będzie jak z Dworcem Gdańskim, czyli przesuwanie przetargu w nieskończoność i w końcu zrezygnowanie z większości.

Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 24, 2009 14:20 
Offline
Dzicz Kudłata

Dołączył(a): Pt kwi 03, 2009 17:31
Posty: 307
Lokalizacja: Warszawa
Uważam że takie wykorzystanie linii wyłącznie towarowej jest genialne. Już dawno temu powinno się dobudować te trzy stacje, już w momencie budowania centrów handlowych przy Połczyńskiej i Górczewskiej. Włączenie tych centrów handlowych obecnie do pomysłu i rozmów o finansowaniu to bardzo dobry pomysł. Faktycznie taki stacje zwiększyly by im ilość klientów.
Przede wszystkim będzie to ogromne usprawnienie komunikacji miejskiej z której skorzystają wszyscy mieszkańcy i przyjezdni. Przecież im więcej pasażerów w komunikacji tym mniej samochodów na drogach... czyż nie?

Uważam że tej pomysł powinien być zrealizowany jak najszybciej, choćby mieli oddawać odcinkami kolejne połącznia i wydłużać trasę.

Jestem w 100% za!

_________________
Pozdrawiam wildzi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 24, 2009 15:01 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Pn cze 25, 2007 10:29
Posty: 245
Jeszcze dobudować tory aby puścić szynobus linią do huty. To długa i ciekawa trasa. Dodatkowo do torów biegnących do huty można dobudować tor do stacji metra Młociny. W przyszłości też można pociągnąć dalej do Łomianek po dawnym nasypie kolejowym. Marzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 24, 2009 17:05 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): N mar 01, 2009 12:43
Posty: 368
Fajnie. Będzie można wnuki wozić pociągiem po Warszawie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lip 02, 2009 21:33 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Cz lip 02, 2009 20:29
Posty: 4
Lokalizacja: Wola
axxenfall napisał(a):
http://www.kolejnametro.pl/

Cytuj:
Celem projektu jest maksymalne wykorzystanie istniejącej infrastruktury kolejowej na potrzeby zbiorowej komunikacji na terenie Metropolii Warszawskiej oraz w przyszłości dalsza rozbudowa systemu metra naziemnego.

Nasza inicjatywa nie przesądza z góry docelowej formy prowadzenia przewozów, przebiegu linii czy kwestii własności infrastruktury i taboru. Ta strona będzie przede wszystkim miejscem ścierania się koncepcji wszystkich, dla których istotne są kwestie sprawnej i wydajnej komunikacji publicznej. Pamiętajmy, że chociaż ostateczne decyzje inwestycyjne należeć będą do właściwych instytucji państwowych i samorządowych, głos mieszkańców nie pozostanie bez znaczenia dla ostatecznego kształtu i tempa realizacji programu.


Póki co strona wygląda dosyć 'roboczo', ale miło że jacyś politycy się tym zainteresowali. Można podpisać listę poparcia.

Pozdrawiam,
Maciek


chciałem się podpisać. zażądali adresu, maila, imienia nazwiska. i na dodatek nie wiem kto - zero informacji o prowadzących akcję/kampanię(?) - można się domyślać że robi to urząd Bemowa. to nie nastraja pozytywnie do poparcia. zwróciłem uwagę - czekam na odzew.
a sama strona też wygląda trochę na "budowanie" poparcia w jakichś kolejnych, nadchodzących wyborach - jako jedyni wśród popierających wyróżnieni zostali zdjęciem burmistrz i poseł...

_________________
zielone mazawsze
-----------------
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lip 03, 2009 16:44 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 9:46
Posty: 307
Lokalizacja: Ursus
pawesta napisał(a):
chciałem się podpisać. zażądali adresu, maila, imienia nazwiska. i na dodatek nie wiem kto - zero informacji o prowadzących akcję/kampanię(?)
Dokładnie, mnie też to odrzuciło. Z tą różnicą, że nie zwróciłem im uwagi (a powinienem ;) ).

pawesta napisał(a):
a sama strona też wygląda trochę na "budowanie" poparcia w jakichś kolejnych, nadchodzących wyborach - jako jedyni wśród popierających wyróżnieni zostali zdjęciem burmistrz i poseł...
Ano, trochę tak to wygląda. Wybory za rok, więc to dobry czas na planowanie kampanii...
Co nie zmienia faktu, że wolę budowanie kampanii na obietnicach nowych inwestycji szynowych, niż na obietnicy nowej magicznej ulicy która "zlikwiduje korki" :)

Daj znać, jak (jeśli?) dostaniesz jakąś odpowiedź.

_________________
www.rowerowy-ursus.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt lip 03, 2009 18:27 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Agata Sabała , Konrad Majszyk napisał(a):
Kolej z dala od metra
02-07-2009, ostatnia aktualizacja 03-07-2009 14:37

O budowę trzech przystanków kolejowych przy Forcie Wola, Wola Parku i Arkadii za 35 mln zł błagają burmistrzowie pięciu dzielnic. Ale to przerasta możliwości PKP.

Obrazek
Tory kolejowe przecinają Warszawę z siedmiu stron. W granicach miasta leży 178 km linii kolejowych oraz 43 dworce i przystanki. Ale fatalny stan infrastruktury i brak dogodnych połączeń powodują, że kolej przewozi wewnątrz miasta mniej niż 1 proc. pasażerów.

Jesienią Polskie Linie Kolejowe obiecują skończyć modernizację linii między Dworcem Gdańskim a Józefinowem za 146 mln zł. Dotychczas jeździły tędy głównie pociągi towarowe z „zawrot-ną” prędkością poniżej 40 km/godz. Dzięki nowym torom i trakcji ma być dwa razy szybciej. Na linię wjadą pociągi pasażerskie. W tym roku ruszy też modernizacja Dw. Gdańskiego. Sęk w tym, że na prowadzącej do niego linii brakuje kluczowych stacji.

Przywrócić kolej miastu


Burmistrzowie pięciu dzielnic zaapelowali wczoraj o budowę nowych przystanków PKP przy handlowych gigantach: Forcie Wola, Wola Parku i Arkadii. Szacowany koszt inwestycji to 35 mln zł. Przystanki można by zbudować w ciągu roku. Dzięki temu powstałaby linia „naziemnego metra”: z Ursusa – przez Bemowo, Wolę i Żoliborz – do Dw. Gdańskiego, a docelowo na Białołękę. Rzut oka na mapę: przez tych pięć dzielnic mogłaby kursować np. Szybka Kolej Miejska między Ożarowem a Legionowem.

– To uzupełnienie linii metra, i to zbudowane szybko i tanio – przekonuje burmistrz Bemowa Jarosław Dąbrowski. – Dzięki uzyskaniu dotacji z UE Bemowo zaoszczędziło 3 mln zł. Z dziką ochotą przeznaczę te pieniądze na budowę stacji.

– Dzięki tej inwestycji bylibyśmy najlepiej skomunikowaną dzielnicą w mieście – mówi wiceburmistrz Żoliborza Witold Sielewicz. – Udział finansowy dzielnicy? Od 3 do 4 mln zł. Budujemy dom komunalny przy ul. Sybilli, którego koszt będzie niższy o 30 proc. Stąd pieniądze na stacje – wyjaśnia.

Według burmistrza Ursusa Bogdana Olesińskiego, takie połączenie skomunikowałoby jego dzielnicę m.in. z Dw. Gdańskim (tutaj można przesiąść się do metra). Chce dołożyć się do modernizacji znajdującej się na linii stacji PKP Gołąbki.

– Udział finansowy zależy od decyzji rady dzielnicy. Nie wyobrażam sobie jednak radnego, który zagłosowałby przeciw – mówi Olesiński.A co z Wolą? Niestety, burmistrz tej dzielnicy Marek Andruk nie chciał niczego zadeklarować. Tymczasem aż dwie z nowych stacji byłyby na granicy Woli z Bemowem.

PKP: „nie da się”

Budowa przystanków przy Połczyńskiej, Górczewskiej i Powązkowskiej była w planach inwestycyjnych spółki PKP PLK. W tym roku kolejarze z nich zrezygnowali z powodu oszczędności. Jak tłumaczą, to przyczyna kryzysowego spadku przychodów od przewoź- ników towarowych, głównie PKP Cargo (w złotych czasach koniunktury PLK nie wpadły na pomysł budowy stacji).

– W tym roku się nie uda, ale z budowy przystanków wcale nie zrezygnowaliśmy. Kiedy powstaną? Tego nie wiadomo – mówi rzeczniczka regionalnego oddziału PLK Marta Szklarek.

Burmistrzowie chcą zwrócić się o pomoc także do trzech sąsiadujących z planowanymi stacjami centrów handlowych i dewelopera J.W. Construction, który wzdłuż linii stawia nowe osiedla. Zainteresowani o propozycji dowiedzieli się od „ŻW”. Na razie wstrzymali się od komentarzy.


Pozdrawiam,
Maciek

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lip 09, 2009 10:08 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Cz lip 02, 2009 20:29
Posty: 4
Lokalizacja: Wola
Tarciu napisał(a):
pawesta napisał(a):
chciałem się podpisać. zażądali adresu, maila, imienia nazwiska. i na dodatek nie wiem kto - zero informacji o prowadzących akcję/kampanię(?)
Dokładnie, mnie też to odrzuciło. Z tą różnicą, że nie zwróciłem im uwagi (a powinienem ;) ).

pawesta napisał(a):
a sama strona też wygląda trochę na "budowanie" poparcia w jakichś kolejnych, nadchodzących wyborach - jako jedyni wśród popierających wyróżnieni zostali zdjęciem burmistrz i poseł...
Ano, trochę tak to wygląda. Wybory za rok, więc to dobry czas na planowanie kampanii...
Co nie zmienia faktu, że wolę budowanie kampanii na obietnicach nowych inwestycji szynowych, niż na obietnicy nowej magicznej ulicy która "zlikwiduje korki" :)

Daj znać, jak (jeśli?) dostaniesz jakąś odpowiedź.



na razie cisza -nikt mi n ie raczył odpowiedzieć.
wysłałem powtórnie moje pytania. ale skoro są tacy których to (dziwna polityka prywatności) też odrzuca to może tak masa e-mailowa: może jak dostaną takich pytań 20 to zdecydują się odpowiedzieć? jakby co to mam już napisany list i mogę treść podrzucić..

_________________
zielone mazawsze
-----------------
Paweł


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL