jacor napisał(a):
Czy warianty będą jeszcze omawiane na jakichś konsultacjach społecznych?
Nic mi o tym nie wiadomo.
Cytuj:
Mi najbardziej podoba się trzeci, w porównaniu do reszty jest rewolucyjny, bo zmieni cały układ komunikacyjny na Nowej Pradze. Wileńska będzie miała wreszcie szansę na porządną rewitalizację, bo nie będzie takiego tłumu samochodów walących w Targową, nie będzie blokowania tramwajów na skrzyżowaniu torowiska z Wileńską, nie będzie blokowania tramwaju 23 na skrzyżowaniu Stalowej z 11-listopada/Inżynierską... Same dobre rzeczy
Tego wariantu, jak zauważył Mocniak, nawet projektanci nie traktują poważnie - zakończenie Wileńskiej jest kompletnie od czapy.
Ja też nie jestem jego specjalnym entuzjastą, bo zablokujesz w ten sposób wyjazd autobusów z Nowej Pragi. Rzeszotarskiej mocno dookoła, a przebicie Inżynierskiej do Solidarności może być trudne do zrealizowania w perspektywie 2 lat.
Cytuj:
no i przybliżyć do skrzyżowania przejście między pocztą a cerkwią.
Zwróć uwagę na rozmieszczenie wind i klatek schodowych - na obecnym etapie bardzo ciężko je ruszyć. Właśnie ze względu na windy jest "dziwny" wariant 1. Niestety, tak to jest, jak miasto rozpoczyna dyskusję jak już wszystko jest ustalone.
Cytuj:
Czy projektanci tłumaczyli się braku przejścia dworzec - poczta?
Największy ruch samochodowy na tym wlocie + rozmieszczenie wind / klatek (obustronne).
Cytuj:
Czy to powolne dochodzenie do wniosku wiąże się z jakimiś deklaracjami/propozycjami?
E, sądzę, że z tym to poczekają aż wybudują.
Cytuj:
Jeśli chodzi o dowozówki do placu Wileńskiego, to jakieś 20-30 lat temu autobusy 119/120 jeździły Solidarności do Targowej, skręcały w prawo w Wileńską
Był taki pomysł, ale wtedy autobusy kończące na placu Wileńskim odjeżdżałyby z innego przystanku niż te jadące z mostu i dworca Wschodniego w tym samym kierunku. Sytuacja zdecydowanie niepożądana.
Cytuj:
olek napisał(a):
Aha, pytanie techniczne - chcecie wydzielenia Placu Wileńskiego w odrębny wątek?
Tak.
Zrobione.