Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: So sty 23, 2016 1:08 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 10:45
Posty: 622
Swing 44/161 miejsc
Jazz duo 28/179
Porównywalnie
W jazzie jest jakby więcej przestrzeni w porównaniu do swinga, szczególnie tego ze skosnymi siedzeniami

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So sty 23, 2016 10:36 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 20:48
Posty: 2581
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
pzinek napisał(a):
Swing 44/161 miejsc
Jazz duo 28/179
Porównywalnie


W szczycie i w ścisku może i podobnie, ale poza szczytem o ponad 50% więcej miejsc siedzących jednak robi różnicę.

Cytuj:
W jazzie jest jakby więcej przestrzeni w porównaniu do swinga, szczególnie tego ze skosnymi siedzeniami


Przyznam, że moje subiektywne odczucie jest odwrotne - zwłaszcza na krańcach składu.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije.eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr gru 14, 2016 23:43 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 22:10
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
Moderus Gamma

Obrazek
http://www.modertrans.pl/wp-content/uploads/2016/11/fotobueno_MODERTRANS_18-11-2016_168.jpg
Obrazek
Obrazek
http://www.modertrans.pl/wp-content/uploads/2016/11/fotobueno_MODERTRANS_18-11-2016_227.jpg
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Cytuj:
Na początku listopada 2014 Modertrans zaprezentował założenia projektu nowego tramwaju niskopodłogowego realizowanego wspólnie z Politechniką Poznańską. Zakładano wówczas, że pojazd powstanie do 2016, a jego budowa w blisko połowie zostanie dofinansowana ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 18 listopada 2016 został zaprezentowany model Gamma.

W pierwszych dniach grudnia 2014 przedsiębiorstwo podpisało umowę z Tramwajami Śląskimi na dostawę 12 dwukierunkowych tramwajów o udziale niskiej podłogi przekraczającym 20%.


Producent: Modertrans, Poznań, Polska
Długość: 32 m
Liczba miejsc ogółem: 244
Liczba miejsc siedzących: 63 + 3 rozkładane


źródła: Poznan.Eska.pl
ePoznan.pl
Fakt.pl
Modertrans.pl
Gazeta.pl
RadioMerkury.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt lip 11, 2017 18:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Cz sty 18, 2007 22:10
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa
to chyba podpięty GPS ... nie wiadomo, czy rozwiązanie jest dostępne tylko w tej linii specjalnej czy we wszystkich liniach ... poza tym to wagon z GOP-u ... brakuje tego w Warszawie.

---

1957-1962 Tatra T2

https://imhd.sk/ke/media/vs/00000155/.png?1446380635
https://imhd.sk/ba/media/vs/00000470/T2.png?1446367600 Imhd.sk

Praga, Czechy
Obrazek Strassenbahnen-online.de

Pilzno, Czechy
Obrazek Wikipedia

Moskwa, Rosja, zabytkowy
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=Mabb_RREIpA
Cytuj:
oWagon tramwajowy wytwarzany w latach 1955–1962 w zakładach ČKD w Pradze w Czechach (wówczas Czechosłowacja).

T2 to jednokierunkowy wagon silnikowy, wyposażony w troje harmonijkowych drzwi. Koncepcja budowy pochodzi z amerykańskiej specyfikacji PCC i jest rozwinięciem modelu T1. W stosunku do poprzednika poszerzono pudło wagonu i ulepszono stanowisko motorniczego. Na przodzie wozu umieszczono pojedynczy reflektor otoczony ozdobną chromowaną listwą (zwaną „wąsami Stalina”). Największą wadą była duża masa wagonu, wkrótce więc rozpoczęto budowę nowego modelu T3.

Tatry T2 były eksploatowane wyłącznie na terenie Czechosłowacji (Bratysława, Brno, Koszyce, Liberec, Most i Litvínov, Ołomuniec, Ostrawa, Pilzno, Praga, Uście nad Łabą). Obecnie tramwaje T2 można spotkać w służbie liniowej jedynie w Libercu (egzemplarze modernizowane), a jako wozy służbowe także w Brnie. Dwa prototypy są eksponatami w muzeum komunikacji na Střešovicach w Pradze.

Dla ZSRR produkowano odmianę T2SU z dwiema parami harmonijkowych drzwi i większą ilością miejsc siedzących.


Dane techniczne:
Producent: ČKD, Praga, Czechosłowacja
Lata produkcji: 1955 prototyp
1957–1962 produkcja
Wyprodukowanych: 771 szt.
Wysokopodłogowy wagon silnikowy
Zasilanie: 600 V DC
Szerokość toru: 1000 mm
1435 mm
1524 mm
Długość: 14000 mm
Szerokość: 2500 mm
Wysokość 3050 mm
Masa służbowa: 18100 kg
Liczba miejsc siedzących: 25
Liczba miejsc ogółem: 100
Liczba i moc silników: 4 × 40 kW
Prędkość maksymalna: 65 km/h



Źródła: Imhd.sk
Strassenbahnen-online.de
Wikipedia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL