Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N paź 18, 2015 12:05 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Śr paź 23, 2013 10:27
Posty: 186
pzinek napisał(a):
Z nowości:
- RZS w poziomie gruntu - raczej za mało kasy, za długi czas realizacji, ewentualnie sprobować dociągnąc DDRki do mostu PKSu -ale to nie miejski grunt, wiec ogolnie chyba nic z tego

A po co walczyć o pieniądze na to, skoro już są wpisane w budżecie miasta?
olek napisał(a):
Kluczowe problemy warszawskiego BP - uznaniowość weryfikacji, powolne wdrażanie, długi odstęp od głosowania do wdrożenia - nie zostały rozwiązane w drugiej edycji, nie widać też woli ich rozwiązania w edycji trzeciej. To po co się wysilać?

Wdrażanie projektów z drugiej edycji to niby miało się już rozpocząć? Przecież do 2016 r. jeszcze parę miesięcy... A i tak już dla kilkunastu projektów są wpisane środki w budżecie i trwają przygotowania do przetargów. Przyznasz chyba, że ogłoszenie przetargu w listopadzie to jednak postęp w stosunku do I edycji o jakieś pół roku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 12:08 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
pzinek napisał(a):
Czy nie zapomniałeś ddr po drugiej stronie Reymonta? Składałes chyba do BP2016.


To był pas a nie DDR. Na DDR raczej nie ma miejsca, a pasy chyba ciężko będzie przewalczyć. Liczę, że miejscowi wyjdą z jakimiś fajnymi projektami na północny odcinek Reymonta, tam gdzie były już 2 wypadki śmiertelne.

patryk84b napisał(a):
1. Ja się zastanawiałem nad Marymoncką (od Mostu Północnego do Przy Agorze) po stronie wschodniej


Trzeba by większość drzew wyrżnąć. A można objechać równolegle Lasem Bielańskim.

Cytuj:
i ewentualnie po zachodniej od Lindego do Podleśnej (ale tu chyba coś zmieniają teraz w ramach przebudowy kolektora).


Robią skośne miejsca parkingowe wchodzące na miejsce, gdzie powinna być DDR. Uwalili Krzyśkowi Marymoncką w BP 2015, bo "zakres propozycji projektu wymaga opracowania projektu budowlanego i uzyskania wymaganych opinii oraz uzgodnień, co uniemożliwia realizację w czasie jednego roku". A tymczasem sami opracowali projekt budowlany, uzyskali wymagane opinie oraz uzgodnienia, i realizują znacznie szybciej niż większość projektów z BP 2015.

Można dociągnąć stronę zachodnią od stacji benzynowej do Lindego, z kontraruchem przez stację. Obecnie CPR urywa się na zjeździe do stacji.

patryk84b napisał(a):
2. Dodatkowo rozszerzyłbym o osiedle Ruda. Mickiewicza - ddr wydzielony z jezdni lub pasy, bo nagle są 2 pasy nad wiaduktem i tam jest niebezpiecznie


Wiadukt to już Żoliborz. Można ewentualnie zrobić pas na podjeździe. I dodać DDR po północnej stronie nasypu, do dowiązania do DDR wzdłuż trasy AK.

patryk84b napisał(a):
3. Chyba już fanaberia drobna przy Moście Północnym jak się z ddr przy Wisłostradzie jedzie (przy przepompowni trzeba raz jedną stroną jechać, a potem drugą, a miejsce jest, żeby unikać przejazdu)


Nie rozumiem. Chodzi o przejazd między nasypem podjazdu na kładkę po wschodniej stronie Wisłostrady a płotem przepompowni? Tam by chyba trzeba płot przesunąć, wąsko jest.

patryk84b napisał(a):
4. Zastanawiałem się jeszcze nad Pułkową po stronie wschodniej między Mostem Północnym a Parkiem Młocińskim (wychodzi jakieś 300 m), bo tam jest wał wiślany zagrodzony.


Od Mostu Północnego do Parku Młocińskiego jest ponad 1 km. Chodzi Ci o odcinek Farysa - Papirusów? Od roku jest CPR w przedłużeniu ul. Abecadło i drogowskazy pokazujące alternatywną trasę.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 12:30 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
m.pienkos napisał(a):
Wdrażanie projektów z drugiej edycji to niby miało się już rozpocząć? Przecież do 2016 r. jeszcze parę miesięcy... A i tak już dla kilkunastu projektów są wpisane środki w budżecie i trwają przygotowania do przetargów. Przyznasz chyba, że ogłoszenie przetargu w listopadzie to jednak postęp w stosunku do I edycji o jakieś pół roku?


- o jakieś trzy miesiące, nie pół roku; np. Żoliborz wysłał zapytania ofertowe na projekt 3 lutego.

- dla kilkunastu projektów z ilu? ponad 50 w samym ZDM?

A te 4 miesiące od lipca do listopada można było wykorzystać na napisanie dobrego OPZ / PFU, spotkania z projektodawcą, wizje lokalne, zebranie uwag od jednostek miejskich. Tak, żeby projektant miał lepszy materiał wyjściowy niż w BP 2015 i nie musiał się potem miotać między sprzecznymi oczekiwaniami.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 13:28 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 13:24
Posty: 23
A propo pomysłów:

BEMOWO JELONKI (1 z 3)
• Lazurowa wsch (Górczewska – Człuchowska) 1300 m (680 000 zł) – jest asfaltowy chodnik, może adaptacja?
• Przez Park Górczewska (Batalionów Chł. – Straż Pożarna) 990m (520 000 zł)
• Lazurowa wsch (Człuchowska – Szeligowska/Nowolazurowa) – około 1000 m (500 000 zł)

BEMOWO GÓRCE BOERNEROWO (1 z 3)
• Lazurowa Zach (Kocjana – Górczewska) 1050 m (530 000 zł)
• Lazurowa wsch (Górczewska – Trasa Obrońców Grodna/Dywizjonu 303/Pełczyńskiego) 541 m (270 000 zł)
• Radiowa – uciąglenie ddr w rejonie Boernerowa (raczej ogólnodzielnicowy)

BEMOWO LOTNISKO (2 z 6)
• pasy rowerowe na Wrocławskiej (Powstańców Śląskich – Radiowa)
• droga rowerowa łącząca Omańczyka/Piastów Śląskich do skrzyżowania ddr Al. Obrońców Grodna z Al. Prymasa Tysiąclecia i Al. Armii Krajowej
• Piastów Śląskich – pasy (150 000 zł)
• Ewentualnie Radiowa na północenj stronie
• Połączenie Waldorfa z Księcia Bolesława ale z własnością może być problem najrozsądniejszego rozwiązania
• Powstańców Śląskich (Radiowa – Kawy brakujący fragment)
• droga rowerowa po północnej Księcia Bolesława

BEMOWO OGÓLNODZIELNICOWY
• Kaliskiego ddr (Radiowa – Kocjana) 1113 m (570 000 zł)
• Coś z rejonów powyższych (1 projekt)



BIAŁOŁĘKA OBSZAR 2
• Modlińska (TMP – Płochocińska) – 600 m (300 000 zł)
• Klasyków – uspokojenie ruchu na odcinku Krokwi – wiadukt PKP (progi wyspowe)
• Płochocińska 1420 m (750 000 zł)
• Przebudowa Klasyków (jest duży ruch, bo jest wiadukt i Wałuszewska) – najlepiej poszerzenie o pasy/jednokierunkowe ddr ?

BIAŁOŁĘKA OBSZAR 1
• Mehoffera płd (Ordonówny – Modlińska) 480 m (250 000 zł)
• droga rowerowa uciąglanie Modlińskiej (przejazdy)
• Światowida (od tramwaju do Modlińskiej) 500 m (250 000 zł)
• Świderska Zach (TMP – Porajów) 250 m (130 000 zł)
• Velostrada na Talarowej (pomiędzy Światowida a Mehoffera) ale to około 1 mln by było

BIAŁOŁĘKA OBSZAR 3
• Na Derby z wiaduktu nad Trasą AK na Rondo 237 m (140 000 zł) - częściowo na terenie Bródna
• Ddr/cpr wzdłuż kanału Bródnowskiego pomiędzy Toruńską a Juranda ze Spychowa (300 000)
• pilotażowo szutrowa droga wzdłuż rzeki Długiej pomiędzy ul. Zaułek a Mochtyńską (wraz z mostkiem z osiedla Zielona Dolina i wiatą przystankową na Ostródzkiej) (600 000 zł)


MOKOTÓW MOKOTÓW GÓRNY
• Dopuszczenie ruchu pod prąd na wszystkich ulicach (100 000 zł ?)
• Domaniewska ponad 1200 m
• Połączenie ulicy Starościńskiej ze Św. Szczepana CPR
• Puławska (Morskie Oko – Dolna) 400 m
• Drogi rowerowe na Al. Niepodległości i dopuszczenie na serwisówkach
• Plac Mokotowski przy SGH – drzewa, dojścia na przystanki, drogi rowerowe, wywalenie parkingu

MOKOTÓW MOKOTÓW DOLNY
• Dopuszczenie ruchu pod prąd na wszystkich ulicach (50 000 zł ?)
• Czerniakowska zach. i Bartycka płn. (Gagarina – Ku Wiśle) 1755 m (900 000 zł)
• Gagarina (pasy – projekt Maćka) i św. Bonifacego (pasy – projekt Krysi) (260 000 zł)
• Chodnik na Belwederskiej przez Park Morskie Oko – zamieniamy CPR z właśnie realizowanego projektu na DDR z powrotem
• Sikorskiego wsch. (Sobieskiego – Czarnomorska) droga rowerowa 730 m (400 000 zł)
• Połączenie Śródziemnomorskiej z Arbuzową przez Patkowskiego
• Gołkowska płd (Czerniakowska – Św. Bonifacego) 700 m plus 300 m Czerniakowskiej (500 000 zł)

TARGÓWEK OBSZAR BRÓDNO
• Rembielińska ddr (Kondratowicza – ddr Toruńska) – 312 m (155 000 zł)
• Chodecka pasy (Kondratowicza – pętla) – 860 m = 1600 (130 000 zł)
• Droga rowerowa Łabiszyńska
• Droga rowerowa / pasy rowerowe Bartnicza
• Pewnie strefa tempo 30 Michała z poprzedniego roku
Powinno być do 200 000 zł

TARGÓWEK OBSZAR BRÓDNO PODGRODZIE
• 20 Dywizji plus łącznik w Bolivara - 360 m + 70 m (210 000 zł)
• Wincentego wsch (Gilarska – Kondratowicza) 640 m (320 000 zł)
• Wincentego wsch (Kondratowicza – Przy Grodzisku) 527 m (270 000 zł)
• Malborska stara do Głębockiej 185m (100 000 zł)
• Brakujący na Głębockiej na Derby 291 m (170 000 zł)
• Dokończenie ddr na ul. Przy Grodzisku 250 m (130 000 zł)
• Łącznik między Malborską a Chodecką, ale na 2018 r.
Powinno być do 400 000 zł, bo tylko 625 000 zł jest

TARGÓWEK ZACISZE
• Uciąglenie Blokowej i Litawora - 300 m (170 000 zł)
• Kanał Bródnowski na Zaciszu 233 m plus łącznik w Wojskowej 89m (180 000 zł) – potrzeba zgodna zakładu melioracji pewnie
• Dojście i dojazd z Zacisza do stacji PKP Zacisze Wilno przez ogródki

TARGÓWEK OSIEDLE TARGÓWEK
• Św. Wincentego (Praska – Borzymowska) 825 m plus rondo (420 000 zł plus 80 000 zł) - ale nie wiem jak się zakończy z przejściem przez Rondo Żaba

TARGÓWEK TARGÓWEK FABRYCZNY
• Księcia Ziemowita (Rzeczna – Wierna) 1050 m (550 000 zł)
• Księcia Ziemowita (Rzecna – Zabraniecka) 1000 m (520 000 zł) lepsze w przyszłości pasy
• Lniana – Zalew 700 m (400 000 zł)
Powinno być do 500 000 zł czyli na 3 lata rozkładamy

URSYNÓW
• Rosoła (Przy Bażantarnii – Wąwozowa) 450 m (250 000 zł)
• Stryjeńskich 400 m (można obukierunkowo) (400 000 zł)
• Kłobucka pasy, ale nie patrzyłaem czy się zmieszczą
• Uciaglenie Roentgena – 100 m (50 000 zł)
• Połączenie Doliny Służewieckiej z Al. KEN w rejonie metra Ursynów lub Stokłosy po stronie wschodniej
• Zamiana 1 pasa ruchu Al. KEN na miejsca parkingowe i zmiana miejsc parkingowych wewnątrz pasa drogowego na zieleńce (bilans podobny)
• Spróbować Romera i Surowieckiego pasy (częściowo łączniki)
• Jakby się udało uzyskać zgodę spółdzielni Jary to ddr pomiędzu Dereniowa a Romera
• Uciąglenie Poleczki po jednej stronie

WAWER OGÓLNODZIELNICOWY
• Wawer do Warszawy I Płowiecka po południowej stronie pomiędzy Edisona a Błękitną – ddr częściowo wydzielony z jezdni przeznaczonej do parkowania plus chodnik na wiadukt, bo brak teraz - 250 000 zł
• Wawer do Warszawy II Łącznik pomiędzy Błękitną a Lucerny i Mrówczą jako ddr wzdłuż Widoczenj – 580 m koszt 300 000 zł

WAWER STARY WAWER
• Błękitna – uspokojenie ruchu na całości 70 000 zł

WAWER LAS
• Łącznik Bora z Łysaka (dawniej Nowozabielska)
• Uciąglenie przy Poprawnej, ale będzie ciężko pewnie

WŁOCHY
• Popularna płn Czereśniowa – Jerozolimskie 470 m (260 000 zł) (co między Dziupli a Mikołajską czy tam jest ddr czy cpr 183 m)
• Al. Krakowska (od wjazdu między Szyszkową a Mineralną do Janiszewskiej) – 949 m
• Al. Krakowska (od Janiszewskiej do Hynka zamiana jednego pasa w ddr) – 1300 m
• Łopuszańska (od Krakowskiej do jezdni zjazdu przy WKD) 1300 m (etap I do Orzechowej)
• Jeszcze raz pasy na Globusowej i jednokierunkowe ddr na Ryżowej i Dźwigowej (300 000)
• 1 Sierpnia, ale nie ma sensu za bardzo
• Poprawki Al. Jerozolimskie i Kleszczowa
• Poprawa bezpieczeństwa wzdłuż Cegielnianej – Sympatycznej
• Co ze Świerszcza?

A Praga Południe (co do Grochowskiej to jeszcze problem między Mińską a Wiatraczną jest jak ją zrobić i czy ją zrobić, a i tak funduszów nie starczy bo z ogółnodzielnicowego trzeba byłoby) i Praga Północ (pewnie na wszystko nie starczy, więc najważniejsze trzeba będzie zrobić, jak połowa to byłoby super).


Załączniki:
bp2017 praga pld pomysly.JPG [134.96 KiB]
Pobrane 510 razy
bp2017 praga pln.JPG [118.71 KiB]
Pobrane 510 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 14:10 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
patryk84b napisał(a):
BIAŁOŁĘKA OBSZAR 1
• Światowida (od tramwaju do Modlińskiej) 500 m (250 000 zł)


To popieram. Poza tym przydałaby się pochylnia z Mostu Północnego na wał ppow. Np. taka:

http://www.zm.org.pl/img/img.01/wieden2.jpg

Pewnie nie przejdzie weryfikacji, ale spróbować można.

patryk84b napisał(a):
A Praga Południe (co do Grochowskiej to jeszcze problem między Mińską a Wiatraczną jest jak ją zrobić i czy ją zrobić, a i tak funduszów nie starczy bo z ogółnodzielnicowego trzeba byłoby) i Praga Północ (pewnie na wszystko nie starczy, więc najważniejsze trzeba będzie zrobić, jak połowa to byłoby super).


A sio mi z temi pasami z Namysłowskiej i Dąbrowszczaków, tam takie zbereźności niepotrzebne. Dopiero co ZDM uporządkował trochę parkowanie na Namysłowskiej, a Ty chcesz je z powrotem na chodniki zagonić?

Na Pradze Południe przydałoby się dalsze udrożnienie wąskich gardeł na DDR wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego, np. tutaj:

https://goo.gl/maps/nWHiqkVLNMC2

I najgorsze tutaj - ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 1,20 m bezpośrednio przylegający do prawie autostrady (ale formalnie tylko G, więc można ją trochę spacyfikować):

https://goo.gl/maps/zLWB6wwXFxB2

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N paź 18, 2015 17:28 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Wt paź 21, 2014 14:45
Posty: 26
Na Namysłowskiej i Szanajcy rozważałbym likwidację DDR, ewentualnie przemianowanie na C16+T22. Pomiędzy budynkiem 21, a ulicą Darwina DDR można sprowadzić na jezdnię i ewentualnie tam wyznaczyć krótki pas i osłonić zjazd (analogicznie jak na zjeździe z wiaduktu na Andersa). A między budynkiem 21, a Starzyńskiego zachowanie dwukierunkowej DDR pozwoli na utrzymanie dojazdu do Ogrodu Jordanowskiego bez konieczności dwukrotnego przekraczania jezdni. W stronę Starzyńskiego wyprowadzenie ruchu rowerowego z jezdni przed skrzyżowaniem (ominięcie sygnalizacji).


Inne propozycje:

Bródno:
  • Remont i poszerzenie DDR wzdłuż Odrowąża (od Staniewickiej do Matki Teresy)
  • Remont DDR wzdłuż Matki Teresy (od Odrowąża do Rembielińskiej) + poprawa widoczności i podniesienie przejazdów, ewentualnie poszerzenie przynajmniej do 2,5m (między Krzywińską i Bolesławicką remont DDR mógłby wymagać ingerencji w jezdnię - chodnik w najwęższym miejscu ma ok. 1,3m szerokości, a centralnie na środku stoi latarnia).

Bródno Podgrodzie:
  • CPR od Toruńskiej do pętli Bródno Podgrodzie i krótki kontrapas przez wjazd na pętlę autobusową do skrzyżowania Krasnobrodzkiej i Chodeckiej.

Targówek Fabryczny:
  • Przejazd rowerowy na wprost przez rondo Rzeczna/Księcia Ziemowita
  • Wyniesione przejścia i przejazdy wzdłuż Rozwadowskiego i Rzecznej (przez Nieświeską i Przecławską), wyznaczenie przejazdów rowerowych przez ulice poprzeczne wzdłuż Zabranieckiej - między Księżnej Anny, a pętlą "Zajezdnia Utrata", C16+T22 wzdłuż Zabranieckiej między Łubinową, a Utratą.

Targówek Mieszkaniowy:
  • Kilkumetrowy łącznik na przedłużeniu Biruty, na skrzyżowaniu z Wincentego - umożliwienie przejazdów na wprost i relacji skrętnych (Street View)

Żoliborz:
  • Pasy na Mickiewicza między wiaduktem, a placem Wilsona + pasy do parkowania równoległego + likwidacja zatok na przystankach "Bohomolca"
  • Kontraruch na wszystkich ulicach jednokierunkowych

Praga Północ:
  • Wspomniana likwidacja DDR wzdłuż Namysłowskiej i Szanajcy, w zamian np. progi wyspowe na Namysłowskiej
  • Wyniesiony przejazd wzdłuż Solidarności przez Rzeszotarskiej
  • Uspokojenie ruchu na Stalowej między Czynszową i Szwedzką (np. wyniesione przejście)
  • Pasy na Szwedzkiej między 11 Listopada i Bródnowską (dalej chyba nie ma sensu przed zakończeniem budowy metra)

Oprócz powyższych, może warto pozazdrościć Łodzi i jakąś ulicę przerobić na woonerf? Problem byłby tylko z kosztami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 9:34 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Bemowo troche znam więc się wypowiem
patryk84b napisał(a):

BEMOWO JELONKI (1 z 3)
• Lazurowa wsch (Górczewska – Człuchowska) 1300 m (680 000 zł) – jest asfaltowy chodnik, może adaptacja?
• Przez Park Górczewska (Batalionów Chł. – Straż Pożarna) 990m (520 000 zł)
• Lazurowa wsch (Człuchowska – Szeligowska/Nowolazurowa) – około 1000 m (500 000 zł)


Lazurowa to ulica czekająca na rozbudowę. Robienie DDR na kilka lat może być lekkim marnotrastwem. Lazurowa to ulica biegnąca obwodowo więc nie nie bedzie obsługiwała zbyt dużego ruchu tym bardziej ze na zachód od niej rośnie kapusta. Może lepiej niech DDRki obwodowe buduje miasto przy okazji poszerzania .

Co do DDR przez park. Daj Pan spokój! :)

patryk84b napisał(a):
BEMOWO LOTNISKO (2 z 6)
• pasy rowerowe na Wrocławskiej (Powstańców Śląskich – Radiowa)

Właśnie w ten weekend postały pasy na tym odcinku Wrocławksiej
https://www.facebook.com/PelnomocnikRow ... =3&theater
patryk84b napisał(a):
• Piastów Śląskich – pasy (150 000 zł)

DDR nie wystarczy na razie?

patryk84b napisał(a):
• Powstańców Śląskich (Radiowa – Kawy brakujący fragment)

Koleżanka z Bemowa już to składała w BP 2016, więc pewnie złoży jeszcze raz
patryk84b napisał(a):
WŁOCHY
• Popularna płn Czereśniowa – Jerozolimskie 470 m (260 000 zł) (co między Dziupli a Mikołajską czy tam jest ddr czy cpr 183 m)

Tam jest CPR , raczej bez szans na DDR + chodnik. Odcinek oczywiście potrzebny. Może być problem z limitem. W BP2016 na projekt było max 200 tys. Na korzyść przemawia że nie ma żadnej sygnalizacji po drodze. Trzeba też uważać żeby nie powiększyć tego problemu: http://www.zm.org.pl/?a=popularna_wypadki_2006-2013

patryk84b napisał(a):
• Łopuszańska (od Krakowskiej do jezdni zjazdu przy WKD) 1300 m (etap I do Orzechowej)

Ja bym tego nie ruszał dopóki się nie zrobi czegoś przez tory WKD. Wysłałem wniosek do WKD żeby zrobili przejazd dla pieszych i rowerzystów. Czekam na odpowiedz.
Ze dokumentów TransEko wynikało że ma tam powstać tunel! Na Łopuszańskiej jest możliwy ruch roweów po chodniku. Więc raczej bym nie proponował tam DDR.

patryk84b napisał(a):
• Jeszcze raz pasy na Globusowej i jednokierunkowe ddr na Ryżowej i Dźwigowej (300 000)

Opisz dokładniej co na Ryżowej i Dźwigowej: jaki odcinek i co dokładnie proponujesz. Co na Ryżowej w Ursusie?


patryk84b napisał(a):
• Poprawki Al. Jerozolimskie i Kleszczowa

Jakie poprawki?
patryk84b napisał(a):
• Poprawa bezpieczeństwa wzdłuż Cegielnianej – Sympatycznej

W BP 2016 już ktoś sie za to brał i ZDM odrzucił. Mozna sprobować bo w ZDM sie troche zmieniło. Ale trzeba przyznać że tam jest problem ze zrobieniem czegokolwiek, zakręty zatoki.

patryk84b napisał(a):
• Co ze Świerszcza?

Ja bym nie ładował w to kasy. Pasy tam się nie zmieszczą. Obcenie jest możliwośc jazdy przez strefe tempo-30. Kto się nie boi ten jedzie jezdnią. Ruch samochodwoy nie był wielki a teraz powinien zmaleć po otwarciu Nowolazurowej.

Jakieś pomysły dla Ursusa?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 14:21 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Wt paź 21, 2014 14:45
Posty: 26
patryk84b napisał(a):
BIAŁOŁĘKA OBSZAR 3
• Na Derby z wiaduktu nad Trasą AK na Rondo 237 m (140 000 zł) - częściowo na terenie Bródna
To by się przydało, ale do rozwiązania byłby przejazd przez jedną z łącznic między Głębocką i S8. Wyniesienie pewnie nie przeszło by weryfikacji, ale coś trzeba by było zrobić, żeby nie wytworzyło się kolejne niebezpieczne miejsce, przypominające przejazd przez Błońską przy Arkadii.

patryk84b napisał(a):
TARGÓWEK ZACISZE
• Uciąglenie Blokowej i Litawora - 300 m (170 000 zł)
Wystarczyłby 15-metrowy łącznik między Blokową, a Protazego. Istniejący CPR wzdłuż Blokowej raczej do zamiany na chodnik, tam ruch jest już uspokojony progami i skrzyżowaniami równorzędnymi (można za to wyznaczyć komplet przejazdów przez skrzyżowanie Blokowej z Kondratowicza). Ewentualnie skrzyżowanie Blokowej i Penelopy do wyniesienia.


Jeszcze dwa pomysły na Pragę Północ, konkretnie na Sokolą:
  • DDR po południowej stronie ulicy kończy się przy "starej" Sokolej. Propozycja to wybudowanie DDR od obecnego zakończenia do wykształcającego się ok. 100 metrów później trzeciego pasa ruchu.
  • Wyznaczenie przejścia dla pieszych (bez sygnalizacji) na wprost wyjścia ze stacji PKP Stadion.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 20:39 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
piter napisał(a):
Jeszcze dwa pomysły na Pragę Północ, konkretnie na Sokolą:
- DDR po południowej stronie ulicy kończy się przy "starej" Sokolej. Propozycja to wybudowanie DDR od obecnego zakończenia do wykształcającego się ok. 100 metrów później trzeciego pasa ruchu.
- Wyznaczenie przejścia dla pieszych (bez sygnalizacji) na wprost wyjścia ze stacji PKP Stadion.


Głosowałbym :-). Strasznie mnie to wkurza, nowa inwestycja, a tak spartaczona.

Na Targówku Przemysłowym chciałbym zaproponować coś z większym rozmachem - ciągi pieszo-rowerowe śladem zlikwidowanych bocznic, zanim je rozparcelują:

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/budzet/ta ... 151019.jpg

Zapewne całość nie zmieści się w budżecie, więc trzeba by wybrać jakiś odcinek priorytetowy. Albo zrobić na razie w standardzie żwirowym.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 20, 2015 18:06 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Wt paź 21, 2014 14:45
Posty: 26
olek napisał(a):
Na Targówku Przemysłowym chciałbym zaproponować coś z większym rozmachem - ciągi pieszo-rowerowe śladem zlikwidowanych bocznic, zanim je rozparcelują:

http://wrzutnia.zm.org.pl/pub/budzet/ta ... 151019.jpg

Zapewne całość nie zmieści się w budżecie, więc trzeba by wybrać jakiś odcinek priorytetowy. Albo zrobić na razie w standardzie żwirowym.
Jako priorytet traktowałbym w tym roku dojazd nad jezioro od strony warszawskiej. Od dowiązania do Nieświeskiej przydałby się jeszcze krótki odcinek do skrzyżowania Klukowskiej i Jesiotrowej, jako wyjazd z Osiedla Wilno. Ale jeśli dałoby się zrealizować także odcinek do Ząbek, to nawierzchnia żwirowa jak najbardziej byłaby do przyjęcia :wink:

Jeśli jakoś znacząco nie wpłynęłoby to na koszty, to może jeszcze rozważyć dorzucenie do projektu wyznaczenia przejazdu na wprost przez rondo Rzeczna/Księcia Ziemowita i wyniesienia przejazdu przez Przecławską, żeby z pozostałych rejonów Targówka można było sprawnie i bezpiecznie do tych tras dojechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL