zm.org.pl http://forum.zm.org.pl/ |
|
Sochaczew - ul. Staszica walka o likwidacje DDR http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3649 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | robbo2k [ Śr cze 08, 2016 13:06 ] |
Tytuł: | Sochaczew - ul. Staszica walka o likwidacje DDR |
Witam Prośba o wsparcie w zlikwidowaniu lub przebudowie oddanej w 2015r Drogi rowerowej w Sochaczewie. Tutaj zamieściłem 7 wad krytycznych tej drogi. Zapewne któreś z nich naruszają przepisy np "cycki na DDR", pochylenie poprzeczne przy przejsciu dla pieszych" Prosiłbym o konkretne zapisy rozporządzenia na które się powołać żeby wymusić zmiany na tej DDR. Link do artykułu o tej DDRce http://www.e-sochaczew.pl/sochaczew,jak ... 51625.html W miarę możliwości proszę o nagłośnienie partactwa. |
Autor: | olek [ N cze 12, 2016 5:15 ] |
Tytuł: | Re: Sochaczew - ul. Staszica walka o likwidacje DDR |
Pewną przesadą jest stwierdzenie: Cytuj: Gdy wszystkie miasta odchodzą od złych rozwiązań podobnie wygląda np. Józefów, Ożarów, Warka, Terespol i dziesiątki innych miast, gdzie nie było jakiejś zorganizowanej grupy lokalnych rowerzystów i pozwolono projektować drogi inżynierom. Akurat C-16 + T-22 bym się nie czepiał (choć obecnie już nielegalne). Sensownie zastosowane to najlepsze co można zrobić w wielu miasteczkach w istniejących pasach drogowych (patrz np. Reda). Wyciąg z warunków technicznych w zakresie dróg dla rowerów jest na stronie: http://www.zm.org.pl/?a=rso.przepisy Patrząc po tych zdjęciach, co zamieszczono, ciężko to będzie ugryźć od strony samych przepisów. Ewentualnie za: - brak skrajni między DDR a jezdnią, - ograniczenia szerokości chodnika uniemożliwiające korzystania z niego osobom niepełnosprawnym. ale wtedy mogą po prostu przeznakować na C-13/16 z kreską poziomą i domalować linię krawędziową 0,5 m od krawężnika, co niespecjalnie rozwiązuje problem. Można też posprawdzać, czy są zachowane odległości widoczności na zjazdach i skrzyżowaniach. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |