zm.org.pl
http://forum.zm.org.pl/

Budżet Partycypacyjny 2018
http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3776
Strona 6 z 7

Autor:  axxenfall [ Pt gru 02, 2016 17:08 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

mikeleg napisał(a):
uciąglenie ścieżki podskarpowej zgodnie z wnioskiem składanym przez ZM, choć nad tym ciągiem to ja bym się poważnie zastanowił...


To podobno ma ZDM zrobić poza BP. Parę miesięcy temu już rzekomo było "w uzgodnieniach".

Autor:  mikeleg [ So gru 03, 2016 12:25 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

^^ A który odcinek miałby być robiony?
Bo generalnie do remontu nadaje się wszystko na północ od Tamki...


MPawlowska napisał(a):
qwerty napisał(a):
Ja mam nadzieję, że ponownie złożonych zostanie kilka świetnych projektów, które nie przeszły w tym roku,np.
- DDR na Solidarności


Mam nadzieję, że autor złoży jeszcze raz! (czy autor to czyta?)

A co jeszcze widzielibyście na Woli? Tam w 2017 będzie kilka dużych inwestycji, a część dzielnicy będzie miało zmienioną organizację ruchu na czas budowy metra, no ale BP tak całkiem bez projektów rowerowych - jak to będzie wyglądać? ;)

Czyta, ale projekt złożą inne osoby ;-)

Autor:  axxenfall [ N gru 04, 2016 7:52 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

mikeleg napisał(a):
^^ A który odcinek miałby być robiony?


Ten, gdzie całkiem zlikwidowano DDR: http://www.zm.org.pl/?a=topiel_jezdnia-15b .

Autor:  MPawlowska [ So sty 14, 2017 22:20 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

Zapraszam do konstruktywnej krytyki moich projektów na Woli :) (do 23.01. można jeszcze edytować)

144 - Koło rowerowe - kontraruch i stojaki na rowery na Kole https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/9731

163 - Wygodnie po Moczydle - usprawnienia dla pieszych i rowerzystów https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/9736

Autor:  pzinek [ Pn sty 23, 2017 10:28 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

Moje projekty
https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... r=pzinek__
Można zgłaszać uwagi .

Autor:  pzinek [ Pn maja 08, 2017 17:01 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

Czy ktoś miał problem z weryfikacją pasów rowerowych z powodu tego że pas ogólny musiał mieć 3,25m bo autobusy ZTM nie miałyby jak wyprzedzić rowerzyste?

Autor:  MB [ Wt maja 16, 2017 13:52 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

pzinek napisał(a):
Czy ktoś miał problem z weryfikacją pasów rowerowych z powodu tego że pas ogólny musiał mieć 3,25m bo autobusy ZTM nie miałyby jak wyprzedzić rowerzyste?


A jakiego miejsca to by dotyczyło ?
Obecnie już jest trochę pasów rowerowych w miejscach gdzie jest jezdnia ma 9m czyli pasy ogólne 2 * 3 m i rowerowe 2 * 1,5 m, chociażby Tamka albo Saska.
Autobus ma ok. 2,5 m szerokości, więc nie ma problemów z wyprzedzaniem. Przynajmniej na prostym odcinku, bo na łukach faktycznie lepiej jak jest trochę szerzej.

Autor:  pzinek [ Wt maja 16, 2017 14:29 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

Cytuj:
Powód weryfikacji negatywnej

Wymaganie Zarządu Transportu Miejskiego – zachowanie przejezdności dla autobusów ciągu ul. Dźwigowej, w przypadku sąsiedztwa pasa rowerowego wymagana szerokość pasa po którym porusza się autobus to 3,25 m; przy węższym pasie nie jest możliwe zachowanie 1 m odstępu pomiędzy obrysem pojazdu a rowerem (przy założeniu prawidłowej jazdy autobusu w skrajni pasa). W związku z ww. opinią konieczne jest poszerzenie jezdni ul. Dźwigowej do szerokości 9,5 m, tj. średnio o 1 m. Do wykonania takiego poszerzenia konieczna jest przebudowa wodociągu o średnicy 300 mm, który przebiega równolegle do krawężnika po stronie wschodniej lub odcinka gazociągu średniego ciśnienia i linii energetycznej po stronie zachodniej. Szacunkowy koszt tego typu przebudowy wynosi ok. 300 000 zł.

Autor:  Jamaika [ Wt maja 16, 2017 15:28 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

Ah, chodzi o sławetną ulicę Dźwigową. Każdy taksówkarz na egzaminach musi ją znać. :lol: Tak włochy tracą swój klimat starych ulic pod furmanki i burzonych kamienic. Jednak raszynizacja Warszawy utrzymała się. Każdy metr jest cenny i żaden architekt Warszawy nie wykombinował miejsca na dodatkowe usługi (parkingi, rowery, zatoczki itp.). Ja się dziwię, że nikt nie przewidział dojazdu np. do ul. Glubosowej, włąsniwie jest ślepa i odcięta, tam trzeba było poprowadzić ścieżkę przy parku gdzie nie ma autobusów. Niestety są już zamknięte osiedla getta i koniec.

Jestem ciekaw jak poprowadzą ścieżkę rowerową na Chrobrego w ulicy, czy wężykiem wokół drzew. :mrgreen:

Autor:  pzinek [ Wt maja 16, 2017 17:15 ]
Tytuł:  Re: Budżet Partycypacyjny 2018

Na Chrobrego maja być pasy rowerowe

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/