Dodałbym po
Cytuj:
... , a od ośmiu lat wszystkie zainstalowane wcześniej powinny zostać zlikwidowane.
"Warto również zwrócić uwagę na ewidentnie złe intencję przyświecające interpretacji przepisów prawa przez Inżyniera ruchu. Przed nowelizacją rozporządzeń środowiska rowerowe wielokrotnie dostawąły odpowiedź, że realizacja rowerowej infrastruktury takiej jak kontrrruch na zasadach ogólnych czy przejazdy wyniesione nie jest możliwa,ponieważ nie przewidują jej wprost przepisy, podczas gdy systematycznie wdrażały te rozwiązania inne miasta. Teraz bez wyraźniej legitymizacji w przepisach Inzynier Galas forsuje wyjątkowo anytyrowere rozwiązanie. Ciężko w takim podejściu nie doszukwać się znamion sabotażu, szczególnie jeśli połaczyć je z wieloma konkretnymi projektami przy których realizacji wygórowane oczekiwania Inzyniera ruchu dotyczące np. zmian w sygnalizacji i innych kosztownych robót budowalnych, opóźniają ich realizajce o miesiące, jesli nie lata."
Ogólnie wniosek popieram w 100%. Zastanawiam się czy się jednak z nim nie wstrzymać do czasu, aż uruchomią sygnalizajcę na skrzyżowaniu Jerozolimskich i Emili Plater. Jeśli tam też będzie taki program to sądzę, że przyciągnie dużo uwagi i wtedy będzie właściwy czas. Na razie świadomość nowych rozwiązań jest jeszcze ograniczona.
Ja ze swojej strony pracuję nad:
-ponownym pytaniem do IR z prośbą o dodatkowe wyjaśnienia, bo te dotychczasowe są delikatnie mówiąc niepełne i niejasne.
-pismem do Pełnomocnika. IR w swoim piśmie stwierdził, że będzie się konsultował z Pełnomocnikiem przy każdym wdrożeniu. Dlatego ja chcę Pełnomocnikowi dać formalne podstawy, by mógł wszystkie takie wdrożenia opiniować negatywnie- niech pełną odpowiedziałność za ten absurd ponosi Galas.
Mam nadzieję, że przynajmniej ten drugi wniosek puszczę jeszcze dziś i oczywiście powieszę na forum, bo wsparcie mile widziane.
-