zm.org.pl http://forum.zm.org.pl/ |
|
Budżet Partycypacyjny 2018 http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3776 |
Strona 6 z 7 |
Autor: | axxenfall [ Pt gru 02, 2016 17:08 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
mikeleg napisał(a): uciąglenie ścieżki podskarpowej zgodnie z wnioskiem składanym przez ZM, choć nad tym ciągiem to ja bym się poważnie zastanowił... To podobno ma ZDM zrobić poza BP. Parę miesięcy temu już rzekomo było "w uzgodnieniach". |
Autor: | mikeleg [ So gru 03, 2016 12:25 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
^^ A który odcinek miałby być robiony? Bo generalnie do remontu nadaje się wszystko na północ od Tamki... MPawlowska napisał(a): qwerty napisał(a): Ja mam nadzieję, że ponownie złożonych zostanie kilka świetnych projektów, które nie przeszły w tym roku,np. - DDR na Solidarności Mam nadzieję, że autor złoży jeszcze raz! (czy autor to czyta?) A co jeszcze widzielibyście na Woli? Tam w 2017 będzie kilka dużych inwestycji, a część dzielnicy będzie miało zmienioną organizację ruchu na czas budowy metra, no ale BP tak całkiem bez projektów rowerowych - jak to będzie wyglądać? Czyta, ale projekt złożą inne osoby |
Autor: | axxenfall [ N gru 04, 2016 7:52 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
mikeleg napisał(a): ^^ A który odcinek miałby być robiony? Ten, gdzie całkiem zlikwidowano DDR: http://www.zm.org.pl/?a=topiel_jezdnia-15b . |
Autor: | MPawlowska [ So sty 14, 2017 22:20 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
Zapraszam do konstruktywnej krytyki moich projektów na Woli (do 23.01. można jeszcze edytować) 144 - Koło rowerowe - kontraruch i stojaki na rowery na Kole https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/9731 163 - Wygodnie po Moczydle - usprawnienia dla pieszych i rowerzystów https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/9736 |
Autor: | pzinek [ Pn sty 23, 2017 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
Moje projekty https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... r=pzinek__ Można zgłaszać uwagi . |
Autor: | pzinek [ Pn maja 08, 2017 17:01 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
Czy ktoś miał problem z weryfikacją pasów rowerowych z powodu tego że pas ogólny musiał mieć 3,25m bo autobusy ZTM nie miałyby jak wyprzedzić rowerzyste? |
Autor: | MB [ Wt maja 16, 2017 13:52 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
pzinek napisał(a): Czy ktoś miał problem z weryfikacją pasów rowerowych z powodu tego że pas ogólny musiał mieć 3,25m bo autobusy ZTM nie miałyby jak wyprzedzić rowerzyste? A jakiego miejsca to by dotyczyło ? Obecnie już jest trochę pasów rowerowych w miejscach gdzie jest jezdnia ma 9m czyli pasy ogólne 2 * 3 m i rowerowe 2 * 1,5 m, chociażby Tamka albo Saska. Autobus ma ok. 2,5 m szerokości, więc nie ma problemów z wyprzedzaniem. Przynajmniej na prostym odcinku, bo na łukach faktycznie lepiej jak jest trochę szerzej. |
Autor: | pzinek [ Wt maja 16, 2017 14:29 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
Cytuj: Powód weryfikacji negatywnej
Wymaganie Zarządu Transportu Miejskiego – zachowanie przejezdności dla autobusów ciągu ul. Dźwigowej, w przypadku sąsiedztwa pasa rowerowego wymagana szerokość pasa po którym porusza się autobus to 3,25 m; przy węższym pasie nie jest możliwe zachowanie 1 m odstępu pomiędzy obrysem pojazdu a rowerem (przy założeniu prawidłowej jazdy autobusu w skrajni pasa). W związku z ww. opinią konieczne jest poszerzenie jezdni ul. Dźwigowej do szerokości 9,5 m, tj. średnio o 1 m. Do wykonania takiego poszerzenia konieczna jest przebudowa wodociągu o średnicy 300 mm, który przebiega równolegle do krawężnika po stronie wschodniej lub odcinka gazociągu średniego ciśnienia i linii energetycznej po stronie zachodniej. Szacunkowy koszt tego typu przebudowy wynosi ok. 300 000 zł. |
Autor: | Jamaika [ Wt maja 16, 2017 15:28 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
Ah, chodzi o sławetną ulicę Dźwigową. Każdy taksówkarz na egzaminach musi ją znać. Tak włochy tracą swój klimat starych ulic pod furmanki i burzonych kamienic. Jednak raszynizacja Warszawy utrzymała się. Każdy metr jest cenny i żaden architekt Warszawy nie wykombinował miejsca na dodatkowe usługi (parkingi, rowery, zatoczki itp.). Ja się dziwię, że nikt nie przewidział dojazdu np. do ul. Glubosowej, włąsniwie jest ślepa i odcięta, tam trzeba było poprowadzić ścieżkę przy parku gdzie nie ma autobusów. Niestety są już zamknięte osiedla getta i koniec. Jestem ciekaw jak poprowadzą ścieżkę rowerową na Chrobrego w ulicy, czy wężykiem wokół drzew. |
Autor: | pzinek [ Wt maja 16, 2017 17:15 ] |
Tytuł: | Re: Budżet Partycypacyjny 2018 |
Na Chrobrego maja być pasy rowerowe |
Strona 6 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |