zm.org.pl
http://forum.zm.org.pl/

[proj] Pułkowa
http://forum.zm.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=3644
Strona 1 z 1

Autor:  pzinek [ Wt maja 31, 2016 15:17 ]
Tytuł:  [proj] Pułkowa

Projekt : https://zdm.waw.pl/uploads/817/rys5_1464686494.zip

Autor:  olek [ Śr cze 01, 2016 5:41 ]
Tytuł:  Re: [proj] Pułkowa

Arkusz 1.

Zamienić miejscami przejście i przejazd przy ul. Przyłuskiego. Zawsze jak tamtędy jechałem, to zarówno z jednej jak i z drugiej strony dojeżdżałem od północy.

Arkusz 2.

Doprojektować łącznik od pasa rowerowego w ul. Wóycickiego do drogi dla rowerów przy Pułkowej umożliwiający skręt w prawo z pominięciem sygnalizacji.

Arkusz 3.

Przejścia i przejazdy przez zjazdy na stację do wyniesienia.

Doprojektować łącznik do ul. Samogłoska i zabezpieczyć przed nielegalnym przejazdem samochodów.

Arkusz 4 - po stronie wschodniej:

Bardzo słabe rozwiązanie przejazdu przez Papirusów, z załamaniami toru jazdy prawie pod kątem prostym:
- są wydzielone pasy do skrętu w prawo i włączenia, w związku z czym odsunięcie jest niepotrzebne, można pozostawić przejście w obecnej lokalizacji;
- jeśli jednak ma być odsunięcie, wtedy można zlikwidować te dodatkowe pasy i przysunąć całość o 3 m bliżej jezdni.

Poza tym przejście i przejazd do wyniesienia.

Wprowadzić drogę dla rowerów w ślepe zakończenie drogi serwisowej (plac manewrowy), zamiast łączyć ją z drogą serwisową na skrzyżowaniu, co niepotrzebnie komplikuje sytuacje.

Arkusz 4 - po stronie zachodniej:

Bez sensu 3-krotnie przeplata się chodnik z drogą dla rowerów między Dzierżoniowską a Heroldów. 2 z tych przeplotów robią wrażenie, jakby projektant chciał ominąć nieistniejący od bodajże kilkunastu lat przystanek autobusowy na wysokości ul. Pasymskiej (przeniesiony ok. 2003 r. do nowej zatoki bliżej Dzierżoniowskiej). Zamiast tych przeplotów należy wyprostować drogę dla rowerów z zabudową zatoki.

Doprojektować łącznik drogi dla rowerów do ul. Pasymskiej.

Zwęzić pasy ruchu przed skrzyżowaniem z ul. Heroldów do 3,25 m (ewentualnie 3,0 m + 3,5 m + 3,0 m). 3,75 m to jest szerokość na autostradach i to nie wszystkich. Wykształcający się przed skrzyżowaniem prawy pas przeznaczyć do skrętu w prawo, z ewentualnym dopuszczeniem jazdy na wprost dla autobusów ZTM. Zgodnie z warunkami technicznymi, liczba pasów ruchu na wprost na skrzyżowaniu powinna być zgodna z liczbą pasów przed skrzyżowaniem (2).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/