Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz mar 08, 2007 1:48 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 21:10
Posty: 999
Lokalizacja: Warszawa
Adam Kulikowski
PROJEKT OPTYMALIZACJI TRAS LINII KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ

© Warszawa, marzec 2007

Linie metra
B CHRZANÓW (Lazurowa / Człuchowska), JELONKI ( Człuchowska / Powstańców Śląskich – Pustola), BEMA (Wolska / al. Prymasa Tysiąclecia – Ludwiki), PŁOCKA (Siedmiogrodzka / Płocka), MIRÓW (Grzybowska / Towarowa), MENNICA (Grzybowska / al. Jana Pawła II), MARSZAŁKOWSKA (Królewska / Marszałkowska), UNIWERSYTET (Karowa / Krakowskie Przedmieście), POWIŚLE (Lipowa / Dobra), STADION PKP (Sokola / Zamoyskiego), DW. WILEŃSKI (Targowa / al. Solidarności), PL. HALLERA (Jagiellońska / Plac Hallera), RONDO STARZYŃSKIEGO (Jagiellońska / Starzyńskiego), BUDOWLANA (Jagiellońska / Pożarowa), ARMII KRAJOWEJ (Jagiellońska / Żerań FSO), PŁOCHOCIŃSKA (Modlińska / Płochocińska), HENRYKÓW (Leliwitów), TARCHOMIN (Talarowa / Botewa), NOWODWORY (Mehoffera / Książkowa), WINNICA (Szydłowiecka / Dyliżansowej), DĄBRÓWKA (Modlińska)
C NIEDŹWIADEK (Zagłoby / Keniga – Orląt Lwowskich), CZECHOWICE (Sosnkowskiego / Pużaka – Bodycha), OPACZ WKD (Ryżowa / Centralna – Środkowa), OKĘCIE (Mineralna / al. Krakowska), LOTNISKO (Żwirki i Wigury – 17 Stycznia), HYNKA (Radarowa / Hynka), RAKOWIEC (Sąchocka / Drygały – Harfowa), SZCZĘŚLIWICE (al. Bohaterów Września / Dickensa), DW. ZACHODNI (al. Jerozolimskie / Kopińska – linia średnicowa), OCHOTA (al. Jerozolimskie / pl. Zawiszy), DW. ŚRÓDMIEŚCIE (al. Jerozolimskie / Poznańska), POWIŚLE PKP (al. Jerozolimskie / Kruczkowskiego), STADION PKP (Sokola / Zamoyskiego), DW. WSCHODNI (Kijowska / al. Tysiąclecia – Stanisławowska), PODSKARBIŃSKA (Podskarbińska – Kobielska), Rond Wiatraczna (Grochowska / Wiatraczna – al. Stanów Zjednoczonych), OSTROBRAMSKA (Grenadierów / Ostrobramska – Poligonowa), ORLIK (Cyrklowa / Abrahama), „BORA”-KOMOROWSKIEGO („Bora”-Komorowskiego / Fieldorfa), WILGA („Bora”- Komorowskiego / Umińskiego)
Linie szybkiej kolei miejskiej
S-1 Warszawa Falenica, Warszawa Miedzeszyn, Warszawa Radość, Warszawa Międzylesie, Warszawa Anin, Warszawa Wawer, Warszawa Olszynka Grochowska, Warszawa Wschodnia, Warszawa Stadion, Warszawa Powiśle, Warszawa Śródmieście, Warszawa Ochota, Warszawa Zachodni Zachodnia, Warszawa Włochy, Warszawa Ursus Płn., Warszawa Gołąbki
S-2 Warszawa Wola Grzybowska, …, Warszawa Ursus
S-3 Lotnisko, Służewiec, Rakowiec, al. Jerozolimskie, Reduta Ordona, Dw. Zachodni, Ochota, Dw. Śródmieście, Powiśle PKP, Stadion PKP, Dw. Wschodni, Praga, Żerań, Toruńska, Płudy, Choszczówka
S-4 Ursus, Włochy, Dw. Zachodni, Ochota, Dw. Śródmieście, Powiśle PKP, Stadion PKP, Dw. Wschodni, Wesoła, Wola Grzybowska
S-5 Dw. Główny, Wola, Kasprzaka, Koło Gdańska, ZOO, Dw. Wileński
[Uwaga! Linie S-5 i S-6 z powodu częściowego braku elektryfikacji przewidziane do obsługi autobusem szynowym]
S-6 Augustówka (ul. Syta – kolej do EC), Zawady (ul. Zaściankowa), Kępa Zawadowska (ul. Prętowa), Jeziorki, Dawidy, Służewiec, Rakowiec, Al. Jerozolimskie, Reduta Ordona, Wola, Kasprzaka, Koło, [zwrotnica w Lasku Kolskim], Bemowo (ul. Kazubów / Powstańców Śląskich), [zwrotnica na Ulrychowie], Górce (ul. Lazurowa), Groty (ul. Kocjana), Radiowo (ul. Arkuszowa), Młociny (Huta – ul. Kasprowicza)
S-7 Gołąbki, Odolany (ul. Dźwigowa), Jelonki (ul. Pola / Człuchowska), Ulrychów (ul. Górczewska), Gdańska, ZOO, Wschodnia
S-8 Śródmieście WKD, Ochota WKD, Zachodnia, Reduta Ordona WKD, Al. Jerozolimskie WKD, Raków WKD, Salomea WKD, Opacz WKD
(WKD)
Linie tramwajowe
1 …– Annopol– Żerań Wsch.
3 …– Annopol– Żerań Wsch.
4 Wyścigi– Puławska– Pl. Unii Lubelskiej– Marszałkowska– pl. Bankowy– al. Solidarności– most Śląsko-Dąbrowski– al. Solidarności– Targowa– 11 Listopada– Rondo Żaba– Odrowąża– Budowlana– Rembielińska– Annopol– Żerań Wsch.
5 Piaski– Broniewskiego– pl. Grunwaldzki– al. Jana Pawła II– Rondo „Radosława”– Okopowa– Towarowa– pl. Zawiszy– al. Jerozolimskie– most Poniatowskiego– al. Poniatowskiego– Rondo Waszyngtona– al. Zieleniecka– Zamoyskiego– Targowa– Kijowska– al. Tysiąclecia– Kawęczyńska- Bazylika
7 Okęcie– al. Krakowska– Grójecka– …
11 Wyścigi– Puławska– pl. Unii Lubelskiej– Marszałkowska– pl. Bankowy– al. Solidarności– most Śląsko- Dąbrowski– al. Solidarności– Targowa– Kijowska– al. Tysiąclecia– Kawęczyńska- Bazylika
16 …– Rakowiecka– Boboli– Wołoska– Marynarska– Służewiec
19 Wyścigi– Puławska– …
20 …– Grójecka– Banacha
21 …– Grochowska– Gocławek
27 …– Słowackiego– Marymoncka– Pstrowskiego– Huta
29 Banacha– Grójecka– pl. Narutowicza– Filtrowa– Krzywickiego– Nowowiejska– al. Niepodległości– Chałubińskiego– al. Jana Pawła II– Stawki– Andersa– Mickiewicza– Marymont
31 Służewiec– Marynarska– Wołoska– Woronicza– Puławska– pl. Unii Lubelskiej– Marszałkowska– pl. Bankowy– Andersa– Mickiewicza– Marymont
32 …– Targowa– Ratuszowa– Jagiellońska– Żerań FSO
34 Os. Górczewska– Górczewska– Powstańców Śląskich– Połczyńska– Wolska– al. Solidarności– most Śląsko-Dąbrowski– al. Solidarności– Targowa– 11 Listopada– Odrowąża– Budowlana– Rembielińska– Annopol– Annopol [od 1.07 do 31.08 kursuje w dni robocze]
Linie autobusowe
100 …– Muranowska– Stawki– Okopowa– Powązkowska– Krasińskiego– … [linia turystyczna, kursuje w soboty i święta, obsługiwana taborem piętrowym, w lipcu i sierpniu codziennie]
103 …– Kasprowicza– Huta
104 Nowodwory– Światowida– Modlińska– Płochocińska– Białołęcka– …– Chodecka– Kondratowicza– Malborska– Głębocka– Toruńska- Ostródzka– Berensona– Skarbka z Gór (powrót: Berensona– Oknicka– Lewandów– Głębocka)
105 Huta– Kasprowicza– Oczapowskiego– al. Reymonta– Wólczyńska (powrót: Wólczyńska– Żeromskiego– Przybyszewskiego– Kasprowicza)– Conrada– al. Reymonta– Powstańców Śląskich– …– Emilii Plater– Dw. Centralny
106 Pl. Piłsudskiego– Trębacka– Krakowskie Przedmieście– Królewska (powrót: Królewska– pl. Piłsudskiego)– Grzybowska– Siedmiogrodzka– Skierniewicka– Wolska– Połczyńska– Człuchowska– Lazurowa– Kaliskiego– Spychowska– „Hubala”-Dobrzańskiego– Groty (powrót: Hubala-Dobrzańskiego– Bolimowska)
107 …– pl. Bankowy– Senatorska– Wierzbowa– pl. Piłsudskiego (powrót: pl. Piłsudskiego– Moliera– pl. Teatralny– Senatorska)– …– Odyńca– Wołoska– al. Wilanowska– …– Herbsta– Pileckiego– Ciszewskiego– al. KEN– Jastrzębowskiego– …
108 …– al. Sikorskiego– Dolina Służewiecka– al. KEN– Płaskowickiej– Puławska– MYSIADŁO
109 …– Rondo ONZ– al. Jana Pawła II– Chałubińskiego– al. Niepodległości– Stefana Batorego– Boboli– Rakowiecka– Kielecka (powrót: Rakowiecka– al. Niepodległości)
110 …– Krasińskiego– Wybrzeże Gdyńskie– most Grota-Roweckiego– Modlińska– Ekspresowa– Fleminga– Wiśniewo POLFA
111 …– Senatorska– Miodowa– Krakowskie Przedmieście– …
112 …– Połczyńska– Dźwigowa– Globusowa– Świerszcza– ks. Chrościckiego– Obywatelska– Traktorzystów– Wojciechowskiego– Keniga– Ursus-Niedźwiadek
115 Dw. Wschodni (Lubelska)– Bliska– Żupnicza– Chodakowska– Mińska– Stanisławowska– Dwernickiego (powrót: Dwernickiego– Podskarbińska– Mińska– Terespolska– Stanisławowska)– Wiatraczna– Grochowska (powrót: Grochowska– Zakole– Wiatraczna)– …– Patriotów– Izbicka– Kwitnącej Akacji– Cygańska– Podmokła– Zbójna Góra (cały tydzień)
117 …– al. Wilanowska– Przyczółkowa– Wilanów
118 …– pl. Trzech Krzyży– al. Ujazdowskie– Belwederska– Sobieskiego– al. Sikorskiego– Dolina Służewiecka– Anody-Rodowicza– Jastrzębowskiego– Herbsta– Pileckiego– Ciszewskiego– Ursynów Płd.
119 Pl. Narutowicza– Grójecka– Kopińska– Białobrzeska– Bitwy Warszawskiej 1920 r.– Rondo Zesłańców Syberyjskich– Al. Jerozolimskie– Niemcewicza– Grójecka– pl. Zawiszy– Al. Jerozolimskie (powrót: Al. Jerozolimskie– Rondo Zesłańców Syberyjskich)– …
120 …– Radzymińska– Młodzieńcza– Kondratowicza– Bazyliańska– Wysockiego– Toruńska– Żerań FSO
122 …– al. Ujazdowskie– Belwederska– Sobieskiego– św. Bonifacego– Stegny
123 …– Zamieniecka– Grochowska– Płowiecka– Marsa– Żołnierska– Strażacka– Chełmżyńska– Kawęczyn
124 …– al. Krakowska– Łopuszańska– Kleszczowa– Bolesława Chrobrego– Popularna– Techników– Cegielniana– Sympatyczna– Potrzebna– Odolany
126 …– Toruńska– Radzymińska– Łodygowa– ZĄBKI: Łodygowa- Piłsudskiego– WARSZAWA: Chełmżyńska– EC Kawęczyn
128 Mariensztat– Dobra– Nowy Zjazd– Wybrzeże Gdańskie– Karowa– Dobra (powrót: Dobra– Mariensztat)– Solec– Ludna– Nowy Świat– al. Jerozolimskie (powrót: al. Jerozolimskie– Bracka– pl. Trzech Krzyży– Książęca)– pl. Zawiszy– Raszyńska– Wawelska (powrót: Wawelska– Krzyckiego– Raszyńska)– Kopińska– „Grzymały”-Sokołowskiego– Szczęśliwicka– Dickensa– Grójecka– al. Krakowska– Instalatorów (powrót: Instalatorów– al. Krakowska– Lechicka– al. Krakowska– Instalatorów [przez cały tydzień]
129 …– Globusowa– Bolesława Chrobrego– Kleszczowa– Łopuszańska– al. Krakowska–Okęcie [zmiana trasy pod warunkiem wydłużenia trasy linii 113 do krańca Regulska]
130 Regulska– Bodycha– Noworegulska– Regulska– Kompanii „Kordian” (powrót: Kompanii „Kordian”– Regulska)– Pużaka– Sławka– Dzieci Warszawy– Ryżowa– Bolesława Chrobrego– Popularna– al. Jerozolimskie– …– Wiertnicza– Wilanów
132 Dw. Zachodni (Tunelowa)– Tunelowa– Prądzyńskiego– Brylowska– Szarych Szeregów– Krzyżanowskiego– Płocka– Górczewska– al. Prymasa Tysiąclecia– al. Armii Krajowej– Broniewskiego– Perzyńskiego– Podczaszyńskiego– Podleśna– Gwiaździsta– Wybrzeże Gdyńskie– most „Grota”-Roweckiego– …– Głębocka– Berensona– …
133 …– Modlińska– most Grota-Roweckiego– Wybrzeże Gdyńskie– Krasińskiego– Pl. Wilsona
136 Redutowa– Jana Olbrachta– Górczewska– Elekcyjna– Wolska– al. Prymasa Tysiąclecia– Rondo Zesłańców Syberyjskich– al. Jerozolimskie– Grzymały-Sokołowskiego– Szczęśliwicka– Bitwy Warszawskiej– …– Dereniowa– Płaskowickiej– Ursynów Zach.
137 Wiatraczna– Grochowska– …
139 Ursus-Ratusz– Hennela– Silnikowa– Traktorzystów– Władysława Jagiełły– Lalki– Cierlicka– Kościuszki– Spisaka– Kompanii „Kordian”– Pużaka– Sławka (powrót: Sławka– Bohaterów Warszawy– Kościuszki)– Kleszczowa– Łopuszańska– Hynka– Sasanki– Marynarska– al. Wilanowska– …
143 …– al. Sikorskiego– al. Witosa– …
145 Brzeziny– Białołęcka– Kopijników– Łabiszyńska– Kondratowicza– św. Wincentego– Borzymowska– Trocka– Radzymińska– Łodygowa– …
146 …– Bysławska– Derkaczy– Młoda– Walcownicza– Bystrzycka– Ochocza– Narcyzowa– Walcownicza– Petunii– Techniczna– Złotej Jesieni– Podkowy– Aleksandrów
148 Cm. Północny Brama Gł.– Wóycickiego– Żubrowa– Dzierżoniowska– Pułkowa– Marymoncka– Przy Agorze– Kasprowicza– al. Zjednoczenia– Broniewskiego– Krasińskiego– pl. Grunwaldzki– al. Jana Pawła II– Chałubińskiego– al. Niepodległości– Rakowiecka– Kazimierzowska (powrót: Kazimierzowska– Narbutta– Wiśniowa– Rakowiecka)– Krasickiego– Wielicka– Domaniewska– Puławska– Metro Wilanowska
149 …– Kocjana– Kaliskiego– Radiowa– Powstańców Śląskich– Dźwigowa– Wałowicka– Sympatyczna– Cegielniana– Techników– Popularna– Bolesława Chrobrego– Ryżowa– Dzieci Warszawy– Sławka– Pużaka– Kompanii „Kordian”– Spisaka– al. Jerozolimskie– Starodęby
151 …– Płocka– Górczewska– Leszno– Okopowa– al. Solidarności (powrót: al. Solidarności– Leszno)– pl. Bankowy– Senatorska– Krakowskie Przedmieście– Nowy Świat– pl. Trzech Krzyży– Al. Ujazdowskie– pl. Na Rozdrożu– al. Szucha– pl. Unii Lubelskiej– Boya-Żeleńskiego– Waryńskiego– Puławska (powrót: Puławska– pl. Unii Lubelskiej)– Malczewskiego– Bytnara-„Rudego”– Joliot-Curie– Woronicza– Spartańska– Olimpijska
152 …– Modlińska– Toruńska– Wysockiego– Budowlana– Gilarska– Samarytanka– Jórskiego– Radzymińska– Trocka– Pratulińska– Handlowa– Myszkowska– Barkocińska– Ossowskiego– Kołówa- św. Wincentego– Rondo „Żaba”– 11 Listopada– Ratuszowa– Namysłowska (powrót: Namysłowska– Starzyńskiego– św. Wincentego)– Szymanowskiego– Pl. Hallera
153 …– Cyrulików– Okuniewska– 1 Praskiego Pułku– Jana Pawła II– Stara Miłosna (Pogodna)
154 …– Wolska– Połczyńska– Powstańców Śląskich– Górczewska– …
157 …– pl. Wilsona– Słowackiego– Gdańska– Hłaski– Rudzka– …
161 Rembertów-Kolonia– Cyrulików– Marsa– Ilskiego– al. Komandosów– Grzybowa– Szosowa– Wspólna– Korkowa– Łysakowska– Kaczeńca– Wydawnicza– Szpotańskiego (wsch.)– Patriotów (wsch.)– Panny Wodnej– …
162 …– Targowa– al. Solidarności– Most Śląsko-Dąbrowski– Grodzka– Wybrzeże Gdańskie– Wybrzeże Kościuszkowskie– Karowa– Dobra (powrót: Dobra– Nowy Zjazd– most Śląsko-Dąbrowski)– Lipowa– Topiel– Kruczkowskiego– …
163 Mariensztat– Dobra– Nowy Zjazd– Wybrzeże Gdańskie– Karowa– Dobra– Lipowa (powrót: Lipowa– Dobra)–Topiel– Kruczkowskiego– Ludna– Wioślarska– Solec– Czerniakowska– Powsińska– …– Przyczółkowa– Przekorna– Gąsek– Stare Kabaty
164 Stegny– św. Bonifacego– Powsińska– …
165 Olimpijska– Spartańska– Wołoska– Rzymowskiego– …
166 …– al. Sikorskiego– św. Bonifacego– Sobieskiego–…
167 …– al. Prymasa Tysiąclecia– Kasprzaka– Płocka– Górczewska– …
169 …– Targowa– Zamoyskiego– Grochowska– Płowiecka– Widoczna– Szpotańskiego– Patriotów– Izbicka– Izbicka-Cm.
170 … – al. Solidarności– Okopowa– Powązkowska– gen. Maczka– Powstańców Śląskich– Conrada– …
177 Karolin– Połczyńska– Dźwigowa– Globusowa– Świerszcza– Traktorzystów– Hennela– Silnikowa– Szamoty–…– al. Krakowska– 17 Stycznia– Żwirki i Wigury– Wawelska– Kopińska– Grzymały-Sokołowskiego– Al. Jerozolimskie– Rondo Zesłańców Syberyjskich– Bitwy Warszawskiej 1920 r.– Szujskiego– al. Bohaterów Września– Opaczewska– CH Blue City (powrót: Opaczewska– Al. Jerozolimskie– Grzymały-Sokołowskiego)
178 Okęcie– al. Krakowska– Hynka– Żwirki i Wigury– Racławicka– Wołoska– Madalińskiego– al. Niepodległości– Koszykowa– Piękna– al. Ujazdowskie– pl. Trzech Krzyży– Nowy Świat– Świętokrzyska– …– Ratuszowa– Jagiellońska– pl. Hallera– Szymanowskiego– Namysłowska– Starzyńskiego– Rondo Żaba– św. Wincentego– Kołowa– Handlowa– Pratulińska– Trocka– Targówek [od 1.07 do 30.09 kursuje w dni powszednie]
179 Glebowa– Syta– Vogla– Przyczółkowa– al. Wilanowska– Dolina Służewiecka– al. KEN– Surowieckiego– Romera– Herbsta– …
181 …– Mickiewicza– Andersa– Stawki– al. Jana Pawła II– CH Arkadia
183 Dw. Wschodni (Lubelska)– Bliska– Żupnicza– Chodakowska– Stanisławowska– Terespolska– Mińska– Chrzanowskiego– Wiatraczna– Grochowska (powrót: Grochowska– Zakole– Wiatraczna)– pl. Szembeka– Zamieniecka– Łukowska– Rodziewiczówny– Ostrobramska– Marsa– …– al. Komandosów– Grzybowa– Szosowa– Wspólna– Os. Zielona
187 …– Lalki– Władysława Jagiełły– Warszawska– Keniga– Ursus-Niedźwiadek
189 Nowe Bemowo– Powstańców Śląskich– Dźwigowa– …
193 Kielecka– Rakowiecka– al. Niepodległości– Batorego– Boboli (powrót: Boboli– Rakowiecka)– Wołoska– Woronicza– Racjonalizacji– Konstruktorska– Postępu– Domaniewska– Modzelewskiego– al. Wilanowska– Puławska– … – Ciszewskiego– Kiedacza– Nugat– Indiry Gandhi– Dereniowa– Ciszewskiego– …
194 …– Dźwigowa– Powstańców Śląskich– Człuchowska– Lazurowa– Górczewska– Powstańców Śląskich– Radiowa– Wrocławska– Powstańców Śląskich– al. Reymonta– Conrada– Sokratesa– Kasprowicza– Zgrupowania AK „Kampinos”– Pułkowa– Dzierżoniowska– Dankowicka– Żubrowa– Wóycickiego– Młociny-UKSW (powrót: Wóycickiego– Pułkowa)
195 …– Pileckiego– Ciszewskiego– Cynamonowa– Płaskowickiej– …
196 kasacja – zastąpienie przez 161 i 183
197 kasacja – zastąpienie przez 132
198 kasacja – zastąpienie przez 153
Linie autobusowe okresowe
C Cm. Wolski– Fort Wola– Wolska– al. Prymasa Tysiąclecia– al. Armii Krajowej– Powązkowska– Okopowa– Rondo „Radosława”– Słomińskiego– most Gdański– Starzyńskiego– Rondo „Żaba”– Św. Wincentego– Malborska– Głębocka– Toruńska– most Grota-Roweckiego– al. Armii Krajowej– Słowackiego– Żeromskiego– Wólczyńska– Sokratesa– Przy Agorze– Pułkowa– Wóycickiego– Wólczyńska– Estrady– Trenów– ŁOMIANKI: Kampinoska– Wiślana– Kolejowa– DZIEKANÓW NOWY– PALMIRY– Cm. PALMIRY– POCIECHA [linia cmentarna, kursuje 1.08, 15.08, 1.09, 1–2.11]
Fort Wola – Cm. Wolski
Al. Prymasa Tysiąclecia↓ (Wolska↑) – Os. Wolska
Powązkowska – Powązki-Cm. Wojskowy
– Powązki IV Brama
Słomińskiego – Rondo „Radosława”
– Dw. Gdański
Starzyńskiego – Rondo Starzyńskiego
Św. Wincentego – Rondo „Żaba”
– Cm. Bródnowski
Toruńska – Głębocka
– Żerań FSO
Żeromskiego – PKS Marymont
Wólczyńska – Cm. Wawrzyszewski
Marymoncka – Cm. Włoski
Wóycickiego – Cm. Północny Brama Gł.
Estrady – Cm. Północny Brama Zach.
– Cm. PALMIRY
– POCIECHA
301 …– Zamieniecka– Łukowska– Marii Rodziewiczówny– Os. Ostrobramska
303 Improwizacji– Heroldów– Pułkowa– Pstrowskiego – Kasprowicza– …
305 Nowy Rembertów– al. Komandosów– Ilskiego– Marsa– Cyrulików– Chruściela „Montera”– Strażacka– Żołnierska– Rekrucka– Korkowa– Kościuszkowców– Czecha– Widoczna– Błękitna– Floriana– Trakt Lubelski– …
307 …– Ząbkowska– Targowa– Białostocka– Targowa– Kłopotowskiego– Wybrzeże Szczecińskie (powrót: Wybrzeże Szczecińskie– Okrzei– Ząbkowska)– most Świętokrzyski– Zajęcza– Dobra– Tamka (powrót: Tamka– most Świętokrzyski)– Kopernika– Świętokrzyska– Nowy Świat– Krakowskie Przedmieście– Miodowa– Bonifraterska– Muranowska– Stawki– Okopowa– …– gen. Maczka– Rudnickiego– Kochanowskiego– al. Reymonta– Powstańców Śląskich– Radiowa– Kaliskiego– Kocjana– Bolimowska– Spychowska– „Hubala”-Dobrzańskiego– Groty (powrót: „Hubala”-Dobrzańskiego– Bolimowska)
310 [kasacja linii]
319 EC Siekierki– Augustówka– Wiertnicza– al. Wilanowska– Puławska– …
326 Czajki– Przylesie– Modlińska– Mehoffera– Ordonówny– Światowida– …– Modlińska– most Grota– Roweckiego– al. Armii Krajowej– al. Prymasa Tysiąclecia– Rondo Zesłańców Syberyjskich– Al. Jerozolimskie– Łopuszańska– Hynka– Sasanki– Marynarska– Postępu– Cybernetyki– Obrzeźna– Kłobucka– Kłobucka-Zakład Karny
345 [likwidacja – podział na 445 i 326]
356 Palisadowa– Wóycickiego– Wólczyńska (powrót: Wólczyńska– Opłotek– Palisadowa)– Estrady– Arkuszowa– Wólczyńska– Nocznickiego– Kasprowicza– …– Kondratowicza– Chodecka– Łojewska– Łabiszyńska– Kopijników– Białołęcka– Płochocińska– Kobiałka– Olesin
Linie autobusowe przyspieszone okresowe
401 …– Władysława Jagiełły– Świerszcza– Globusowa– Wałowicka– Sympatyczna– Cegielniana– Techników– Popularna– Chrobrego– Kleszczowa– …– Ciszewskiego– Cynamonowa– Płaskowickiej– Lanciego– Belgradzka– Rosoła– Wąwozowa– al. KEN– Kabaty- STP
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Cynamonowa – Ciszewskiego
– Targowisko Na Skraju
– Szolc-Rogozińskiego
Płaskowickiej – Cynamonowa
Lanciego – Lasek Brzozowy
Belgradzka – Lanciego
Al. KEN – Metro Natolin
– Jeżewskiego
– Metro Kabaty
– Kabaty-STP
402 Gwiaździsta– Podleśna– Marymoncka– Przy Agorze– Kasprowicza– Oczapowskiego– al. Reymonta– Powstańców Śląskich– Dźwigowa– Globusowa– Bolesława Chrobrego– Kleszczowa– Łopuszańska– Sasanki– Marynarska– al. Wilanowska– Przyczółkowa– Drewny– BIELAWA: Warszawska– WARSZAWA: Borowa– Prawdziwka– Ogród Botaniczny
Proponowane przystanki:
Gwiaździsta – Gwiaździsta
Podleśna – Podleśna
Marymoncka – AWF
– UKSW
Kasprowicza – Wolumen
Al. Reymonta – Al. Reymonta
– Conrada
Powstańców Śląskich – Nowe Bemowo
– Radiowa
– Bemowo-Ratusz ↑
– Hala Wola
Dźwigowa – Ciepłownia Wola
Bolesława Chrobrego – PKP Włochy
Kleszczowa – Ryżowa
Łopuszańska – Zajezdnia Kleszczowa
– WKD Raków
Hynka – Hynka
Sasanki – Sasanki
Marynarska – Taśmowa
Al. Wilanowska – Rzymowskiego
– Metro Wilanowska
– Dolina Służewiecka
Przyczółkowa – Wilanów
Warszawska – Os. Konstancja
Prawdziwka – Ogród Botaniczny
403 Targówek– Trocka– Pratulińska– Handlowa– Ossowskiego– Barkocińska– Myszkowska– Gorzykowska– Radzymińska– al. Solidarności– most Śląsko-Dąbrowski– al. Solidarności– Kapitulna– Miodowa (powrót: Miodowa– Senatorska– Nowy Przejazd– al. Solidarności)– Krakowskie Przedmieście– Nowy Świat– pl. Trzech Krzyży– al. Ujazdowskie– Belwederska– Sobieskiego– al. Sikorskiego– Dolina Służewiecka– Anody-Rodowicza– Indiry Gandhi– Cynamonowa– Płaskowickiej– Ursynów Zach.
404 CH Marki– al. Armii Krajowej– Toruńska– Głębocka– Malborska– Kondratowicza– Łabiszyńska– Toruńska– most gen. „Grota”-Roweckiego– …– Bitwy Warszawskiej 1920 r.– Banacha– Żwirki i Wigury– Racławicka– Odyńca– Chełmska– Czerniakowska– Powsińska– Gołkowska– Statkowskiego– Augustówka– EC Siekierki
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
----------------MARKI----------------
parking – CH Marki
------------WARSZAWA------------
Toruńska – Głębocka-POD
Kondratowicza – Szpital Bródnowski
Toruńska – KS Polonez
– Zerań FSO

Banacha ↓ (Bitwy Warszawskiej 1920 r. ↑) – Bitwy Warszawskiej 1920 r.
Żwirki i Wigury↓ (Banacha ↑) – Akademia Medyczna
Racławicka ↓ (Żwirki i Wigury ↑) – Rakowiec
Odyńca ↓ (Racławicka ↑) – Wołoska
Odyńca – Odyńca
Puławska – Ursynowska
Chełmska – Dolna
– Chełmska
– Al. Witosa
Gołkowska – Gołkowska
– Jeziorko Czerniakowskie
Augustówka – EC Siekierki
405 Zajezdnia Kleszczowa– Krańcowa– al. Jerozolimskie (powrót: al. Jerozolimskie– Łopuszańska– Krańcowa)– Sosnkowskiego– Pużaka (powrót: Pużaka– Kompanii „Kordian”– Spisaka)– …– pl. Zawiszy– Towarowa– Okopowa– Rondo „Radosława”– Słomińskiego– Most Gdański– Starzyńskiego– Rondo „Żaba”– Św. Wincentego– Kołowa– Ossowskiego– Barkocińska– Myszkowska– Handlowa– Pratulińska– Trocka– Radzymińska– Kraśnicka– Swojska– Bardowskiego– Elsnerów
406 Os. Ostrobramska– Rodziewiczówny– Ostrobramska– al. Stanów Zjednoczonych– Most Łazienkowski– al. Armii Ludowej– Al. Niepodległości– Chałubińskiego– al. Jana Pawła II– Rondo „Radosława”– Okopowa– Powązkowska (powrót: Powązkowska– Dzika– al. Jana Pawła II)– …–Powstańców Śląskich– Wrocławska– Radiowa– Kaliskiego– Kocjana– Bolimowska– Spychowska– „Hubala”-Dobrzańskiego– Groty (powrót: „Hubala”-Dobrzańskiego– Bolimowska)
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Kaliskiego – Stare Bemowo
– WAT
Kocjana – Kocjana-Sądy
Spychowska – Podkowińska ↓
„Hubala”-Dobrzańskiego – Groty
407 Cm. Wojskowy Powązki– Powązkowska– Okopowa– Rondo „Radosława”– Słomińskiego– …
408 …– al. gen. Chruściela „Montera”– Rembertów AON
409 …– Waryńskiego– Puławska– al. Wilanowska– Przyczółkowa– Drewny– Przekorna– Opieńki– Powsin- Park Kultury
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Waryńskiego – Pl. Unii Lubelskiej
Puławska – Ursynowska
Al. Wilanowska – Metro Wilanowska
– Dolina Służewiecka Ż
– Sobieskiego Ż
Przyczółkowa – Wilanów
Opieńki – Powsin- Park Kultury
410 Os. Górczewska– Górczewska– Leszno– Okopowa– al. Solidarności (powrót: al. Solidarności– Leszno)– Żelazna– pl. Starynkiewicza– Koszykowa– Piękna– Górnośląska– Myśliwiecka– Łazienkowska– Czerniakowska– most Łazienkowski– al. Stanów Zjednoczonych– Saska– Egipska (powrót: Egipska– Ateńska– Wał Miedzeszyński– most Łazienkowski)– Bora-Komorowskiego– Gocław
411 Młociny– Wóycickiego– Pułkowa (powrót: Pułkowa– Dzierżoniowska– Żubrowa– Wóycickiego)– Marymoncka– Słowackiego– Popiełuszki– al. Jana Pawła II– Rondo „Radosława”– Okopowa– Towarowa– pl. Zawiszy– Raszyńska– Żwirki i Wigury (powrót: Żwirki i Wigury– Krzyckiego– Raszyńska)– Port Lotniczy im. F. Chopina
416 Wyczółki– Łączyny– Poleczki– Pileckiego– Ciszewskiego– al. KEN– Jastrzębowskiego– …– Łabiszyńska– Toruńska– Marywilska– Marcelin WFTS
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Łabiszyńska – KS Polonez Ż
Toruńska – Pelcowizna
Marywilska – Odlewnicza Ż
– Marcelin WFTS
436 Stare Bemowo– Radiowa– Dywizjonu 303– Obozowa– Płocka– …– Stryjeńskich- Wąwozowa- al. KEN– Kabaty- STP
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Radiowa – Stare Bemowo
– Radiowa
Obozowa – Koło
445 Dąbrówka Wiślana– Aluzyjna– Modlińska– Mehoffera– Polnych Kwiatów– Parowozowa– Ołówkowa– Bohaterów– Czołowa– Marywilska– Bazyliańska– Kondratowicza– Łodygowa– ZĄBKI: Łodygowa– Warszawska– Piłsudskiego– Chełmżyńska– Okularowa– Stepowa– Korkowa– Kościuszkowców– Kajki– Pożaryskiego– Żegańska– al. Dzieci Polskich– Wiśniowa Góra
Linie autobusowe przyspieszone
502 Dw. Zachodni– Al. Jerozolimskie– Rondo Zesłańców Syberyjskich– Al. Jerozolimskie– Niemcewicza– Grójecka– pl. Zawiszy– Al. Jerozolimskie (powrót: Al. Jerozolimskie– Dw. Zachodni)– most Poniatowskiego– al. Poniatowskiego– Waszyngtona– Grochowska– …
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Waszyngtona – Grenadierów
Al. Poniatowskiego – Rondo Waszyngtona
Al. Jerozolimskie – Muzeum Narodowe
– Centrum
– Dw. Centralny
– Pl. Zawiszy
– Ośrodek Informatyki PKP Ż
– Dw. Zachodni
508 …– pl. Wilsona– Mickiewicza– Andersa– pl. Bankowy– Marszałkowska– Al. Jerozolimskie (powrót: Al. Jerozolimskie– Niemcewicza– Grójecka– Pl. Zawiszy– Al. Jerozolimskie)– Mszczonowska– CH Reduta
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Mickiewicza – Dw. Gdański
Andersa – Metro Ratusz
Marszałkowska – Pl. Bankowy
– Centrum ↑
Al. Jerozolimskie – Centrum ↓
– Dw. Centralny
– Pl. Zawiszy
– Dw. Zachodni
– Berestecka
Mszczonowska – CH Reduta
511 …– pl. Wilsona– Mickiewicza– Andersa– pl. Bankowy– Marszałkowska– pl. Konstytucji– Puławska– Karczunkowska– PKP Jeziorki
514 Gwiaździsta– Podleśna– Mickiewicza– Andersa– pl. Bankowy– Marszałkowska– …
519 Cm. Północny Brama Zach.– Dziekanowska– Estrady– Arkuszowa- Wólczyńska– Nocznickiego– Kasprowicza– Pstrowskiego– Marymoncka– Słowackiego– pl. Wilsona– Mickiewicza– Andersa– pl. Bankowy– Marszałkowska– …
Linie tramwajowe nocne
600 Dw. Centralny– Al. Jerozolimskie– most Poniatowskiego– al. Poniatowskiego– Rondo Waszyngtona– Waszyngtona– Rondo Wiatraczna– Grochowska– Zamoyskiego– Targowa– al. Solidarności – Most Śląsko-Dąbrowski– al. Solidarności- pl. Bankowy– Marszałkowska– pl. Unii Lubelskiej– Puławska– Woronicza– Wołoska– św. Andrzeja Boboli– Rakowiecka– al. Niepodległości– Nowowiejska– Krzywickiego– Filtrowa– pl. Narutowicza– Grójecka– Pl. Zawiszy– Al. Jerozolimskie– Dw. Centralny– Al. Jerozolimskie– Pl. Zawiszy– Grójecka– pl. Narutowicza– Filtrowa– Krzywickiego– Nowowiejska– al. Niepodległości– Rakowiecka– św. Andrzeja Boboli– Wołoska– Woronicza– Puławska– pl. Unii Lubelskiej– Marszałkowska– pl. Bankowy– al. Solidarności– Most Śląsko-Dąbrowski– al. Solidarności– Targowa– Zamoyskiego– al. Zieleniecka– Rondo Waszyngtona– al. Poniatowskiego– most Poniatowskiego– al. Jerozolimskie– Dw. Centralny
(d. 640)
Linie autobusowe nocne
602 Grodzisk– Berensona (powrót: Berensona– Głebocka– Lewandów– Oknicka– Berensona)– Kąty Grodziskie– Ostródzka– Mochtyńska– Kobiałka– Płochocińska– Białołęcka– Kopijników– Łabiszyńska– …– Dw. Centralny– Emilii Plater– al. Jerozolimskie (powrót: al. Jerozolimskie– Niemcewicza– Grójecka– pl. Zawiszy– al. Jerozolimskie– al. Jana Pawła II– Dw. Centralny)– Popularna– Techników– Cegielniana– Sympatyczna– Wałowicka– Globusowa– Świerszcza– ks. Chróścickiego– Nowe Włochy
605 …– Lalki– Władysława Jagiełły– Wojciechowskiego– Keniga– Orląt Lwowskich– Warszawska– Orłów Piastowskich– Czerwona Droga– Władysława Laskonogiego– Gołąbki (powrót: Władysława Laskonogiego– Orłów Piastowskich)
607 …– al. KEN– Kabaty- STP
608 …– Bysławska– Wał Miedzeszyński– Błota
609 …– Dw. Centralny– Emilii Plater– al. Jerozolimskie (powrót: al. Jerozolimskie– al. Jana Pawła II– Dw. Centralny)– Wioślarska– Solec– Czerniakowska– Bartycka– Siekierkowska– Gościniec– Polska– Antoniewska– Augustówka– Zawodzie– Kobylańska– Tuzinowa– Syta– Metryczna– Bruzdowa– Kępa Zawadowska
610 Groty– „Hubala”-Dobrzańskiego– Bolimowska (powrót: Bolimowska– Spychowska– „Hubala-Dobrzańskiego)– Kocjana– Kaliskiego– Górczewska–…– al. Dzieci Polskich– Wiśniowa Góra
611 …– Okęcie– Żwirki i Wigury– 17 Stycznia– Wirażowa– MDL Cargo– Wirażowa– 17 Stycznia– Żwirki i Wigury– …– Sadyba– Przyczółkowa– Przekorna– Opieńki– Powsin- Park Kultury
612 …– Trakt Lubelski– Wał Miedzeszyński– Bysławska– Patriotów– Walcownicza– Bystrzycka– Ochocza– Narcyzowa– Walcownicza– Petunii– Hiacyntowa– Techniczna– Złotej Jesieni– Podkowy– Aleksandrów
Linie autobusowe podmiejskie
712 …– STARE BABICE: Okulickiego– STRZYKUŁY: Południowa– PIOTRÓWEK MAŁY– OŻARÓW MAZOWIECKI: Strzykulska– Konotopska– DUCHNICE: Ożarowska– PRUSZKÓW: Ożarowska– Żbikowska– Poznańska– Prusa– Armii Krajowej– Al. Wojska Polskiego– Os. Staszica
714 …– Górczewska– Jana Olbrachta– Redutowa
719 …– Górczewska– al. Prymasa Tysiąclecia– Rondo Zesłańców Syberyjskich– al. Jerozolimskie– Grzymały-Sokołowskiego– Kopińska– Grójecka– pl. Narutowicza
Linie autobusowe ekspresowe
E-2 …– al. Solidarności– Młynarska– Obozowa– Dywizjonu 303– Radiowa– Powstańców Śląskich– …
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Obozowa – Młynów
– Koło
Radiowa – Orlich Gniazd
Powstańców Śląskich – Radiowa
– Wrocławska
E-3 …– al. Jerozolimskie– pl. Zawiszy– Raszyńska– Żwirki i Wigury (powrót: Żwirki i Wigury– Krzyckiego– Raszyńska)– Port Lotniczy im. F. Chopina
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Raszyńska – Pl. Zawiszy
Żwirki i Wigury – Pomnik Lotnika
– Akademia Medyczna
– Rakowiec
– Sasanki
– 17 Stycznia
– Port Lotniczy im. F. Chopina
E-4 …– most gen. Grota-Roweckiego– Wybrzeże Gdyńskie– Wybrzeże Gdańskie– Wybrzeże Kościuszkowskie– Wioślarska– Solec– Czerniakowska– Powsińska– al. Witosa– al. Sikorskiego– Dolina Służewiecka– al. KEN– Os. Kabaty
Proponowane przystanki na zmienionym odcinku:
Wybrzeże Gdańskie – Podzamcze Ż
Wybrzeże Kościuszkowskie – Pomnik Syreny
al. Sikorskiego – Tor Stegny
Dolina Służewiecka – Dolina Służewiecka
Al. KEN – Metro Ursynów
– Metro Stokłosy
– Metro Imielin
– Metro Natolin
– Metro Kabaty
– Os. Kabaty
E-6 Cm. Północny Brama Zach.– Estrady– Wólczyńska– Wóycickiego– Pułkowa– Wybrzeże Gdyńskie– Wybrzeże Gdańskie– Wenedów– most Gdański– Wybrzeże Helskie– Wybrzeże Szczecińskie– Wał Miedzeszyński– Bysławska– Falenica

↑↓ – Przystanek w jednym kierunku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 08, 2007 19:43 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 20:18
Posty: 2049
Lokalizacja: Z Warszawy
Powalajace - bez mapy nie ugryziesz, bez wódki...

_________________
Byłem i jestem jawny, świadomy oraz chętny do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 09, 2007 19:34 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
Całość trudno ocenić, bo sporo tego... powiem tyle, co widzę ze swojego podwórka:

Duzo linii jest znacznie wydłużonych... np 508, 511, E4... fajnie, bo można dojechać bez przesiadki, ale dublują one niestety komunikację szynową i inne linie (a zatem generują zbędne koszty). Poza tym długie linie mają zasadniczą wadę - rozkład w nich zazwyczaj ma charakter czysto życzeniowy! I póki na większości ulic nie powstaną odseparowane fizycznie buspasy, to osobiście NIE WIDZĘ SENSU dla takich zmian, bo zmniejszają atrakcyjność komunikacji miejskiej przez znaczne zmniejszenie punktualności

A teraz już konkretniej:
16 do Służewca - po co? W tej relacji z Żerań FSO jedzie już 18... a z JP2/Niepodległości (jedyny odcinek nie dublujacy 16 z 18) można spokojnie na Służewiec dojechać innymi liniami (10 i 33), które z reszta od Rakowieckiej bynajmniej zatłoczone nie są.

1, 3 - Analogicznie jak z 16... wydłużenie po to by linia woziła powietrze... IMO zupełnie bez sensu

4 - Chciałbym by tak wyglądała ta linia (tzn aby skręcała z Centrum na most S-D) ale dalej do Żerania Wschodniego to niezbyt widzę sens dla niej... chyba, że skróci się 25, to wtedy linia z Centrum na Żerań miałaby sens i nie generowałaby kosztów wożąc powietrze.

21 - powrót na dawna t5asę... popieram, ale to czysto subiektywnie, bo nikt tym nie jeździł i dlatego trasę skrócono.

118 - tak długa linia nie ma szans na jeżdzenie rozkładowe... choć zmiana ciekawa... pytanie czy to wydłuzenie trasy ma jakiś cel pod wzklędem komunikacji na południu? Bo jako linia transportowa z Bródna na Ursynów nie ma szans z Metrem, więc wnioskuje, że musi chodzić o obsłużenie czegoś po drodze na południu, co teraz jest zbyt słabo obsługiwane.

123 - Ciekawa zmiana... okolice Kawęczyna są raczej słabo obsługiwane komunikacją, a linia z dwiema pętlami prawie w tym samym miejscy była dość dziwnym tworem.

126 - też ciekawa zmiana, choc tu akurat nie widzę relacji w jakiej mieliby ludzie z Kawęczyna jeździć. Do Centrum Handlowego?

133 - Ciekawa zmiana, choć dubluje 511, które ma tak dobrane przystanki, by mozna było się doń przesiąść m.in. ze 133. Pytanie więc, czy jazda od poczatku do końca zwykłą linią stającą pod każdym krzakiem będzie miała zwolenników w momencie, gdy mozna przesiąść się w dobry pośpiech i być szybciej.

169 - Nie wiem czy chcesz je obciąć z Targówka, czy z drugiego końca, ale IMO to błąd. To jednak dość popularna linia na obecnej trasie, więc ja bym jej nie zabierał mieszkańcom.

326 - Ciekawy pomysł na obsłużenie Czajki, ale przez 22h/dobę linia na poczatkowym odcinku będzie świecić pustkami. A dalej dubluje na prawie całej trasie 186 i 404. IMO trasa bez sensu.

404 - Zabranie jej z Modlińskiej i Tarchomina to BŁĄD - własnie po to została stworzona by odciążyć 186. Wymiana jej na 326, które w trasie nie ma Tarchomina a o Zesłańców tylko zachacza nie dając skomunikowania z Centrum to pomyłka. Akurat 404 nie ruszałbym wcale.

445 - trasa ciekawa, pytanie czy będzie miała wzięcie w tym kształcie. Nie sądzę, by ludzie z Ząbek potrzebowali szybkiego dojazdu na Bródno i Białołękę. Raczej dałbym Im jakąś linię do Centrum, czy na Pragę.

508 - jak już pisałem wydłuzenie bez sensu. Dubluje metro, a potem tramwaj i inne linie autobusowe. A Jerozole i Marszałkowska skutecznie zepsują linii punktualność jako dowozówce do Metra. Konieczna tez pewnie będzie (ze wzgledu na ograniczoną ilość brygad) zmniejszenie czestotliwości, a na to nikt z Białołęki i Tarchomina się nie zgodzi.

511 - podobnie jak z 508, wydłużenie bez sensu, chyba, ze koniecznie chcemy by linie dublowały metro, przejadały pieniądze i stały w korkach zamiast jeździć często i punktualnie.

609 - Taka zmiana trasy jak proponujesz uniemożliwi synchronizację linii z 613 (w tejchwili jeżdżą na zmianę). Nie mam nic przeciwko kępie Zawadowskiej czy Czerniakowie, ale trzeba wymyślić to tak, by nie psuć tego co jest i się sprawdza.

E4 - kolejne wydłużenie dublujace komunikację szynową i inne linie. W dodatku nie ma bata by na tej trasie linia nie utknęła w korkach i trzymała czestotliwość i rozkład.


I pytanie zasadnicze: Proponujesz dużo wydłużeń tras, a skąd zamierzasz wziąć na to wszystko brygady, które to obsłużą? Bo niezbyt widzę, byś gdzieś przycinał, a jeżeli te wydłużone linie mają jeździć częściej niż co pół godziny, potrzeba by więcej brygad na nie wrzucić. A autobusów z kierowcami na zajezdniach nie sieją ;-)

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 12, 2007 10:39 
Offline
Greenpisarz

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 22:44
Posty: 630
Lokalizacja: Wawa/Praga Północ
4 Fajnie, że skręt z Marszałkowskiej na Śląsko-Dąbrowski, ale czemu dalej na Żerań? Zawsze jeździła na Stalową - jeśli 32 ma być zabrane ze Stalowej, to 4 powinna tu wrócić albo cokolwiek innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn mar 12, 2007 13:12 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
jacor napisał(a):
4 Fajnie, że skręt z Marszałkowskiej na Śląsko-Dąbrowski, ale czemu dalej na Żerań? Zawsze jeździła na Stalową - jeśli 32 ma być zabrane ze Stalowej, to 4 powinna tu wrócić albo cokolwiek innego.


Racja, zwłaszcza, że na Jagiellońskiej mało kto jeździ tramwajem w ogóle, bo jest on niekonkurencyjny czasem przejazdu względem autobusów.

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt mar 13, 2007 11:51 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): So sty 06, 2007 11:04
Posty: 22
Lokalizacja: Wola
No to jest raczej projekt maksymalizacji a nie "optymalizacji" - wszystkie linie maksymalnie wydluzasz na peryferia. Efekt bedzie taki, ze na krancowych odcinkach beda wozic powietrze, a na srodkowych nie bedzie sie jak wcisnac do srodka.

Poza tym nie wiadomo czy uklad linii autobusowych i tramwajowych ma dotyczyc sytuacji "teraz" czy za 20 lat, po wybudowaniu 3 linii metra. Dosc abstrakcyjny jest pomysl metra na Ursus przez Okecie - z Ursusa do centrum powinna jezdzic kolej miejska, znacznie krotsza i szybsza trasa, a na lotnisko tak wielu chetnych nie bedzie, zeby im metro budowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Uzasadnienie
PostNapisane: Śr mar 14, 2007 12:27 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 21:10
Posty: 999
Lokalizacja: Warszawa
Wygląda na to, że moi recenzenci nie znają paru pojęć: dostępność czasowa i funkcjonalność.
Jak Wojtek łączy np. 503 i 518 to jest OK - cóż za niekonsekwencja ("Niektóre zwierzęta są równiejsze").


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr mar 14, 2007 18:21 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 13:11
Posty: 1024
Lokalizacja: Warszawa
kulikowski napisał(a):
Wygląda na to, że moi recenzenci nie znają paru pojęć: dostępność czasowa i funkcjonalność.
Jak Wojtek łączy np. 503 i 518 to jest OK - cóż za niekonsekwencja ("Niektóre zwierzęta są równiejsze").


Po 1 uważam za obraźliwe nazywanie kogokolwiek zwierzęciem (równym, czy mniej, to nieistotne). Ale to zostawmy, świadczy o kulturze wypowiadającego się po prostu. A teraz do konkretów:

Propozycję połączenia 503 i 518 od Twojej odróżnia kilka szczegółów: po 1 nie wymaga ona zwiększenia ilości brygad, a (jak pisałem) autobusów nie sieją na zajezdniach. Po 2 zmniejsza de facto ilość autobusów przejeżdżających Nowym Światem o połowę (przy okazji nie wydłużając ludziom czasów oczekiwania na autobus) i umożliwia zmniejszenie uciążliwości funkcjonowania pętli na pl Trzech Krzyży i komunikacji na Nowym Świecie/Krakowskim Przedmieściu, co OIDP od lat postulowali okoliczni mieszkańcy.
Choć ja osobiście jako mieszkaniec Białołęki byłem raczej sceptyczny do tego pomysłu. Może jak zbiorę jakieś doświadczenia z jeżdżenia nowym 503 i ocenię punktualność, to zmienię zdanie. Na razie pomysł mi się nie podoba. Wiem, że kierowcy z 503 sobie nie radzą z zapamiętaniem tak długiej trasy i notorycznie zdarza Im się mylić na Ursynowie.


U Ciebie zaś jest propozycja wydłużenia wszystkiego wszędzie i tylko nie wiadomo skąd wziąć autobusy i tramwaje. Nie odpowiadasz na to pytanie w swojej koncepcji, nie odpowiadasz też na forum...

Ostatnio wczytałem się też w pomysł Metra na Tarchomin, gdzie kopanie w praskim piasku (cała Praga to pradolina Wisły z sypkich piasków, gdzie kopie się trudno) powoduje wydanie miliardów na linię której zapełnienie będzie znikome (pociągi musiałyby jeździć co 15-20 minut by nie wozić much). To już lepiej (szybciej, taniej) puścić tam tramwaj, który będąc równie szybki (metro ma średnią prędkość 36km/h, a tramwaj na Jagiellońskiej bez priorytetów w ruchu i z dużą liczbą niepotrzebnych przystanków - 29km/h), a o wiele tańszy (praktyka wskazuje, że gdzieś tak 15-20-krotnie). A mówi Ci to człowiek, który mieszka o 300-400m od planowanej przez Ciebie stacji Płochocińska i teoretycznie powinien być zwolennikiem, gdyby to było faktycznie najlepsze rozwiązanie. W praktyce to proponowanie czegoś co będzie budowane przez jakieś 30 lat (a przez te 30 lat mam stać w korku? To ja wolę tramwaj, który można wybudować w 2-3 lata.)

Poza tym wciąż czekam na jakąś odpowiedź w sprawie moich uwag, co do Twojego pomysłu. Zamiast się więc denerwować i bić pianę, że coś przedłużono, ustosunkuj się proszę rzeczowo do opinii, sugestii, pytań i argumentów.

Co do pytań o dostępność czasową i funkcjonalność... zgodzę się, ze obie sa ważne, więc trzeba minimalizować czas podróży z dowolnego A do B i czas oczekiwania na pojazd. Ale nie zgodzę się, że wydłużanie linii jest tu zawsze najlepsza metodą... czasem się sprawdza, gdy z dwóch dublujących się na kluczowej części trasy linii robi się jedną. Ale wydłużanie wszystkiego prowadzi to tego, że w mieście nie będzie tylu autobusów, by mogły jeździć wystarczająco często, by linia była atrakcyjna.
Taki problem był kiedyś z 723... z Hallera skrócono go do Żerania, a odzyskane w ten sposób autobusy spowodowały, że można było podnieść częstotliwość kursowania. Pasażerowie się ucieszyli, bo mniej czekają na autobus, a mało kto jeździł do Hallera (większość na Ekspresowej i Konwaliowej przesiadała się w 508, 509, 510, bo tak było szybciej gdziekolwiek dojechać).

I to niestety trend, którym często trzeba dążyć... krótkie linie na przedmieściach dowożące do jakiegos punktu przesiadkowego skąd czesto jeżdżącą linią (najlepiej komunikacją szynową) uzyskujemy szybki dojazd do Centrum, czy do innych dzielnic przez główne punkty przesiadkowe. Czas przesiadki i oczekiwania na drugą linię minimalizuje się tu czestym jej kursowaniem (ponieważ do jednego punktu przesiadkowego dojeżdża wiele linii z różnych części przedmieścia, nie ma kłopotu z zapełnieniem i wozy nie wożą much) i szybsza jazdą linii pomiędzy punktami przesiadkowymi, a celem podróży.

W porównaniu z Twoim pomysłem, gdzie np jazda 118 jeżdżącym co pół godziny na Ursynów stając na przystanku przy każdym krzaku, pomysł by pasażer jechał czymś do Metra Wilsona czy Dw Gdański (są takie linie) a później metrem na Ursynów, zapewnia większą funkcjonalność dla ludzie z Bródna i Ursynowa, dużo lepszy czas jazdy i niższy czas oczekiwania, bo można tę linię "puścić" częściej niż 118 proponowane przez Ciebie. A ludzie z Powiśla mają też dojazd na Ursynów (najszybciej chyba do metra i metrem) i Bródno (506, obecne 118) więc Twój pomysł Im nic nie poprawi.

_________________
Pozdrawiam rowerowo - Rafał 'Raffi' Muszczynko
__________________________________________________
Jeździć możesz powoli, ale myśleć musisz szybko ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wyjaśnienia
PostNapisane: Cz mar 15, 2007 11:07 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 21:10
Posty: 999
Lokalizacja: Warszawa
Co do napisu w nawiasie to nie masz racji Raffi - chyba dawno zdawałeś maturę (chociaż dużo później niż ja, faktycznie może poziom się obniżył po reformie ...) - widać, że nie znasz cytowanego przeze mnie "Folwarku zwierzęcego" Orwella i dlatego Twój komentarz do mojego cytatu jest jak kulą w płot.
Ale szkoda się rozdrabniać na szczegóły.
Rozcięcie "500-tek" na Marszałkowskiej w 2006 spowodowało wydłużenie czasu podróży o 15-20 min: przesiadka do metra, przesiadka do dojazdówki ...
Kilka przykładów:
1. Mieszkańcy Wesołej, Rembertowa, Witolina dojeżdżający do pracy na Bielanach: zamiast 514 bezpośrednio zaliczają dodatkowo 2 przesiadki w zerowym stopniu skomunikowane;
2. Mieszkańcy Stegien, Wilanowa dojeżdżający do pracy na Żoliborzu mają przesiadkę bez skomunikowania
itp.
I jeszcze jedno.
Co do 128 - to był chyba największy niewypał Wojtka.
Studenci z akademika o raz mieszkańcy Ochoty studuijący i pracujący w rejonie kampusu na Powiślu stracili dogodne połączenie - wydłużenie czasu podróży nawet o 30 min., zero skomunikowania.
Mało tego, należałoby rozważyć możliwość powrotu linii 128 na ul. Żwirki i Wigury.
Co do 7 skróconej do Banacha - podobna sytuacja, zniszczono strategiczne połączenie.
Doprawdy ciekawy sposób usprawniania poprzez psucie (co prawda dzieje się to od kilkunastu lat, ale ostatnio się nasiliło).
Wracając do obrażania, to wykręcasz kota ogonem. Możecie nie wiedzieć, ale ja komunikacją miejską zajmuję się od początku lat 90-tych, a więc chyba nieco dłużej niż Wojtek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz mar 15, 2007 11:28 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 21:10
Posty: 999
Lokalizacja: Warszawa
Co do E4 - chodzi o dogodne połączenie Tarchomina i Ursynowa z kampusem akademickim na Powiślu
Spróbuję też przygotować mapę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL