http://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotow ... ozenie.htmTermin składania uwag do środy. Ogólnie rzecz biorąc, plan mi się podoba: wreszcie zabrano się za zwężanie ulic (Kruczkowskiego) i wyznaczanie nowych tras dla niezmotoryzowanych. Pozostawiono też do wyboru ścieżki/pasy i dopuszczono wprost ruch rowerowy pod prąd na ulicach jednokierunkowych. Uwagi zatem proponuję drobne, ale sądzę że wyrazy poparcia mogą się przydać w przypadku głosów sprzeciwu.
Cytuj:
1) Ad. „zasady organizacji komunikacji pieszej” (str. 32, pkt 3.7 dotyczący wyposażenia kładek i przejść podziemnych): niezależnie od ramp i wind, należy zaznaczyć potrzebę wyposażenia schodów w „szyny” do wprowadzania rowerów
2) Ad. „zasady obsługi terenu komunikacją rowerową” (str. 32, pkt 4.1 dotyczące wydzielonych ścieżek rowerowych): za słuszne należy uznać zamieszczenie zapisu pozostawiającego do decyzji na etapie wykonania wybór pomiędzy wydzieloną drogą dla rowerów a pasem ruchu dla rowerów; na mapie zaznaczono jednak niepotrzebnie wydzielone trasy rowerowe na ulicach lokalnych o ruchu uspokojonym, na których zgodnie z pktem 4.5 i ogólnie przyjętymi zasadami organizacji ruchu rowerowego, nie ma potrzeby wydzielania infrastruktury rowerowej. Należy zatem wykreślić z punktu 4.1 ulice klasy D i L (Czerniakowską i Górnośląską).
3) Ad. ulica 3KDZ Kruczkowskiego (str. 138, pkt 3): za słuszne należy uznać ograniczenie przekroju ulicy Kruczkowskiego do dwóch pasów ruchu i wykorzystanie odzyskanej przestrzeni w celu rozwoju obszaru parkowego i przestrzeni publicznych.
4) Ad. ciągi komunikacyjne g1.2KDW, g1.4KDW, g1.6KDW: za słuszną należy uznać inicjatywę poprawy warunków komunikacji niezmotoryzowanych poprzez udostępnianie ciągów komunikacyjnych biegnących przez osiedla lub pomiędzy nimi
_________________
Pozostanie po nas
..............|
................Włóczykije euta smutna legenda,
.-....__...|
.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.że wciąż nas uczono
...........|_________________________________
uczyć się na błędach.
..........(Włodzimierz Ścisłowski)