proszę:
w odpowiedzi poprosiłem ich o jakieś statystyki, aby pokazali mi ile istnień uratowały te światła dla pieszych, wytłumaczyłem, że piesi olewają światła, bo widzą, że jest wiele sygnalizacji bez sensu, przedstawiłem wyniki moich obserwacji (tzn, że 99% ludzi olewa czerwone jak nic nie jedzie), podałem kilka przykładów ciekawych i bezpiecznych rozwiązań z Holandii i Niemczech oraz podałem kilka przykładów, gdzie światła dla bus-ów zapalają się wcześniej niż dla aut (w alejach jerozolimskich tak jest, nie?) i że też jest to dyskryminacja ruchu aut osobowych. ba, a jak wielką dyskryminacją są pętle indukcyjne, które powodują, że tramwaj podjeżdża i od razu ma zielone, przecież to niedopuszczalne. powinien czekać cierpliwie 10min, a dopiero potem mógłby ewentualnie przejechać. (aczkolwiek ostatniego zdania nie napisałem, zostawiłem sobie na następną odpowiedź :>)
tylko, że z powodu tego, że napisali do mnie na 1,5 strony bzdur odwdzięczyłem się i moja odpowiedź zajmuje prawie 2 strony.