zm.org.pl
http://forum.zm.org.pl/

Odstęp od krawędzi peronu
http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=2&t=2515
Strona 2 z 2

Autor:  KrOOliK [ Cz wrz 29, 2011 23:11 ]
Tytuł:  Re: Odstęp od krawędzi peronu

Dziś jechałem nową skmk'ą. Dali radę, zdjeli z niej wszystkie osłonki i schodki.
Jest naprawdę duża. Choć ma w sobie schodki. Na wózku inwalidzkim nie da rady przejachać od początku do końca.

Autor:  axxenfall [ Pt sty 20, 2012 15:33 ]
Tytuł:  Re: Odstęp od krawędzi peronu

http://www.rynek-kolejowy.pl/30290/Tram ... Newagu.htm

Cytuj:
Olsztyńskie tramwaje będą dwukierunkowe. Miasto wykluczyło w przetargu skosy pudła, by jak najbardziej przybliżyć drzwi do przyszłych platform przystankowych. Wagony mają być wyposażone w bezprzewodowy internet. Ma on jednocześnie umożliwić komunikację z systemem sterowania ruchem, co umożliwi przyznanie tramwajowi priorytetu na skrzyżowaniach, jak i umożliwić bezpłatny dostęp do zasobów sieci pasażerom. W przetargu określono także okres gwarancji - 5 lat i żywotności tramwaju - co najmniej 25 lat.

Autor:  GFM [ N sty 22, 2012 23:27 ]
Tytuł:  Re: Odstęp od krawędzi peronu

yann napisał(a):
Norma, tak, to jest skrajnia budowli, poza którą peron nie ma prawa wystawać, i skrajnia taboru, poza którą nie może wystawać wagon -- prawda? Czyli że co najmniej jedno z dwojga wystaje? Jak to się stało? Te skrajnie to nie taka świętość, jak myślałem?


Że skrajnia nie jest świętością (A POWINNA) przekonaliśmy się po zakończeniu
remontu torów podmiejskich na linii średnicowej.
Zdaje się planowany jest remont torów dalekobieżnych.
Ciekawi mnie czy w dalekobieżnym też skrajnię naruszą,
oraz którędy piętrusy pojadą. Bombardiery Mazowieckich nie są jedynymi
piętrusami korzystającymi z tej linii. Regionalne też takimi jeżdżą.

Autor:  axxenfall [ Wt mar 28, 2017 15:58 ]
Tytuł:  Re: Odstęp od krawędzi peronu

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 80996.html

Cytuj:
PKP SKM Trójmiasto rozstrzygnęła przetarg, w którym poszukuje wykonawcy regulacji torów na dwóch przystankach kolejowych. Celem prac ma być zmniejszenie odstępu pomiędzy krawędzią peronu a progiem wagonu.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/