kulikowski napisał(a):
Przy tej okazji dla pełnej jasności zlikwidowano także przystanki tramwajowe i autobusowe.
Prowokacyjnie stwierdzę, że akurat likwidację przystanków tramwajowych popieram. Tramwaje na wydzielonych torowiskach powinny pełnić funkcję szybkiego transportu, nie zatrzymywać się co 400 m w środku parku. Zamiast przystanku pod kładką powinno być przejście naziemne na południowym krańcu przystanku GUS i dojście do przystanku Metro Pole Mokotowskie od przejścia przy Batorego.
Autobusowe mogą zostać.
kulikowski napisał(a):
A co ma zrobić matka z wózkiem dziecięcym lub inwalida na wózku, którzy będą chcieli skorzystać z wiosennego spaceru na Polu Mokotowskim?
Hmm, próbowałeś kiedyś z wózkiem pokonać tę kładkę? Szczególnie od przystanków tramwajowych?
kulikowski napisał(a):
Autor tego pomysłu z ZDM-u powinien za taki "numer" wylecieć!
To nie pomysł tylko zaniedbanie.
Inna sprawa, że ZDM stosuje podwójne standardy - jak się rozlatuje estakada dla samochodów, to się jakoś łata, podpiera, ogranicza wagę i prędkość, ale ruch utrzymuje (Toruńska, Wisłostrada), a jak kładka dla pieszych - bezwarunkowo zamyka.