Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt paź 11, 2016 9:18 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2820
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Z http://twojbudzet.um.warszawa.pl/w-dzielnicach-IV wynika, że Ursynów będzie miał w tym roku największą pulę w mieście - 6,3 mln, czyli więcej nawet od Śródmieścia. Można więc nieco zaszaleć. Pomysły?

Mi od dłuższego czasu chodzi po głowie połączenie DDR w KEN z DDR na Rolnej górą, wydzielając jeden pas na wiadukcie na DDR. Biorąc pod uwagę wąskie gardło przed skrzyżowaniem z Surowieckiego, jadąc z północy, chyba prościej byłoby zrobić przejazd przez KEN właśnie tam. (Gdzieś i tak trzeba, jako że DDR na Mokotowie jest po stronie wschodniej.) Pytanie, co dalej - prowadzić ścieżkę w jezdnię serwisową i włącząć ją z powrotem w jezdnię dopiero za PiJ, czy raczej zrobić od razu śluzę, a prawy pas KEN przed skrzyżowaniem zamienić na prawo dla samochodów/prosto dla autobusów i rowerów?

Obrazek

Przy czym ruch w przeciwnym kierunku i tak trzeba by na tym odcinku zapewne doprowadzić do skrzyżowania poza jezdnią.

Z innych spraw, przydałoby się:
- powtórzyć pasy/azyle na Surowieckiego/Romera/Kiedacza-Nugat, przy czym w przypadku uwalenia znowu pasów, obstać przynajmniej przy azylach,
- wybudować objazd rowerowy od tyłu przystanku Dolina Służewiecka 01 (to zdaje się jeszcze Ursynów).

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 11, 2016 21:50 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Czy ktoś wie dlaczego przy Poleczki (między Tango a Taneczną) ddr jest po drugiej stronie? Może to zgłosić?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 11, 2016 22:52 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Wt sty 12, 2016 15:26
Posty: 32
pzinek napisał(a):
Czy ktoś wie dlaczego przy Poleczki (między Tango a Taneczną) ddr jest po drugiej stronie? Może to zgłosić?


Wygląda na to, że nie ma miejsca: https://www.google.pl/maps/@52.1540658, ... 312!8i6656 . Chociaż mooże by się zmieścił CPR, gdyby usunąć zatokę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So paź 29, 2016 12:00 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): So paź 29, 2016 0:17
Posty: 39
1) W kwestii połączenia DDR KEN z Rolną ja bym obstawał za stroną zachodnią. Moim zdaniem da się w przyszłości na Rolnej stworzyć dwukierunkowy DDR po stronie zachodniej (częściowo jest już od Bacha do CH Land, na północ od Wałbrzyskiej można docelowo wykorzystać nadmiarowy 3 pas) Jak zabieramy 1 pas na wiadukcie to lepiej to chyba zrobić w kierunku, w którym ludzie wracają z pracy niż się do niej śpieszą.

Przy stacji metra Ursynów można by pójść w miejscu zastawionego przez biały samochód na zdjęciu chodnika, później wykorzystać jezdnię, która rozszerza się do 3 pasów i dalej wykorzystać 1 pas na wiadukcie. W przyszłości na Mokotowie można próbować wykroić pod DDR trzeci pasy na Rolnej na odcinku Wałbrzyska i Wilanowska = będziemy mieli wygodny korytarz rowerowy Ursynów-Mokotów po stronie zachodniej

2) Z innych pomysłów do BP 2018 co myślicie o:
- przejeździe rowerowym przez Ciszewskiego przy przejściu na wysokości Cynamonowej - połączyłoby ono DDR na Ciszewskiego z pasami na Cynamonowej
-DDR wzdłuż Rosoła - na odcinku Ciszewskiego -Przy Bażantarni właściwie każdy odcinek wymaga remontu i poprawy przebiegu
-DDR wzdłuż Pileckiego -odcinek Ciszewskiego- Puławska -frezowana kostka do wymiany na nowy asfalt
-próba wyznaczenia korytarza rowerowego po wschodniej stronie KEN z wykorzystaniem jezdni serwisowych i krótkich łączników w postaci DDR

z pomysłów nie stricte rowerowych ale poprawiających bezpieczeństwo:
-rondo na skrzyżowaniu Stryjeńskich z Przy Bażantarni- tak jak sugerował ZDM, dzielnica chce świateł, ale potencjalnie dla rowerzystów rondo wydaje mi się bezpieczniejszym rozwiązaniem
-pasy postojowe w miejsce prawego pasa na Belgradzkiej plus ewentualnie pas rowerowy po stronie północnej (po południowej jest DDR)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So paź 29, 2016 15:58 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Wt sty 12, 2016 15:26
Posty: 32
1) Większa część wiaduktu to już Mokotów, więc chyba byłby z tym problem...

Swoją drogą wiecie, czy w "czasach obecnego ZDM" był podnoszony temat powrotu do tej koncepcji: http://siskom.waw.pl/rowery-warszawa-velostrada.htm ? (o ile to jeszcze możliwe)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL