Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 14:08 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Śr wrz 18, 2013 20:06
Posty: 10
pzinek napisał(a):
Moje koleje pomysły
1. Pasy rowerowe Koszykowa - Piękna - Górnośląska. Pewnie nie wszędzie ale można coś spróbować.
2. Połączenie Krakowskiego Przedmieścia z Pl. Piłsudskiego. Obecnie ulica Tokarzewskiego - Karaszewicza jest jednokierunkowa przy samym Krakowskim - nie można wjechać na Krakowskie. Przy przejściu prowadzącym na plac zrobić przejazd rowerowy. W tym miejscu: http://mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/map ... 0400800xB3
Byłby to fragment mojej koncepcji Trakt W-Z: http://rowerozofia.blox.pl/2016/06/Trakt-W-Z.html Mapa: http://umap.openstreetmap.fr/en/map/tra ... 55/21.0134
Przejazd umożliwi skręt z ulicy Plac Piłsudskiego w lewo w Tokarzewskiego - Karaszewicza i z Tokarzewskiego - Karaszewicza w lewo w ulicę Plac Piłsudskiego.
3. Powstaje/powstało połączenie Placu Na Rozdrożu z Placem Konstytucji dzięki kontraruchowi na Koszykowej. Rowerzysta dojeżdżający do Pl. Konstytucji nie wie co ze sobą zrobić bo ma przed sobą 3-pasmówkę. Ale nie wiem co za bardzo można zrobić bo wszędzie sygnalizacje.


ad 1 Jeśli chodzi o ciąg Koszykowa - Piękna - Górnośląska to pasy są super pomysłem, ale na Górnośląskiej jest w pewnym momencie skarpa i schody i co tym fantem zrobić? Poza tym w zeszłym roku przy wymianie korespondencji z ZDM-em pisali mi, że planują ciąg rowerowy (chyba pasy?) na Myśliwieckiej-Łazienkowskiej tak żeby gdzieś w baaardzo dalekiej perspektywie podłączyć się do kładki pod mostem Łazienkowskim. Aha i w tym momencie Górnośląska tzn. cały odcinek na dole przechodzi całkowity remont(zlecony przez ZTP: http://www.ztp.waw.pl/zamowienia-public ... cab5c3a25/), który trochę uporządkuje parkowanie (słupki, dużo słupków), ale w efekcie odtworzy to co było tam wcześniej, czyli jezdnia 9m szerokości. W każdym razie miejsce na pasy rowerowe tam jest.

ad 3 może cpr-y (albo ddr-y?) i przejazdy przez Marszałkowską po obu stronach pl. Konstytucji na wspólnej blendzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 17, 2016 15:50 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Brownie napisał(a):
ad 1 Jeśli chodzi o ciąg Koszykowa - Piękna - Górnośląska to pasy są super pomysłem, ale na Górnośląskiej jest w pewnym momencie skarpa i schody i co tym fantem zrobić? Poza tym w zeszłym roku przy wymianie korespondencji z ZDM-em pisali mi, że planują ciąg rowerowy (chyba pasy?) na Myśliwieckiej-Łazienkowskiej tak żeby gdzieś w baaardzo dalekiej perspektywie podłączyć się do kładki pod mostem Łazienkowskim. Aha i w tym momencie Górnośląska tzn. cały odcinek na dole przechodzi całkowity remont(zlecony przez ZTP: http://www.ztp.waw.pl/zamowienia-public ... cab5c3a25/), który trochę uporządkuje parkowanie (słupki, dużo słupków), ale w efekcie odtworzy to co było tam wcześniej, czyli jezdnia 9m szerokości. W każdym razie miejsce na pasy rowerowe tam jest.

Dolny odcinek Górnośląskiej to najmniejszy problem, główną trasę byłoby lepiej właśnie poprowadzić Myśliwiecką - Łazienkowską.

Brownie napisał(a):
ad 3 może cpr-y (albo ddr-y?) i przejazdy przez Marszałkowską po obu stronach pl. Konstytucji na wspólnej blendzie?

Pewnie najproście, ale chyba nie najtaniej. No i może być problem z konserwą.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 18, 2016 15:07 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 21, 2015 12:00
Posty: 54
to-ster napisał(a):
Bardzo mi brakuje DDR po południowej stronie Wolskiej między Karolkową a Płocką. Po przyjeździe ze wschodu Chłodną w zasadzie nie ma co ze sobą zrobić - nie da się nawet włączyć do ruchu do Młynarskiej od strony zajezdni, bo sygnalizacja działa w dziwny sposób i jest tam zawsze czerwone. Samo połączenie zajezdnia-Karolkowa byłoby już przydatne przy jeździe w stronę wschodnią.

To mogłoby być niezłe. Tylko że w praktyce jeszcze lepiej byłoby do Okopowej, nie Karolkowej, bo inaczej duża część rowerzystów pojedzie chodnikiem. A wzdłuż Okopowej ma być budowana DDR w przyszłym roku bodajże.

to-ster napisał(a):
- może dałoby się coś zrobić z północnym odcinkiem Elekcyjnej? Tam jest zazwyczaj korek przed skrzyżowaniem, przydałby się jakiś łącznik do DDR na Górczewskiej i przejazdu

Ale łącznik czego z czym?

to-ster napisał(a):
- nie wiem, co wynikło z zeszłorocznego projektu uciąglenia DDR na Górczewskiej przy Wola Parku, ale to jest ważna rzecz

To akurat można łatwo sprawdzić: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/2 ... 1756?user=

"Powód weryfikacji negatywnej
Zgodnie ze stanowiskiem Biura Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym, w związku z zaplanowanym na 2016 r. rozpoczęciem budowy korpusu stacji metra C6 "Księcia Janusza" (w tym organizacja zaplecza budowy), która wg obecnych informacji będzie kontynuowana do 2019 r., realizacja opiniowanego projektu w przewidzianym terminie jest niemożliwa."

Za kilka tygodni będzie wiadomo, ile miejsca naprawdę zajmuje budowa i jej zaplecze i czy zostaje jakieś pole do manewru. Podobnie z kontraruchem na Kole, okaże się, gdzie będzie czasowo zmieniona organizacja ruchu.

to-ster napisał(a):
- poprawa DDR w parku Szymańskiego (wyprostowanie przy Górczewskiej, połączenie między wyjazdem przy Prymasa Tysiąclecia a wyjazdem przy Górczewskiej).

Przydałoby się. Marzy mi się, że dzielnica to zrobi przy okazji planowanych remontów w parku, ale nie mogę doprosić się informacji na ten temat.

W tej chwili sytuacja jest taka, że dzielnica planuje w parku Szymańskiego dom kultury i fontanny multimedialne, cokolwiek to ma znaczyć. Zbierają na to kase, przenosząc po kawałku z innych projektów. Jednak co to ma być, jak wyglądać, czy wyremontują coś przy okazji - nie wiadomo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr paź 19, 2016 8:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Może kontraruch na Placu Inwalidów?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 21, 2016 8:09 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Wt paź 11, 2016 16:33
Posty: 3
MPawlowska napisał(a):
to-ster napisał(a):
Bardzo mi brakuje DDR po południowej stronie Wolskiej między Karolkową a Płocką. Po przyjeździe ze wschodu Chłodną w zasadzie nie ma co ze sobą zrobić - nie da się nawet włączyć do ruchu do Młynarskiej od strony zajezdni, bo sygnalizacja działa w dziwny sposób i jest tam zawsze czerwone. Samo połączenie zajezdnia-Karolkowa byłoby już przydatne przy jeździe w stronę wschodnią.

To mogłoby być niezłe. Tylko że w praktyce jeszcze lepiej byłoby do Okopowej, nie Karolkowej, bo inaczej duża część rowerzystów pojedzie chodnikiem. A wzdłuż Okopowej ma być budowana DDR w przyszłym roku bodajże.

Myślę, że większe szanse może mieć sam odcinek Skierniewicka-Karolkowa - przy Płockiej będzie budowa metra, a przy Kercelaku trwa budowa biurowca. Jakby zakończyć DDR na parkingu na przedłużeniu Wolskiej (tego odcinka będącego z kolei przedłużeniem Chłodnej), to nie powinno być problemów z jeżdżeniem chodnikiem.

MPawlowska napisał(a):
to-ster napisał(a):
- może dałoby się coś zrobić z północnym odcinkiem Elekcyjnej? Tam jest zazwyczaj korek przed skrzyżowaniem, przydałby się jakiś łącznik do DDR na Górczewskiej i przejazdu

Ale łącznik czego z czym?

Łącznik DDR przy Górczewskiej z Elekcyjną. Ale chodzą plotki o przeznaczeniu Elekcyjnej na objazdy dla autobusów na czas budowy metra, więc obawiam się, że może to być niemożliwe. Jak sytuacja wróci do normy, to moim zdaniem na Elekcyjnej można by zrobić pasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 21, 2016 8:36 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
to-ster napisał(a):
Jak sytuacja wróci do normy, to moim zdaniem na Elekcyjnej można by zrobić pasy.

Po co pasy skoro jest DDR przez park?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 21, 2016 8:52 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): Wt paź 11, 2016 16:33
Posty: 3
pzinek napisał(a):
Po co pasy skoro jest DDR przez park?

W parku jest masa punktów kolizyjnych z pieszymi, nie ma do niego dostępu od strony uliczek Bitwy pod Lenino, Batalionu Parasol, Monte Cassino, Batalionu Zośka, Pustoli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 21, 2016 9:23 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
to-ster napisał(a):
pzinek napisał(a):
Po co pasy skoro jest DDR przez park?

W parku jest masa punktów kolizyjnych z pieszymi, nie ma do niego dostępu od strony uliczek Bitwy pod Lenino, Batalionu Parasol, Monte Cassino, Batalionu Zośka, Pustoli.

Jestem przeciwnikiem budowy DDRów przez parki, ale byłem zawsze przekrzyczany. Fajnie że ktoś ma podobne zdanie jak ja :)

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 21, 2016 9:39 
Offline
Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 21, 2015 12:00
Posty: 54
to-ster napisał(a):
pzinek napisał(a):
Po co pasy skoro jest DDR przez park?

W parku jest masa punktów kolizyjnych z pieszymi, nie ma do niego dostępu od strony uliczek Bitwy pod Lenino, Batalionu Parasol, Monte Cassino, Batalionu Zośka, Pustoli.


Sama jeżdżę chętniej Elekcyjną chętniej niż przez park, ale tam jest chyba za wąsko na pasy na całej długości, stąd moje wątpliwości jak to miałoby być zrobione.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt paź 21, 2016 9:43 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
MPawlowska napisał(a):
Sama jeżdżę chętniej Elekcyjną chętniej niż przez park, ale tam jest chyba za wąsko na pasy na całej długości, stąd moje wątpliwości jak to miałoby być zrobione.

Szerokość jest. Ale jest też dużo parkowania (też prostopadłego) i dużo azyli. Więc albo pasy byłyby poprzerywane , albo dodatkowe pieniądze na przesuwanie krawężników i latarń.

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL