Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lis 05, 2015 16:13 
Offline
Oberspammer

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 19:48
Posty: 2821
Lokalizacja: Ochota / Ursynów
Dziś widziałem stojaki na Karowej - nie dość, że na chodniku (a jest to już odcinek, gdzie ulica się poszerza), to jeszcze wsunięte na oko 1,5m w głąb niego.

_________________
Pozostanie po nas..............|................Włóczykije eu
ta smutna legenda,.-....__...|.......Przejrzyj, polub, podsubskrybuj RSS.
że wciąż nas uczono...........|_________________________________
uczyć się na błędach...........(Włodzimierz Ścisłowski)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lis 05, 2015 16:22 
Offline
Zielony Oszołom

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 9:45
Posty: 681
Ile może kosztować stacja monitoringu zanieczyszczeń?

_________________
Rowerowe mądrości http://rowerozofia.blox.pl/html
Rondo Zesłańców Syberyjskich dla piszych i rowerzystów https://www.facebook.com/RowerZnosSchodami
Rowerowy Ursus https://www.facebook.com/RowerowyUrsus


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz lis 05, 2015 18:41 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
pzinek napisał(a):
Ile może kosztować stacja monitoringu zanieczyszczeń?


EDIT: Coś się zepsuło: 500-600 tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 07, 2015 17:13 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
draco napisał(a):
Domaniewska: Będziemy składać wraz z lokalsami projekt na ścieżkę rowerową i remont chodnika po południowej stronie.

O super, a który odcinek? Chodniki na Domaniewskiej skopano kładąc nieszczęsną kostkę (nie mówiąc już o szerokości przy skrzyżowaniu z Niepodległości) zamiast płyt. Jedyna opcja, żeby to estetycznie zrobić to chyba tylko ta sama kostka tylko niefazowana.

Jak znajdę czas spróbuję narysować moje warianty. Opis mam w sumie gotowy. Spróbuję potem umieścić.


draco napisał(a):
Modzelewskiego: Ruch rowerowy jest tam minimalny, bo ta ulica nie łączy niczego z niczym. Nie ma sensu zawracać sobie nią głowy.

Ja w czasie wizji lokalnej widywałem rowerzystów. Obecnie tamtędy trudno przejechać.

Tak jak pisałem chodziło mi o cały szlak tj.:
1. Uspokojenie ulicy na północ od Woronicza
2. Wyznaczenie przejścia dla pieszych przez Woronicza
3. Dopuszczenie ruchu pod prąd od Woronicza na południe do kawałka, gdzie nie ma ulicy
4. Budowę DDR i remont chodnika od końca odcinka jednokierunkowego do Domaniewskiej.
5. Wyznaczenie przejazdu przez Domaniewską bądź wykorzystanie istniejącego 4 wjazdu jako włączenia DDR
6. Budowę DDR do Wilanowskiej po wschodniej stronie (moim zdaniem da się po wschodniej stronie tylko trzeba byłoby dobudować zatoki do parkowania równoległego po zachodniej stronie, a po wschodniej prostopadłe zamienić na równoległe). W ostateczności można zaproponować jakieś inne rozwiązanie, ale wolałbym, żeby był DDR i był tylko po jednej stronie ulicy.
7. Przejazdy rowerowe na skrzyżowanie z Wilanowską poza projektem (realizowane podczas budowy tramwaju)
8. Budowa DDR i brakującego chodnika na odcinku, gdzie go nie ma do istniejącego DDRa.

W efekcie otrzymujesz alternatywę dla Krasickiego ze znaczniej mniejszym ruchem samochodowym. Dlaczego sądzisz, że nic nie łączy? Po wybudowaniu szlaku masz dojazd z centrum na Mordor / WZ UW / alternatywnie wyjazd ze Służewca. W dalszej perspektywnie po wybudowaniu DDRów na Niepodległości i/lub uspokojeniu ruchu na Malczewskiego byłaby kontynuacja. No i dobrze zgrywałaby się z Domaniewską...

Poza tym zawiera budowę chodnika, gdzie go nie ma.

Ten projekt jest stosunkowo łatwy do zrealizowania. Działki są miejskie. Problem to trochę miejsc park., które trzeba przeorganizować pomiędzy Domaniewską, a Wilanowską.

draco napisał(a):
Na ten rok planuję następujące projekty:
A. Służew i Służewiec
Bezpieczna zielona Wałbrzyska, bezpieczna zielona Aleja Lotników - pasy rowerowe, uporządkowanie parkowania, remont chodników, dosadzenie drzew. Ktoś ma ochotę narysować?
Równe chodniki i bezpieczne przejścia dla pieszych na Służewie i Służewcu - powtórka z zeszłego roku bez Wałbrzyskiej i Lotników oraz tego, co zrobiono w tym roku, czyli wyniesienia przejścia dla pieszych przed Służewskim Domem Kultury i słupki przed Wydziałem Zarządzania UW.
Dopuszczenie ruchu rowerowego w obie strony na ulicach jednokierunkowych

Ja myślałem o uporządkowaniu parkowania na Mordorze przez zrobienie (np. z Konstruktorskiej / Suwaku (częściowo) / Domaniewskiej (częściowo) / Samochodowej ) ulic jednokierunkowych, ale to na razie tylko idea. Projekt musiałby uwzględniać planowane wydłużenie ul. Suwak.


draco napisał(a):
... wyłączenie sygnalizacji świetlnych ...

Myślę, żeby to przeszło to trzeba byłoby IR dać jakieś propozycje zastępcze na uspokojenia ruchu. Wyniesienia odpadają. Inna sprawa - nie wiem czy ludzie będą na to głosować... Chyba żeby coś takiego zrobić to musiałbyś zaproponować shared space ala Drachten, a na to kasy raczej nie ma.


Jeśli chodzi o Mokotów. Myślał ktoś może o budowie dodatkowych wjazdów/wejść na skarpę?

Myślałem o połączeniach w stylu Dworkowa - Gagarina lub chodnik / DDR w śladzie "Noworacławickiej" lub do Ursynowskiej. Forma łącznika Most Gdański - Międzyparkowa bądź rampy na Mariensztacie.


Jeśli chodzi o Wołoską to dzisiaj pojawiło się info, że mają być ekrany. Prawdę mówiąc nie wiem co można tam sensownego zaproponować...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So lis 28, 2015 18:50 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
Informacyjnie:

Zasady na Pradze PŁN. zostały zmienione jednak ostatecznie na rekomendacje zespołu tj. 2 obszary po 1 mln zł z granicą na Solidarności prócz pozostałe 700 tyś na pulę ogólnodzielnicową.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr gru 09, 2015 14:29 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
A może by tak pilotażowo zadaszyć jakiś odcinek ścieżki rowerowej? ;-) Można by to sprzedać jako odpowiedź na argument cyklosceptyków o sezonowości infrastruktury rowerowej ;-)

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr gru 09, 2015 22:21 
Offline
Sympatyk

Dołączył(a): Pt mar 26, 2010 13:24
Posty: 23
Estetycznie będzie kiepsko, ale może jakiś przykład? Pytanie też czy jest możliwe do zrealizowania tam gdzie obowiązują plany miejscowe.

Dziś dostałem pismo z Zakładu Melioracji. Wyrazili mi zgodę na realizację ciągu pieszo-rowerowego na Kanale Bródnowskim na Białołęce, ale na rzece Długiej zaopiniowali negatywnie do czasu umocnienia wałów. Pominęli ten mostek przy Rossiniego, a na nim mi zależało trochę. Ale trudno, niech inni powalczą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz gru 10, 2015 1:47 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
olek napisał(a):
A może by tak pilotażowo zadaszyć jakiś odcinek ścieżki rowerowej? ;-) Można by to sprzedać jako odpowiedź na argument cyklosceptyków o sezonowości infrastruktury rowerowej ;-)

Albo wybudować w tunelu ;)

Prędzej dałoby radę znaleźć miejsce, gdzie DDR mógłby powstać pod jakimiś wiaduktami, albo estakadami, choć pewnie trzeba byłoby poszukać.

Przy PKP Służewiec jest trochę miejsca, ale tam będą budować ul. Suwak, więc średnio.

Teoretycznie miejsce jest pod wiaduktami na Trasie Prymasa, ale akurat tam DDR jest (choć z jednej strony nie ma). Najlepsza opcja to byłaby Trasa Siekierkowska, ale akurat tam DDR jest ;) (pomijam ewentualne problemy z powiązaniami).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt gru 11, 2015 16:58 
Offline
Admin

Dołączył(a): Pt gru 29, 2006 10:44
Posty: 2036
Lokalizacja: Bielany, Żoliborz, Praga Północ
patryk84b napisał(a):
Estetycznie będzie kiepsko, ale może jakiś przykład?


Sewilla:
https://goo.gl/maps/YVCVnaEWEkK2

Przyszedł mi do głowy Świętokrzyski, ale tam zapewne jeszcze z 50 lat zanim wygasną prawa autorskie do tego dzieła sztuki.

_________________
pozdrawiam, olek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N gru 13, 2015 16:08 
Offline
Stały Bywalec

Dołączył(a): Cz cze 05, 2014 10:47
Posty: 178
W sumie nie wygląda najgorzej. Pewnie dałoby się też zrobić coś ala przystanki na Trasie WZ czy półekrany na Trasie AK, albo po prostu wiaty przystankowe. W ostateczności pewnie mogłby być konkurs architektoniczny (wiem, w Warszawie to i tak trwałoby tyle, że się nie da).

Gorzej, że i tak trzeba byłoby tam jakoś dojechać. Robienie taki rzeczy kawałkami, żeby pokazać, że się da raczej średnio do mnie trochę przemawia.

Poza tym chyba sporym problemem w BP jest to, że most jest na skraju dwóch dzielnic.


BTW: Jakie są efekty maratonu na Mokotowie? Ja jestem trochę chory, nie wychodzę.

EDIT: Tak swoją drogą - największe szanse na coś takiego chyba są na nowej kładce ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL