Rynek Kolejowy napisał(a):
Świętokrzyskie: Przetarg na dostawę 4 ezetów
2010-01-06 08:12:00
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłosił przetarg na dostawę 4 nowych, dwuczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych.
Przedmiotem zamówienia są pojazdy szynowe z napędem elektrycznym, które mają obsługiwać kolejowe przewozy pasażerskie w ruchu regionalnym na terenie województwa świętokrzyskiego, przeznaczone do prowadzenia pociągów o dziennym przebiegu każdego z pojazdów około 700 km. Istotnym dla wykonawców wymogiem jest informacja, że ezt musi mieć konstrukcję (budowę) modułową umożliwiającą dołączanie kolejnych członów (rozbudowa z ezeta dwuczłonowego na trzy lub czteroczłonowy).
Zamawiąjący wymaga również świadczenia usług serwisowych o zakresie spełniającym 3 pierwsze poziomy utrzymania pojazdów kolejowych. Usługi serwisowe w zakresie poziomu 1 i 2 będą wykonywane przez wykonawcę do chwili otrzymania certyfikatu uprawniającego użytkownika pojazdu do jego samodzielnego wykonania, jednak nie dłużej niż przez 8 miesięcy od chwili odbioru pierwszego pojazdu.
Zamawiający żąda udzielenia gwarancji jakości producenta na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru każdego ezt.
Ezety powinny zostać dostarczone zamawiającemu nie wcześniej niż w styczniu 2011 roku (jednak nie później niż do 31 sierpnia 2011 roku).
Chętni do wzięcia udziału w przetargu muszą m.in. udokumentować swe doświadczenie poprzez wykazanie należycie wykonanej dostawy dla zamawiających w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 lub 2 dostaw minimum 2 fabrycznie nowych co najmniej dwuczłonowych kolejowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym o wartości nie mniejszej niż 10 mln zł złotych brutto za każdy pojazd. Wymagane wadium to 1,2 mln zł.
Kryteria oceny ofert: cena - 70%, masa służbowa ezt - 15%, termin gwarancji - 15%.
Termin składania ofert upływa 9 lutego 2010 roku.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości prawie 41 mln zł netto.
(źródło: km, Rynek Kolejowy, 6 stycznia 2010)
źródło: Rynek-Kolejowy.pl