Fajnie, bardzo się przydadzą te odcinki ! Oby szybko powstały !
Leszno/Górczewska:
- podoba mi się pomysł zwężenia początkowego odcinka Górczewskiej do 2 pasów, prawy pas jest słabo wykorzystywany, a dzięki temu nie ma problemu ze zmieszczeniem ścieżki koło budynku między Szlenkierów a Tyszkiewicza, logicznie to ktoś wymyślił;
- jak najbardziej uzasadniona jest też zamiana prawego pasa między Szlenkierów a Młynarską na pas parkingowy, pytanie tylko czy to wystarczy, tu często jest nieźle pozastawiane samochodami, mam nadzieję że będzie tu wysłupkowane (i w ogóle na całej długości), żeby komuś nie przyszło do głowy parkować ukośnie, częściowo na chodniku, a poza tym między jezdniami Górczewskiej jest taki pusty placyk, może udałoby się go zamienić na parking (wystarczy kawałek chodnika i likwidacja zakazu), tym bardziej że jak widzę mają też zniknąć prawie wszystkie miejsca parkingowe między Okopową a Młynarską;
- problem jest z przystankiem przy Lesznie, nie wiem czy dobrze widzę czy ma tam być zatoczka ? w sumie to może by się i tu przydała bo teraz szczególnie po południu jak autobus się zatrzymuje na przystanku to często robi się za nim korek, w którym często też utyka następny autobus, czasem jeszcze blokując przejazd Okopową (światło się zmienia w międzyczasie a przed skrzyżowaniem nie chce mu się czekać bo cykl świateł jest długi), tylko z drugiej strony nie wiem czy jest sens marnować miejsce na zatoczkę, bo będzie tu wtedy strasznie ciasno, nie podoba mi się też to odcięcie ścieżką wiaty od samego przystanku, w sumie nie nie bardzo mam pomysł co można by zrobić z tym miejscem ale na pewno trzeba by tu coś zmienić (w obecnej wersji jest zbyt ciasno, będzie to kolizyjne miejsce);
- nie podoba mi się też zakończenie ścieżki przed Okopową, warto by doprowadzić ją za wschodnią jezdnię Okopowej (do szerokiego chodnika, którym da się jechać, mam nadzieję że tam też w końcu będzie ścieżka);
Jana Pawła II:
- ogólnie też wygląda to fajnie, chociaż jasne że jeszcze lepiej by było gdyby udało się od razu zrobić też ścieżkę po stronie wschodniej;
- skrzyżowanie z Grzybowską wygląda tak, jakby wzdłuż Grzybowskiej miała też jednak być osobna ścieżka, ja będę się upierał że tam lepsze by były pasy rowerowe ale to już osobny temat;
- między Grzybowską a Rondem ONZ może lepiej nie robić osobnej ścieżki po stronie zachodniej tylko wpuścić ją w tą lokalną uliczkę (chyba że to ma być jakaś zagrodzona droga wewnętrzna czy coś);