Z
http://twojbudzet.um.warszawa.pl/w-dzielnicach-IV wynika, że Ursynów będzie miał w tym roku największą pulę w mieście - 6,3 mln, czyli więcej nawet od Śródmieścia. Można więc nieco zaszaleć. Pomysły?
Mi od dłuższego czasu chodzi po głowie połączenie DDR w KEN z DDR na Rolnej górą, wydzielając jeden pas na wiadukcie na DDR. Biorąc pod uwagę wąskie gardło przed skrzyżowaniem z Surowieckiego, jadąc z północy, chyba prościej byłoby zrobić przejazd przez KEN właśnie tam. (Gdzieś i tak trzeba, jako że DDR na Mokotowie jest po stronie wschodniej.) Pytanie, co dalej - prowadzić ścieżkę w jezdnię serwisową i włącząć ją z powrotem w jezdnię dopiero za PiJ, czy raczej zrobić od razu śluzę, a prawy pas KEN przed skrzyżowaniem zamienić na prawo dla samochodów/prosto dla autobusów i rowerów?
Przy czym ruch w przeciwnym kierunku i tak trzeba by na tym odcinku zapewne doprowadzić do skrzyżowania poza jezdnią.
Z innych spraw, przydałoby się:
- powtórzyć pasy/azyle na Surowieckiego/Romera/Kiedacza-Nugat, przy czym w przypadku uwalenia znowu pasów, obstać przynajmniej przy azylach,
- wybudować objazd rowerowy od tyłu przystanku Dolina Służewiecka 01 (to zdaje się jeszcze Ursynów).
_________________
Pozostanie po nas
..............|
................Włóczykije euta smutna legenda,
.-....__...|
.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.że wciąż nas uczono
...........|_________________________________
uczyć się na błędach.
..........(Włodzimierz Ścisłowski)