Martin_TP napisał(a):
Również potwierdzam i jest tak na pewno od dawna (2011-2012 jeździłem tą trasą). Przycisk jest uszkodzony od strony tunelu i jak nikt z drugiej strony nie wciśnie to się zielone nie zapali. Także długość fazy zielonego jest niewspółmiernie krótka w stosunku do równoległej dla samochodów, a nie występuje przecież żaden strumień kolizyjny. Kto jeździ tędy regularnie doskonale wie jak to światło działa i je ignoruje traktując jako uszkodzone, a za wyznacznik bierze zielone dla samochodów.
To piszmy. Jak pójdzie 10 niezależnych wniosków to może raczą to zmienić. Tylko piszmy o naprawę przycisku, wydłużenie cyklu dla pieszych rowerzystów i koniecznie zmianę ustawienia świateł na stałe (obecna detekcja ręczna jest niezgodna z prawem). Z tego co zauważyłem to zmienili na stałe na przejściu gdzie wczoraj pisałem o obniżenie progów (oczywiście zrobili to źle bo faza jest za krótka i trzeba naciskać żeby ponownie pojawiło się zielone) znaczy, że się da. O to trzeba wnioskować do inżyniera ruchu jak rozumiem?
P.S. Offtopicujemy - może przenieśmy się z tym do założonego przeze mnie "Drogi dla rowerów na Ochocie"